Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Paź 2007 13:13 Temat postu: Po zmianie miejsca reduktora zwiekszylo sie spalanie ..?! |
|
|
Witam
Ostatnio zakupiłem nowy reduktor i przełożyłem go z miejsca kolo zderzaka w miejsce obok gaźnika zęby przewód był krótszy,
wnioski zbiera sie lepiej,jest bardziej żwawy ale pali 15 litrów gazu :/ .
przed tym zabiegiem na pełnym zbiorniku przejeżdżałem 320km.. a teraz 220km
właśnie zastanawiam sie czym to jest spowodowane ?
czy jest to moze wina tego pokrętła niżej na fotce ?
Ma to byc przykrecone ? odkrecone ? czy wogole sie tego pozbyc ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 05 Paź 2007 13:29 Temat postu: Re: Po zmianie miejsca reduktora zwiekszylo sie spalanie ..? |
|
|
stoo napisał: | Witam
Ostatnio zakupiłem nowy reduktor i przełożyłem go z miejsca kolo zderzaka w miejsce obok gaźnika zęby przewód był krótszy,
wnioski zbiera sie lepiej,jest bardziej żwawy ale pali 15 litrów gazu :/ .
przed tym zabiegiem na pełnym zbiorniku przejeżdżałem 320km.. a teraz 220km |
A wyregulowałeś mieszankę po zmianie reduktora?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Paź 2007 13:34 Temat postu: |
|
|
mieszanka była wyregulowana bo bez regulacji wcale nie chcial odpalić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
witex18
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dobrzyń nad Wisłą
|
Wysłany: 05 Paź 2007 14:04 Temat postu: |
|
|
Stoo napisał: | Witam
Ostatnio zakupiłem nowy reduktor i przełożyłem go z miejsca kolo zderzaka w miejsce obok gaźnika zęby przewód był krótszy,
wnioski zbiera sie lepiej,jest bardziej żwawy ale pali 15 litrów gazu :/ .
przed tym zabiegiem na pełnym zbiorniku przejeżdżałem 320km.. a teraz 220km
właśnie zastanawiam sie czym to jest spowodowane ?
czy jest to moze wina tego pokrętła niżej na fotce ?
Ma to byc przykrecone ? odkrecone ? czy wogole sie tego pozbyc ?
|
Tym pokretłem (registrem) regulujesz ilość gazu. Zazwyczaj jak zakładasz nowy LPG to dużo pali nawet te 15L u mnie 13L. Przyręciłem register i zaczął mniej palić około 11L ale stał się słaby. Doczytałem że ważną sprawą jest czysty filtr powietrza i po jego wymianie samochód stał sie mocniejszy i pali około 10-11L. Wywal filtr i przejedz się zobaczysz jak chodzi. ja ustawiałem sobie tak że przykręciłem go o dwa obroty tak żeby silnik nie zgasł i jazda, słaby, odkręcasz 1/4 obrotu i znowu jazda, i tak aż przestaniesz czuć że przyrasta moc. Musisz sobie ustawić to na wyczucie. I na pewno nie możesz się tego registra pozbyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Paź 2007 20:40 Temat postu: |
|
|
dziś przeszedł regulacje i zobaczymy ile spali.
przykrecilem lekko ten register ale odkrecilem na reduktorze i chodzi ładnie, moc jest.
a spalanie zobaczymy.
Filtr powietrza mam nowy.przy okazji zmienilem filtr oleju i olej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tjozwiak
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skawina k.Krakowa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Paź 2007 21:52 Temat postu: |
|
|
stoo napisał: | dziś przeszedł regulacje i zobaczymy ile spali.
przykrecilem lekko ten register ale odkrecilem na reduktorze i chodzi ładnie, moc jest.
a spalanie zobaczymy.
Filtr powietrza mam nowy.przy okazji zmienilem filtr oleju i olej |
Nie zapominajcie o wymianie filterka gazu co 10.000 km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Paź 2007 22:00 Temat postu: |
|
|
tjozwiak napisał: | stoo napisał: | dziś przeszedł regulacje i zobaczymy ile spali.
przykrecilem lekko ten register ale odkrecilem na reduktorze i chodzi ładnie, moc jest.
a spalanie zobaczymy.
