Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 12 Lut 2008 23:26 Temat postu: |
|
|
katalizator mam - mysle nad wy$%#@&%$# go i zamontowaniem jakijś najprostrzej strumienicy albo nad rozcienciem i wybebeszeniem kata ,wspawaniem normalnej rury o średnicy reszty układu i włozeniem tego z powrotem żeby dobrze wyglądało na przegladzie no i chyba tak zrobie i pewnie dolot ze stożkiem się pojawi na wiosne wtedy zobaczymy czy coś to da
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Lut 2008 0:28 Temat postu: |
|
|
Rogii napisał: | katalizator mam - mysle nad wy$%#@&%$# go i zamontowaniem jakijś najprostrzej strumienicy albo nad rozcienciem i wybebeszeniem kata ,wspawaniem normalnej rury o średnicy reszty układu i włozeniem tego z powrotem żeby dobrze wyglądało na przegladzie no i chyba tak zrobie i pewnie dolot ze stożkiem się pojawi na wiosne wtedy zobaczymy czy coś to da |
No ze strumienicą w miejsce kata raczej się nie baw. Kiedyś też byłem zajawiony na tym punkcie, ale zdawałem sobie sprawę że żeby coś to dało, to musi być ona robiona pod konkretną furę i silnik, a to już sa koszta. Domyślam się że nie będziesz zlecał dobrej firmie robienia tego elementu stricte pod Twoje auto, tylko będziesz chciał zakupić coś made in allegro - zatem od razu odpuść sobie to rozwiązanie. Najlepiej wypruj wnętrznosci kata i go tam zostaw, a jak masz znajomego na przeglądach to wywalaj w całości kata i wstawiaj rurkę.
Druga sprawa: nie wiem czy akurat takie mierzenie osiągów stoperem ma sens i uwidoczni mody wprowadzone w aucie, ja tam wolę trzymać się droższej lecz sprawdzonej metody - pomiary na hamowni
Ostatnie (a zarazem pierwsze ) pomiary mojej fury na hamowni robiłem na etapie doprowadzania jej do stanu "fabrycznego" - czyli odkorkowanie dolotu z miksera LPG dzięki blosowi + ori pucha. Teraz zbieram się na wjazd na rolki ze stożkiem (Jacky) + zimne powietrze z nadkola - ciekawe czy będzie coś na + czy na minus Jeśli na minus to z powrotem wskakuje ori pucha z tym że pozostanie wpięty w nią zimny dolot.
Kolejny etap na hamowni (jeśli w poprzednim etapie stożek da coś na +) będzie wsadzenie lepszego stożka np. AEM + wycinka kata i na tym planuję zakończyć przeróbki aż do czasu gdy tylny tłumik znów zeżre mi siara, a wtedy ładuję po całości przelotowy i znow pewnie hamownia
Tyle plany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 13 Lut 2008 22:59 Temat postu: |
|
|
w innym temacie pogadamy o szybkich prostych i skutecznych sposobach na poprawienie osiągów
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cieszyn
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec / Kraków
|
Wysłany: 20 Lut 2008 20:29 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | rz napisał: | jedno jest pewne...ja mam najwolniejszego nx-a w klubie i chyba nikt mnie nie pobije
pzdr
rz |
A co na mikserze jeszcze się kulasz? myślałem że masz już blosa. Znam takiego co się jeszcze na mikserze wozi i to pewnie on będzie miał najwolniejszego |
Redu czyżbyś opowiadał o mnie:P qrcze mogliśmy wtedy na rybitwach mierzyć czas do setki:P to bym wiedział czy mam mniej niz 15s
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Lut 2008 23:02 Temat postu: |
|
|
Cieszyn napisał: | red_shogun napisał: | rz napisał: | jedno jest pewne...ja mam najwolniejszego nx-a w klubie i chyba nikt mnie nie pobije
pzdr
rz |
A co na mikserze jeszcze się kulasz? myślałem że masz już blosa. Znam takiego co się jeszcze na mikserze wozi i to pewnie on będzie miał najwolniejszego |
Redu czyżbyś opowiadał o mnie:P qrcze mogliśmy wtedy na rybitwach mierzyć czas do setki:P to bym wiedział czy mam mniej niz 15s |
U mnie mikser zabrał 20KM, jeśli u Ciebie tyle samo to masz obecnie 70konnego 100NXa ale jest szansa że w 14,5sek. łyknie setkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rogal996
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 26 Lut 2008 20:57 Temat postu: |
|
|
U mnie 15 sec. na gazie . MASAKRA
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Lut 2008 21:05 Temat postu: |
|
|
rogal996 napisał: | U mnie 15 sec. na gazie . MASAKRA |
u mnie wiecej z BLOS'em ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Lut 2008 21:06 Temat postu: |
|
|
stoo napisał: | rogal996 napisał: | U mnie 15 sec. na gazie . MASAKRA |
u mnie wiecej z BLOS'em ... |
yeah!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Lut 2008 21:08 Temat postu: |
|
|
rz napisał: | stoo napisał: | rogal996 napisał: | U mnie 15 sec. na gazie . MASAKRA |
u mnie wiecej z BLOS'em ... |
yeah! |
Ty to mnie umiesz pocieszyć ...
a refleks to masz lepszy niz moja setka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rogal996
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 26 Lut 2008 21:25 Temat postu: |
|
|
Co moze byc tego przyczyna??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Lut 2008 21:34 Temat postu: |
|
|
rogal996 napisał: | Co moze byc tego przyczyna?? |
najprościej, żeby jak najmniej dłubać przy aucie to zmień kierowcę...albo stoper
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rogal996
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 26 Lut 2008 21:44 Temat postu: |
|
|
Chyba przyczyna lezy glebiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sydney
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żarki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Lut 2008 23:09 Temat postu: |
|
|
niech ci gazownik wyreguluje gas tak zeby wiecej palilo i byl mocniejszy
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Danko
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Elbląga
|
Wysłany: 10 Mar 2008 17:59 Temat postu: |
|
|
Panowie nagrałem filmik i wrzuciłem na youtube
warunki były takie :
nawierzchnia sucha i dobra ruszyłem bez poślizgu;] i wychodzimi niecałe 8 sekund;d oto link aha i mam GTI ;]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Mar 2008 19:07 Temat postu: |
|
|
Danko napisał: | Panowie nagrałem filmik i wrzuciłem na youtube
warunki były takie :
nawierzchnia sucha i dobra ruszyłem bez poślizgu;] i wychodzimi niecałe 8 sekund;d oto link aha i mam GTI ;]
[link widoczny dla zalogowanych] |
No choć ostrość filmika pozostawia wiele do życzenia to najważniejsze metodą empiryczną da się zauważyć, czyli kiedy mija setka i dokąd dokręca się wskazówka na liczniku. Co tu dużo gadać, szacuneczek, trzymasz fabrykę tzn. ok. 8 sek. do sety i licznikowe 220km/h, czyli realnie ok. 210km/h.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|