Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek26021989
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Cze 2009 22:23 Temat postu: Radio włącza się po przekręceniu kluczyka w stacyjce |
|
|
Witam, pisze ponownie bo chcę doprowadzić wszystko do ładu, może to i głupie bo tak ma być a u mnie jest inaczej czy wiecie jak podłączyć radio tak aby włączało się po przekręceniu stacyjki ?? od kiedy pamiętam musiałem je włączać za każdym razem a chyba tak nie powinno być ( mam je podłączone bezpośrednio pod aku ) myślę, że nie jest to trudne, a jestem laikiem czy ktoś może mi pomóc ?? Pozdrawiam i liczę na pomoc z waszej strony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Olik
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jastrzębie Zdrój Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Cze 2009 6:37 Temat postu: |
|
|
Ale zeby samo sie wlanczalo po przekreceniu stacyjki czy zeby nie włączało sie kiedy nie ma kluczyka?
Jesli chodzi o to by radio dopiero reagowalo po przekreceniu stacyjki to musisz przepiac jeden kabel. Zapewne radio masz na tych nowszych kostkach wiec kabel ktory zasila radio (ten podlaczony do akumulatora) podepnij pod inny kabel w aucie w ktorym prad pojawia sie dopiero po stacyjce...
Zrob sobie kontrolke z zarowki jednowłóknikowej 12V i 2 kabelkow. Takim wspanialm uzadzeniem bedziesz mogl kontrolowac na ktorych kablach jest prad
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 16 Cze 2009 11:34 Temat postu: |
|
|
jak dal mnie miec wlonczone radio dopiero po wlonczeniu stacyjki to nie praktyczne.z tego wzgledy ze np:idac gdzies cos zalatwic i miec pasazera ktory czeka to nie poslucha sobie radia np czekajac 30min.a kluczykow raczej sie nie zostawia w aucie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gAcEk
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świętochłowice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Cze 2009 13:43 Temat postu: |
|
|
Olik napisał: | Ale zeby samo sie wlanczalo po przekreceniu stacyjki czy zeby nie włączało sie kiedy nie ma kluczyka?
Jesli chodzi o to by radio dopiero reagowalo po przekreceniu stacyjki to musisz przepiac jeden kabel. Zapewne radio masz na tych nowszych kostkach wiec kabel ktory zasila radio (ten podlaczony do akumulatora) podepnij pod inny kabel w aucie w ktorym prad pojawia sie dopiero po stacyjce...
Zrob sobie kontrolke z zarowki jednowłóknikowej 12V i 2 kabelkow. Takim wspanialm uzadzeniem bedziesz mogl kontrolowac na ktorych kablach jest prad |
tak ale wtedy gdy wylaczysz stacyjke bedziesz resetowac sobie ustawienei stacji, equalizera, glosnosci itp.
prawidlowo powinno byc tak ze z radia wychodza 3 kable zasilania: masa, Acc - do akumulatora by podtrzymac pamiec i trzeci do stacyjki, najlepiej pod zapalniczke, tam napiecie sie pojawia wlasie dopiero po przekreceniu kluczyka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gAcEk dnia 16 Cze 2009 13:44 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaCo
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 16 Cze 2009 15:56 Temat postu: |
|
|
dolaczam sie do wypowiedzi Lewego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gAcEk
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świętochłowice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Cze 2009 16:42 Temat postu: |
|
|
tysz prowda ale z kolei za kazdym razem kiedy wsiadasz /wysiadasz musisz wlaczyc/wylaczyc radio....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 16 Cze 2009 16:50 Temat postu: |
|
|
gAcEk napisał: | tysz prowda ale z kolei za kazdym razem kiedy wsiadasz /wysiadasz musisz wlaczyc/wylaczyc radio.... |
jeżeli nikt w aucie nie zostaje, to i tak to robisz (operacja na 5 sek.)...no chyba, że zostawiasz... to zapodaj adres, przyda się nowe z panelem od razu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gAcEk
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świętochłowice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Cze 2009 16:54 Temat postu: |
|
|
mnie osobiscie to wkurzalo zawsze w poprzednim aucie i to byla pierwsze rzecz za jaka sie zabralem po kupnie nyski, z 2 strony nie woze byle kogo a tym ktorych woze nie boje sie zostawic kluczykow
jak kto woli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 16 Cze 2009 18:20 Temat postu: |
|
|
ja wole wsiadac i wysiadac i wlanczac niz 10,15min ustawiac wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Cze 2009 18:45 Temat postu: |
|
|
w kostkach ISO (dwie kostki - jedna od głośników, jedna od prądu) są trzy ważne kabelki - czarny czyli MASA, czerwony czyli PRĄD PO PRZEKRĘCENIU KLUCZYKA, i żółty czyli PRĄD NON STOP.
Ze strony radia kabelki, idące do tej samej kostki, fabrycznie są podłączane tak:
czarny do czarnego <-- musi być masa
żółty do żółtego <--- prąd na tym kablu jest non stop, i dzięki temu radio "pamięta" nasze ustawienia godziny, stacji radiowych itd
czerwony do czerwonego <--- radio po przękręceniu kluczyka będzie grało.
Jeśli teraz radio działa ci ciągle, to znaczy, że masz czerwony czerwony kabelek (ze strony radia) podłączony do żółtego (w kostce ISO), i przez to prąd idzie non stop na "możliwość grania". Jeśli ci to nie pasuje, to przepnij kabel czerwony do czerwonego. Uwaga - do żółtego pewnie jest też podłączony żółty (w radiu), pamiętaj aby go zostawić; jeśli rozłączysz żółty kabel, to radio będzie "zapominać" ustawień.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojak121
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Cze 2009 19:23 Temat postu: |
|
|
to co napisal przedmowca znajdziesz w instrukcji swojego radia, ja instrukcje do swojego znalazlem w PDF w google i podlaczylem. Tylko ze mi radio miga jak daje pelna moc nie wiem dlaczego :p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojak121 dnia 16 Cze 2009 19:25 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
marek26021989
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Cze 2009 22:34 Temat postu: |
|
|
Dziękuje Ci ślicznie Thomsonicus Jutro zaczne się bawić, bo już mnie szlak trafia jak wsiadam do auta 5-10 razy dziennie i cały czas przycisk a jak zapomne wyłączyć to aku raz dwa siada bo wzmacniacz jest podłączony A co do mrygania Wojak121 dolej wody destylowanej do komór naładuj aku na maxa i myśle, że problem zniknie ( być może masz problemy z ładowaniem ) , jeżeli masz tube i jakiś wzmacniacz kup kondensator mocy najtańszy Peyinga widziałem na allegro za 129zł a problem zniknie w myk Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz dziękuje za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marek26021989 dnia 17 Cze 2009 22:48 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Cze 2009 5:47 Temat postu: |
|
|
jak wsiadam do auta 5-10 razy dziennie i cały czas przycisk a jak zapomne wyłączyć to aku raz dwa siada
jedno mnie zastanawia.jak mozesz zapomniec skoro slychac muzyk chyba ze masz bardzo cicho.a jak aku siada to najlepiej kupic now jak jest jakis sprzed w aucie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojak121
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Cze 2009 22:13 Temat postu: |
|
|
ja mam roczny aku, mysle ze to lezy po stronie okablowania lub nie rownej mocy głośników. mam 2x2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|