Filtr powietrza mam nowy.przy okazji zmienilem filtr oleju i olej |
Nie zapominajcie o wymianie filterka gazu co 10.000 km. |
tez wymieniony razem z reduktorem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Paź 2007 10:45 Temat postu: |
|
|
Jaki reduktor na jaki został wymieniony? (bo są do różnych max. poj. silnika). W autkach małych (do 1.6) nie opłaca się ładowac od razu reduktora do fur pod 300hp bo mogą byc własnie problemy z regulacją składu mieszkanki. Kumpel się zajawił na coś takiego jeżdżąc furką z motorkiem 1.4 bo chciał sobie niby to osiągi na gazie poprawic i.... dupa, więc musiał zmienić parownik na mniej męski
Druga sprawa jak regulowałeś mieszanke to tylko śrubkami, czy (tak jak być powinno jesli chodzi o idealne ustawienie spalania) na analizatorze spalin?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tjozwiak
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skawina k.Krakowa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Paź 2007 14:26 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | Jaki reduktor na jaki został wymieniony? (bo są do różnych max. poj. silnika). W autkach małych (do 1.6) nie opłaca się ładowac od razu reduktora do fur pod 300hp bo mogą byc własnie problemy z regulacją składu mieszkanki. Kumpel się zajawił na coś takiego jeżdżąc furką z motorkiem 1.4 bo chciał sobie niby to osiągi na gazie poprawic i.... dupa, więc musiał zmienić parownik na mniej męski
Druga sprawa jak regulowałeś mieszanke to tylko śrubkami, czy (tak jak być powinno jesli chodzi o idealne ustawienie spalania) na analizatorze spalin? |
jedynie na analizatorze ... nie widzę innej możliwości taka na "słuch" jest o dupe rozbić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Paź 2007 15:25 Temat postu: |
|
|
tjozwiak napisał: | red_shogun napisał: | Jaki reduktor na jaki został wymieniony? (bo są do różnych max. poj. silnika). W autkach małych (do 1.6) nie opłaca się ładowac od razu reduktora do fur pod 300hp bo mogą byc własnie problemy z regulacją składu mieszkanki. Kumpel się zajawił na coś takiego jeżdżąc furką z motorkiem 1.4 bo chciał sobie niby to osiągi na gazie poprawic i.... dupa, więc musiał zmienić parownik na mniej męski
Druga sprawa jak regulowałeś mieszanke to tylko śrubkami, czy (tak jak być powinno jesli chodzi o idealne ustawienie spalania) na analizatorze spalin? |
jedynie na analizatorze ... nie widzę innej możliwości taka na "słuch" jest o dupe rozbić |
Tylko że ja to pytanie zadałem autorowi tematu, a nie Tobie Tomku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Paź 2007 14:06 Temat postu: |
|
|
Reduktor wymieniony na taki sam model jaki był wcześniej,
a regulacje zrobił były gazownik na tzw "słuch" , teraz wyregulował i zobaczymy jak bedzie ze spalaniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Paź 2007 10:48 Temat postu: |
|
|
spalanie zmniejszylo sie gdzies o litr , dwa ...
więc kupuje BLOS'a
Temat zamkniety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 06 Lut 2008 19:38 Temat postu: |
|
|
Witam !
Mam problem ze spalaniem mojej setki.
Pali xx na 100km LPG ...
moj reduktor to - [img] [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Lut 2008 19:41 Temat postu: |
|
|
taki masz reduktor ? :
Cytat: | Reduktor Eco 100 kW,
Reduktor AT90E elektrycznie sterowany jest niezbedny do instalacji gazowych zakładanych w samochodach z wtryskiem elektronicznym. Świetnie nadaje sie równiez do samochodów gaznikowych.Wyposazony jest w doskonała regulacje czułosci i wolnych obrotów. Dostepny o róznych mocach i wersjach: PL z przyłaczami plastykowymi, OT z przyłaczami z mosiadzu, WP z przyłaczami z mosiadzu i szczelnymi złaczami.
|
a to jest Twój "dolocik" :
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stoo dnia 06 Lut 2008 19:45 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 06 Lut 2008 19:43 Temat postu: |
|
|
pali 18 litwów gazu na 100 km oto moj reduktor [img]http://www.czakram.pl/produkty/01rd_/01rd00402004.jpg[img]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|