Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 27 Wrz 2008 0:34 Temat postu: |
|
|
Co do kół zamachowych to w PL nie widziałem a jak chcesz z zagranicy to proszę:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Challenger
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Wrz 2008 7:45 Temat postu: |
|
|
Dzieki. Ale ceny to sa zabojcze tych kol. od 219 funtow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 27 Wrz 2008 11:00 Temat postu: |
|
|
Challenger napisał: | Dzieki. Ale ceny to sa zabojcze tych kol. od 219 funtow |
profi części są raczej drogie
zawsze możesz zjechać troche to koło co masz...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Challenger
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Wrz 2008 11:03 Temat postu: |
|
|
To juz chyba wole uzbierac na te drozsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 27 Wrz 2008 16:41 Temat postu: |
|
|
Kwi@t mi wlasnie chodzilo ze spalalnie wzrosnie znacznie na wałkach a na pozostałych opisanich modyfikacjach juz nie tak znacznie:]
Challenger odkrecasz skrzynie zdejmujesz wal, odkrecasz wał jedzisz z tym do pana zenka pan zenek toczy ci kolo o max 20% masy u nas to wychodzi jakies niecałe 2kg potem z tym kolem jedziesz do pana zbyszka pan zbyszek ci to wszytko razem z walem ladnie wyważa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Challenger
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Wrz 2008 18:26 Temat postu: |
|
|
Gosciu wierz mi to nie wyglada tak latwo i pieknie u mnie w miescie :/. Bede mial zapewne problem ze splanowaniem glowicy a co dopiero z odchudzeniem kola zzamachowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Logos
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: tor/byd Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Paź 2008 22:47 Temat postu: |
|
|
Zmień miasto!
Jak masz problem ze splanowaniem głowicy, to nie bierz się za wałki, kto ci to zestawi?
Planowanie i wałki - ostrożnie!
Przy ostrych wałkach bardziej otwiera zawory i za duży planing może zaowocować spotkaniem tłoka z zaworem.
Wałki powodują przeniesienie momentu i mocy w wyższe rejony obrotów. Czasami trzeba podnieść obroty biegu jałowego. Spada kultura jazdy "cywilnej", chleje więcej,itd,itp...
Myślałem o tym kiedyś, ale mi przeszło. Zamiast ciężkiego GT lepiej swap, albo turbo, ale to już inna bajka i tam pod głowicę to się czasami jeszcze podkłada, żeby zmiejszyć stopień sprężania...
Jak coś się nie zgadza proszę mnie poprawić.
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|