Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 11 Mar 2007 16:49 Temat postu: opony |
|
|
Czy na seryjne alufelgi od GTI moge założyć opony 195/60? I czy moge miec te 195 na przodzie a z tyłu 185?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
siara64
Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KOŚCIAN WLKP.
|
Wysłany: 11 Mar 2007 23:02 Temat postu: Re: opony |
|
|
czapla napisał: | Czy na seryjne alufelgi od GTI moge założyć opony 195/60? ? |
Pewnie że założysz idealne pasują do alu 14 cali!
czapla napisał: | I czy moge miec te 195 na przodzie a z tyłu 185? |
Tak też możesz nie ma żadnego problemu!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
coobek
Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: 11 Mar 2007 23:35 Temat postu: Re: opony |
|
|
czapla napisał: | I czy moge miec te 195 na przodzie a z tyłu 185? |
Mozesz choć lepiej wyglądałoby na odwrót, ale co kto woli.
Pewnie 195 są w lepszym stanie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 12 Mar 2007 21:00 Temat postu: |
|
|
Tak wole w lepszym stanie na przód założyć
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Mar 2007 23:04 Temat postu: |
|
|
czapla napisał: | Tak wole w lepszym stanie na przód założyć |
no to powodzenia na naprawde mokrej nawierzchni przy znacznej predkosci !
dobry oponiarz poradzilby ci lepsze gumy zawsze na tyl zakladac, mnie tak kiedys poradzil i dzieki temu moge sie jeszcze udzielac tu na forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rav
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Bielany
|
Wysłany: 12 Mar 2007 23:41 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | czapla napisał: | Tak wole w lepszym stanie na przód założyć |
no to powodzenia na naprawde mokrej nawierzchni przy znacznej predkosci !
dobry oponiarz poradzilby ci lepsze gumy zawsze na tyl zakladac, mnie tak kiedys poradzil i dzieki temu moge sie jeszcze udzielac tu na forum |
Ale chyba w tym aucie miałeś napęd na tył? Lepsze zawsze na oś napędną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Mar 2007 23:58 Temat postu: |
|
|
Rav napisał: | red_shogun napisał: | czapla napisał: | Tak wole w lepszym stanie na przód założyć |
no to powodzenia na naprawde mokrej nawierzchni przy znacznej predkosci !
dobry oponiarz poradzilby ci lepsze gumy zawsze na tyl zakladac, mnie tak kiedys poradzil i dzieki temu moge sie jeszcze udzielac tu na forum |
Ale chyba w tym aucie miałeś napęd na tył? Lepsze zawsze na oś napędną |
Lepsze zawsze na tył !!! bo nie ważne czy driftujesz tylno-napędowcem czy wpadasz w poślizg przednio-napędowcem, to i tak zawsze z "ucieczką" tyłu masz więcej problemów i w ekstremalnych warunkach sztuką nie jest wyprostować przód, a właśnie oś tylną - w tym pomagają, albo inaczej tego "prostowania" można uniknąć mając dobre kapcie na tyle (no chyba że twoją pasją jest wykonywanie w zimie na śniegu lub w lecie na mokrym niekontrolowanych 360 stopniowych piruetów, ja już wiem że moją pasją to nie jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prex
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 13 Mar 2007 0:27 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | Rav napisał: | red_shogun napisał: | czapla napisał: | Tak wole w lepszym stanie na przód założyć |
no to powodzenia na naprawde mokrej nawierzchni przy znacznej predkosci !
dobry oponiarz poradzilby ci lepsze gumy zawsze na tyl zakladac, mnie tak kiedys poradzil i dzieki temu moge sie jeszcze udzielac tu na forum |
Ale chyba w tym aucie miałeś napęd na tył? Lepsze zawsze na oś napędną |
Lepsze zawsze na tył !!! bo nie ważne czy driftujesz tylno-napędowcem czy wpadasz w poślizg przednio-napędowcem, to i tak zawsze z "ucieczką" tyłu masz więcej problemów i w ekstremalnych warunkach sztuką nie jest wyprostować przód, a właśnie oś tylną - w tym pomagają, albo inaczej tego "prostowania" można uniknąć mając dobre kapcie na tyle (no chyba że twoją pasją jest wykonywanie w zimie na śniegu lub w lecie na mokrym niekontrolowanych 360 stopniowych piruetów, ja już wiem że moją pasją to nie jest |
Potwierdzam, podobno lepiej miec na tyle lepsze gumy, chociaz i tak w miare moich mozliwosci bede wsadzal lepsze na os napednda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 13 Mar 2007 9:24 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | Rav napisał: | red_shogun napisał: | czapla napisał: | Tak wole w lepszym stanie na przód założyć |
no to powodzenia na naprawde mokrej nawierzchni przy znacznej predkosci !
dobry oponiarz poradzilby ci lepsze gumy zawsze na tyl zakladac, mnie tak kiedys poradzil i dzieki temu moge sie jeszcze udzielac tu na forum |
Ale chyba w tym aucie miałeś napęd na tył? Lepsze zawsze na oś napędną |
Lepsze zawsze na tył !!! |
Racja. Nie ma nic gorszego niż poślizg boczny. Na gorszych przednich oponach najwyżej wyjedziesz przodem w krajobraz, na gorszych tylnych możesz wjechać bokiem pod TIRa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 14 Mar 2007 16:39 Temat postu: |
|
|
Ale z tyłu sa prawie nowe a a te co chce założyć na przód 195 są nowe także chodziło mi tylko o to czy moge założyć inny rozmiar
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Cze 2007 13:24 Temat postu: |
|
|
marthen napisał: | red_shogun napisał: | Rav napisał: | red_shogun napisał: | czapla napisał: | Tak wole w lepszym stanie na przód założyć |
no to powodzenia na naprawde mokrej nawierzchni przy znacznej predkosci !
dobry oponiarz poradzilby ci lepsze gumy zawsze na tyl zakladac, mnie tak kiedys poradzil i dzieki temu moge sie jeszcze udzielac tu na forum |
Ale chyba w tym aucie miałeś napęd na tył? Lepsze zawsze na oś napędną |
Lepsze zawsze na tył !!! |
Racja. Nie ma nic gorszego niż poślizg boczny. Na gorszych przednich oponach najwyżej wyjedziesz przodem w krajobraz, na gorszych tylnych możesz wjechać bokiem pod TIRa. |
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Seba
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Cze 2007 14:22 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: |
[link widoczny dla zalogowanych] | oglądałem ten program akurat. myślę że ta demonstracja rozwiewa wszelkie wątpliwości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ged
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 07 Cze 2007 21:03 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | marthen napisał: | red_shogun napisał: | Rav napisał: | red_shogun napisał: | czapla napisał: | Tak wole w lepszym stanie na przód założyć |
no to powodzenia na naprawde mokrej nawierzchni przy znacznej predkosci !
dobry oponiarz poradzilby ci lepsze gumy zawsze na tyl zakladac, mnie tak kiedys poradzil i dzieki temu moge sie jeszcze udzielac tu na forum |
Ale chyba w tym aucie miałeś napęd na tył? Lepsze zawsze na oś napędną |
Lepsze zawsze na tył !!! |
Racja. Nie ma nic gorszego niż poślizg boczny. Na gorszych przednich oponach najwyżej wyjedziesz przodem w krajobraz, na gorszych tylnych możesz wjechać bokiem pod TIRa. |
[link widoczny dla zalogowanych] |
Przyznam się, że się troche zdziwiłem.
Choć i tak przeważnie mam wszystkie 4 gumy w takim samym stanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Seba
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Cze 2007 21:34 Temat postu: |
|
|
Ged napisał: |
Przyznam się, że się troche zdziwiłem.
Choć i tak przeważnie mam wszystkie 4 gumy w takim samym stanie. | w poślizgu rzuci ci dupą samochodu- jak tył jest łysy to rozbujanego już nie utrzymasz na prostym torze. jak opony są nowe, to dupę da radę złapac na przyczepnych oponach. przynajmniej tak to sobie zawsze tłumaczyłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ged
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 07 Cze 2007 21:48 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: |
[link widoczny dla zalogowanych] |
Myślę, że ten filmik wszystko tłumaczy.
Mnie przynajmniej z niewiedzy wyprowadził.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|