Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafciu
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Lut 2007 18:26 Temat postu: Prowadzenie |
|
|
Witam! Mam następujący problem. Moją 100 ściaga w prawo i nie wiem czym to jest spowodowane. Caly czas musze miec kierownice skręconą w lewo. Moja wiedza zamyka sie na tym, że ciśnienie w oponach jest równe i felgi są proste Nie mam jeszcze zamontowanego prawego nadkola i samochodzie jest taki hałas, ze koniec :/ Czy to może być spowodowane "parciem" (nie wiem jak to określić naukowo) powietrza, które wlatuje przy kole do środka auta i przez to mnie ściaga? Na przegladzie koleś nic nie mówił także nie wiem o co chodzi. Pomocy! Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Prex
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 26 Lut 2007 18:31 Temat postu: Re: Prowadzenie |
|
|
rafciu napisał: | Witam! Mam następujący problem. Moją 100 ściaga w prawo i nie wiem czym to jest spowodowane. Caly czas musze miec kierownice skręconą w lewo. Moja wiedza zamyka sie na tym, że ciśnienie w oponach jest równe i felgi są proste Nie mam jeszcze zamontowanego prawego nadkola i samochodzie jest taki hałas, ze koniec :/ Czy to może być spowodowane "parciem" (nie wiem jak to określić naukowo) powietrza, które wlatuje przy kole do środka auta i przez to mnie ściaga? Na przegladzie koleś nic nie mówił także nie wiem o co chodzi. Pomocy! Pozdrawiam |
Raczej malo prawdopodobne, chyba ze rozwijasz predkosci przynajmniej rzedu dzwieku Bardziej bym stawial np. na zla zbierznosc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NadiR
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: 26 Lut 2007 18:34 Temat postu: Re: Prowadzenie |
|
|
rafciu napisał: | Witam! Mam następujący problem. Moją 100 ściaga w prawo i nie wiem czym to jest spowodowane. Caly czas musze miec kierownice skręconą w lewo. Moja wiedza zamyka sie na tym, że ciśnienie w oponach jest równe i felgi są proste Nie mam jeszcze zamontowanego prawego nadkola i samochodzie jest taki hałas, ze koniec :/ Czy to może być spowodowane "parciem" (nie wiem jak to określić naukowo) powietrza, które wlatuje przy kole do środka auta i przez to mnie ściaga? Na przegladzie koleś nic nie mówił także nie wiem o co chodzi. Pomocy! Pozdrawiam |
Czy naprawiałeś/wymieniałeś coś w aucie ? Np. wachacz, półośkę, przeguby?
Jeśli tak to udaj się na zbieżność i ustawienie kątów, aczkolwiek jeśli nic nie wymieniałeś to również proponouje zacząć od zbieżności - bynajmniej u mnie było podobnie więc...
Koszt ust. zbieżności i ust. kątów u mnie 100zł - pomogło !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafciu
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Lut 2007 18:40 Temat postu: |
|
|
Nic nie wymienialem narazie :/ W aucie jak nie gazuje to słcychać takie pulsacyjne buczenie. To jest normalny dżwięk podczas jazdy po naszych drogach czy ma to coś wspólnego właśnie ze zbieżnością?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siara64
Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KOŚCIAN WLKP.
|
Wysłany: 26 Lut 2007 19:23 Temat postu: |
|
|
Jedz na stacje kontroli pojazdów (najlepiej inną niż poprzednią) powiedz co go boli i niech sprawdzą ci całe przednie zawieszenie (tulejki,wahacze,sworznie,amorki,)hamulce(tarcze,klocki)oraz geometrie kół! Wtedy cała prawda wyjdzie na jaw!
U mnie takie coś robią za darmo na większości stacji kontroli pojazdów
Ja też uważam ze to będzie zbieżność! Koszty usawienia są różne (akurat u mnie 40zł)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NadiR
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: 26 Lut 2007 19:46 Temat postu: |
|
|
rafciu napisał: | Nic nie wymienialem narazie :/ W aucie jak nie gazuje to słcychać takie pulsacyjne buczenie. To jest normalny dżwięk podczas jazdy po naszych drogach czy ma to coś wspólnego właśnie ze zbieżnością? |
Jedź chłopie na ZBIEŻNOŚĆ + ewent. ustawienie KĄTÓW, (auto jest na 99,9% za bardzo pod lub nadsterowne) jak wrzuci nyske na maszynke to ci chłop powie czy kąty też trzeba ustawiać ?!!
Od tego najlepiej zacząć, jeśli nie pomoże to trzeba szukać przyczyny gdzie indziej - być może łożyska? Nie wiem, nie powiem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafciu
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Lut 2007 22:29 Temat postu: |
|
|
Tak zrobie! Dzieki za info. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|