Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 12 Sie 2007 13:51 Temat postu: pomóżcie bo głupieje !!!! nowy posiadacz setki :D |
|
|
czy w setkach są silniki z monowtryskiem "wtryskiem jednopunktowym"!?!?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Sie 2007 14:07 Temat postu: |
|
|
przeczytaj PW nowy posiadaczu....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bizness
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 12 Sie 2007 15:07 Temat postu: |
|
|
a tu nie mogles napisac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 12 Sie 2007 17:02 Temat postu: |
|
|
hehe spoko lol czyli ni ma only gaźniki sterowane elektronicznie,a jak by zmienić silnik na ten 1.6 z wtryskiem wielopunktowym. dużo trzeba było by robić przeróbek, czy tylko włożyć go i wszystko!? ;/
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Sie 2007 20:38 Temat postu: |
|
|
bizness napisał: | a tu nie mogles napisac? |
Jeżeli chcesz odpowiedzieć bezposrednio na pytanie to zrób to, a jeżeli coś innego to na PW, a nie zaśmiecaj topiku jakąs dywagacją.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEBOL_MKS
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Police
|
Wysłany: 12 Sie 2007 20:42 Temat postu: |
|
|
jacok napisał: | hehe spoko lol czyli ni ma only gaźniki sterowane elektronicznie,a jak by zmienić silnik na ten 1.6 z wtryskiem wielopunktowym. dużo trzeba było by robić przeróbek, czy tylko włożyć go i wszystko!? ;/ |
Silnik z osprzętem + pompka paliwa + komputer z wiązką + półośki ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gruby
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12 Sie 2007 20:57 Temat postu: |
|
|
to lepiej kupic sete z wtryskiem juz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Sie 2007 19:22 Temat postu: |
|
|
a dlaczego chcesz tak bardzo ten wtrysk? co ci sie w gazniku nie podoba?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 14 Sie 2007 16:08 Temat postu: |
|
|
na wtrysku więcej koni mniej bajury i takie tam inne żeczy jak TURBO blow off hehe:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 14 Sie 2007 17:20 Temat postu: |
|
|
nie zawsze wtrysk ma wiecej koni.
zaczerpniete z FAQ:
5 Ile mocy mają poszczególne modele NX-ów?
To zależy oczywiście od silnika. Seryjnie moc kształtowała się następująco:
GA16DS (gaźnik) - 90KM
GA16DE (wtrysk) - 90 lub 102KM, w zależności od kraju zakupu
a patrzac na niektore setki, to spalanie gaznikow wielokrtotnie pokrywalo sie ze spalaniem wtrysku a i zagazowanie gaznikowca cenowo wypada lepiej
zreszta przyjedz kiedys na jakiegos spota to sie wszystkiego dowiesz
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 14 Sie 2007 20:29 Temat postu: |
|
|
SEBOL_MKS napisał: |
Silnik z osprzętem + pompka paliwa + komputer z wiązką + półośki ... |
a to po co wymieniać jak są identyczne ???
CO do wymiany to już było to przerabiane gdzieś w topicku.
ECU, wiązka, kolektor ssący z przepustnicą i tymi wszystkini bajerkami co w niej siedzą, pompa paliwa. i to tylko albo aż tyle.
...a i jeszcze trzeba by było potraktować frezem lekko kanały dolotowe bo w DE są takie wgłębienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|