Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AMONe
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Wrz 2008 10:20 Temat postu: Parownik od LPG - zimny czy gorący?? |
|
|
Mam zamontowany parownik od LPG zaraz przed wlotem w przednim zderzaku, wieje na niego więc jest zimny z czasie jazdy.
Gazowiec nr 1 mówi że to niema znaczenia...
Gazowiec nr 2 mówi że powinien być gorący w czasie pracy, i to może być przyczyna gaśnięcia w czasie gdy wrzucam luz przy większych prędkościach i strzelania z wydechu.
Obudować en reduktor żeby nie wiało na niego? Jak macie w swoich setkach?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Wrz 2008 11:07 Temat postu: |
|
|
przenieś go na lewy kielich (jak patrzysz na przeciw setki)
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AMONe
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Wrz 2008 11:49 Temat postu: |
|
|
no nie wiem czy dam rade tak to zrobić bo jest zamontowany z prawej strony z przodu przed zderzakiem... ale może zabuduje go żeby nie wiało ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Wrz 2008 12:22 Temat postu: |
|
|
AMONe napisał: | no nie wiem czy dam rade tak to zrobić bo jest zamontowany z prawej strony z przodu przed zderzakiem... ale może zabuduje go żeby nie wiało ? |
w poprzednim nissanie tez mialem tak umieszczony parownik ...
i z przeniesieniem nie bylo problemu,
tylko mocy przybylo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zwoli
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kowalewo Pomorskie k.Torunia
|
Wysłany: 21 Wrz 2008 12:50 Temat postu: |
|
|
Ja też mam przy przednim zderzaku.... i mam gorący ;p ale przed parownikiem umieściłem kawałek stryropianu ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2098
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Wrz 2008 12:51 Temat postu: |
|
|
ja u siebie też mam po prawej u dołu. Na lewym kielichu się nie dało bo mam całą kupę kabli i pompę od ABSu. Czy mam zimny czy ciepły to nie wiem bo nie sprawdzałem, może dziś spojrzę przy okazji wywalania EGR.
Co do gaśnięcia przy dużych speedach to też tak miałem, wyszło że jak się na luz wrzuca to pęd powietrza zwiększał zmieszankę powietrze/LPG do mniej więcej 100%/0%. Pomogło przerobienie dolotu żeby pęd powietrza nie zabijał LPG, później dorzucę fotki to sam zobaczysz o co chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2098
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Wrz 2008 16:13 Temat postu: |
|
|
parownik mam ciepły jak się auto rozgrzeje już
a wygląda ten patent tak:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
komorokoro
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 639
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Żoliborz Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 21 Wrz 2008 16:23 Temat postu: |
|
|
To kawał węża potrzeba. Ja mam na lewym kielichu i minimalna droga do miksera jest przynajmniej Ciasno jest fakt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AMONe
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Wrz 2008 8:56 Temat postu: |
|
|
no chyba przeniosę parownik na kielich, bo daleka droga jest od parownika do wtrysku... zobaczymy jak będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kpi
Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 500
Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Wrz 2008 13:12 Temat postu: |
|
|
stoo napisał: | przenieś go na lewy kielich (jak patrzysz na przeciw setki)
[link widoczny dla zalogowanych] |
Miejsce bardzo średnie jeśli masz ochotę grzebać coś przy rozrządzie lub chociaż wymieniać pompę wody. No chyba że zrobisz sobie metrowe rurki do tego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Wrz 2008 13:27 Temat postu: |
|
|
kpi napisał: | stoo napisał: | przenieś go na lewy kielich (jak patrzysz na przeciw setki)
[link widoczny dla zalogowanych] |
Miejsce bardzo średnie jeśli masz ochotę grzebać coś przy rozrządzie lub chociaż wymieniać pompę wody. No chyba że zrobisz sobie metrowe rurki do tego. |
u mnie w obydwóch nissanach zero problemów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2098
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Wrz 2008 15:08 Temat postu: |
|
|
jakbym nie miał tam pompy i przekaźników abs to pewnie bym przeniósł na ten kielich, a tak to lipa bo nie bardzo idzie to gdziekolwiek zmieścić, a zmieniać parownik na ten "mini" to raczej nie chcę bo to koszta. Osobiście ostatnio zacząłem się rozglądać trochę za blosem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Wrz 2008 17:39 Temat postu: |
|
|
stoo napisał: |
u mnie w obydwóch nissanach zero problemów |
pomijajac fakt, ze czerwony przyspiesza do setki jak czinklaczento?
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Wrz 2008 17:44 Temat postu: |
|
|
rz napisał: | stoo napisał: |
u mnie w obydwóch nissanach zero problemów |
pomijajac fakt, ze czerwony przyspiesza do setki jak czinklaczento?
pzdr
rz |
to sie zmieniło i to baaardzoooo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Wrz 2008 17:50 Temat postu: |
|
|
stoo napisał: | rz napisał: | stoo napisał: |
u mnie w obydwóch nissanach zero problemów |
pomijajac fakt, ze czerwony przyspiesza do setki jak czinklaczento?
pzdr
rz |
to sie zmieniło i to baaardzoooo ![:]](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_splash.gif) |
a moze po prostu zmienil sie czerwony na czarny?
koniec ot
jau
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|