Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

podwyzszone obroty na biegu jałowym...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nelro
Gość






PostWysłany: 28 Sie 2007 14:48     Temat postu: podwyzszone obroty na biegu jałowym...

Witam, mam zamiar kupic 100nxa z 92r ale podczas ogledzin dostrzeglem kilka nieprawidlowosci, a jedna z nich byly obroty na poziomie ok 1,2 na luzie... troche duzo, gdyz powinno byc ponizej 1... silnik to 1.6 16V ale czy na pelnym wtrysku czy gazniku to nie wiem. nastepnym mankamentem bylo to ze podczas jazdy szarpalo kierownica a po jej puszczeniu znosilo na prawo (stare i to jeszcze przyjechane zimowki sa zalozone...) no i opuszczone drzwi kierwocy i kilka innych mankamentow...
Jak byscie mogli powiedziec na co jeszcze pozwracac uwage podczas ogladania auta?? zwlaszcza tego auta:)

Pzdr
Wojtek
Powrót do góry
0l0




Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SG\Gliwice
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 28 Sie 2007 14:56     Temat postu:

1. Chcę kupić 100NX-a, na co mam zwracać uwagę?
Zwracaj uwagę na to co zwykle podczas kupowania, czyli czy:
- auto jest proste i nie zostawia 4 śladów,
- nie wydaje jakichś niepokojących dźwięków,
- właściciel ma wszystkie dokumenty do samochodu, itp.
Dodatkowo sprawdź blacharkę, która jest najsłabszym punktem 100NX. Szczególną uwagę trzeba poświęcić tylnym nadkolom i progom. Warto również sprawdzić działanie przełącznika cyrkulacji powietrza (zamknięcie wewnętrznego obiegu powietrza w kabinie), pracę wentylatora/nagrzewnicy oraz działanie tylnej wycieraczki.
Zawsze warto pojechać do warsztatu i za drobną odpłatnością dokonać gruntownego przeglądu samochodu. Może to oszczędzić kupienia ładnie wyglądającej kupy złomu.
więcej znajdziesz tutaj
http://www.100nx.fora.pl/najczesciej-zadawane-pytania-o-100nx-t510.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Sie 2007 15:25     Temat postu:

1. jesli obroty sa za wysokie moze to swiadczyc o tym, ze jakis wezyk od podcisnienia spadl. przechodzilem przez to. gdy filtr paliwa byl zapchany i pekniety objawy byly podobne, raz wysokie raz niskie obroty
2. powodem tego, ze sciaga moga byc opony w nienajlepszym stanie, zle ustawiona zbieznosc lub ewentualnie krzywy wahacz. w najgorszym wypadku przestawiona buda Wink
3. jak szapie kiera tzn, ze cos w zawieszeniu odmawia posluszenstwa, wszelkiego rodzaju gumki i koncowki. najlepiej podjedz autem do kolesia, ktory ustawia geometrie i on ci dokladnie powie co jest do wymiany. jesli auto bylo by ewidentnie bite i krzywe to koles napewno zauwarzy. koszt ok 20zl
4. opuszczone drzwi to pewnie ze starosci Wink i mozliwe, ze pod ciezarem np. glosnikow sie lekko opuscily. wsadzasz podkladki i powinno byc ok

jak nyska jest z 1992 r. to napewno gaznik
jesli cos namieszalem to niech ktos mnie poprawi

pzdr
rz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nelro
Gość






PostWysłany: 28 Sie 2007 15:33     Temat postu:

auto jakos bite bylo bo to widac po blotniuku i lampie (ktora siedzi krzywiej niz prawa) z lewej strony, ale wg wlascicielki lekko. wezme paru fachowcow i podjade tam jeszcze raz i niech oni fachowym okiem ocenia i powiedza ile z ceny zbijac:), bo min amorki w klapie tez jej nie utrzymują.
co do sciagania to dopiero jak sie pusci kierownice to ona sie lekko przekreca w prawo i wtedy sciaga i ale caly czas nia trzesie lekko bo lekko ale trzesie.
najlepiej jak by pewnie na kanal wjechal to by zerknal czy i podloga nie pogieta pewnie itp?
ona chce 6000... ale podejrzewam ze da sie ugiac na pare stowek... jak do 5000 by zeszla to bym mogl ja nawet na kawe zaprosic;P
Powrót do góry
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 28 Sie 2007 15:43     Temat postu:

6000 to dosyc duzo. za taka cene to setka powinna byc w stanie conajmniej dobrym+
rozejrzyj sie jeszcze, moze trafi ci sie cos lepszego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sydney




Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żarki
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 28 Sie 2007 16:50     Temat postu:

zwroc jeszcze uwage na kielichy tylnych nadkoli bo one tez czesto gnija. zeby sie tam dostac musisz zdjac czesc plastikow i tapicerki w bagazniku. silowniki klapy bagaznika to standart w setkach Wink sprawdz czy nie ma zadnych wyciekow oleju

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cieszyn




Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec / Kraków

PostWysłany: 28 Sie 2007 17:59     Temat postu:

Myśle ze 5 tysięcy możesz dać dopiero jak będzie dobra blacha i dobry silnik. Chodzi mi o to zeby autko było w miare dynamiczne, silnik sie nie pocił i tego typu cuda. Sprawdz kielichy amorów i ogolnie szukaj rdzy. Jak nie będzie jej dużo, to 5 tysięcy myśle ze jest górną granicą.

No i ogólne wrażenie. Pamiętaj, że amory czy wahacz można wymienić, ale jak auto brzydko się prezentuje czy jest zaniedbane, to już tego nie poprawisz. Może to się wydawać szukaniem dziury w całym, ale zwróć uwagę na to, że na np połamane plastiki czy jakieś wytarcia będziesz musiał codziennie patrzeć...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
obserVator
stary wyjadacz



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawiercie <@> Śląsk
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 28 Sie 2007 20:36     Temat postu:

Fakt, że trzęsie kierownicą może być spowodowany również niewyważonymi kołami z przodu bądź uszkodzoną felgą ( może te zimówki założone zostały na tzw sztukę bo letnie mogą się sprzedającemu przydać jeśli np były nowe - zwróć na to uwagę ). Ogólnie tak jak przedmówca napisał zwróć uwagę na szczegóły a nie całokształt bo to w nich tkwi diabeł Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 30 Sie 2007 11:04     Temat postu:

Winno być 750rpm. Ja też tak mam, przez pierwsze 5-10 minut, aż się silnik nie nagrzeje. To nie jest przypadkiem ssanie? (strzelam)
Powrót do góry
nelro
Gość






PostWysłany: 30 Sie 2007 11:44     Temat postu:

jednak znajomy stwierdzil ze nie warto w ten samochod brac, za ta coene co ona chce, zwlaszcza ze to gaznik, dlatego niedlugo jade ogladax mx-3 na wtrysku i do tego full opcja bez skury tylko z dwoma kompletami kol...
dzieki za rady
pozdrawiam
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin