Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
uriz
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa (okol. DT Wola)
|
Wysłany: 15 Kwi 2008 6:45 Temat postu: Poci się przy wybieraku |
|
|
Witam!
Tak sobie jeżdżę z tą moją nową-używaną, cichą super działającą skrzynią biegów, ale zauważyłem, że poci się przy wybieraku :/
Czy można wymienić tam uszczelniacz bez zdejmowania i rozkręcania skrzyni? Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.
Pzdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
uriz
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa (okol. DT Wola)
|
Wysłany: 16 Kwi 2008 9:16 Temat postu: |
|
|
Ktoś pomoże?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
robertss
Gość
|
Wysłany: 16 Kwi 2008 16:34 Temat postu: |
|
|
mam podobnie i czeka mnie ta robota, mechanik powiedział, że pod tą gumową, karbowaną osłonką jest oring, nie trzeba zrzucać skrzyni, ale po wyjęciu wybieraka na pewno troche oleju ze skrzyni się wyleje , czyli naczynie sie jakieś przyda.
|
|
Powrót do góry |
|
|
uriz
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa (okol. DT Wola)
|
Wysłany: 16 Kwi 2008 18:00 Temat postu: |
|
|
Dzięki.
W sumie jeszcze mam starą skrzynię i w weekend zobaczę jak do tego podejść Zdam relację po operacji. Tylko gdzie można kupić takową gumeczkę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
robertss
Gość
|
Wysłany: 17 Kwi 2008 19:49 Temat postu: |
|
|
hmm, nie wiem, może jak masz starą skrzynię to wyjmij z niej oring i weź do sklepu, to w razie czego dobiorą.
|
|
Powrót do góry |
|
|
uriz
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa (okol. DT Wola)
|
Wysłany: 25 Kwi 2008 20:48 Temat postu: |
|
|
Byłem w garażu, zrobiłem zdjęcie - niestety kiepską komórką, a przy okazji żarówka się przepaliła. Ale udało się bez problemu wyjąć tą gumową część - wygląda na zdjęciu jak zatyczka, oczywiście z dziurą na pręt. Ze starej skrzyni nie mogłem rozłączyć tej części gdzie znajdują się śruby, żeby móc wyjąć oring z wybieraka. Jest tam po prostu zawleczka, która u mnie skorodowała, a nie miałem czasu, żeby się z tym bawić. Przy okazji sprawdziłem olej w nowej skrzyni - po odkręceniu nawet się troszeczkę ulało (to chyba po wymianie amorków i sprężyn z tyłu samochód mi sie ciut podniósł), więc nie ma tragedii chyba. Na 'nowej', spoconej skrzynce zrobiłem ok. 4000km. (często ostatnio jeżdżę do Bydgoszczy i w tamtych rejonach to normalnie wysyp setek!)
link do fotki: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|