Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HUBERT
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sleyerówek k. Wawy Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Gru 2005 20:49 Temat postu: ROZGRZEWA MNIE GTI |
|
|
pierwsze 350km zrobilem nyskiem malo jak na 45l paliwa
pali troche ale moze uda sie cos z tym zrobic i tu pytanie
rozgrzewa sie bdlugo po 10km jest jeszcze na (ssaniu) ma 1500obr/min
tez tak macie w gti?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rav
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Bielany
|
Wysłany: 02 Gru 2005 21:20 Temat postu: Re: ROZGRZEWA MNIE GTI |
|
|
HUBERT napisał: | pierwsze 350km zrobilem nyskiem malo jak na 45l paliwa
pali troche ale moze uda sie cos z tym zrobic i tu pytanie
rozgrzewa sie bdlugo po 10km jest jeszcze na (ssaniu) ma 1500obr/min
tez tak macie w gti? |
Mój egzemplarz osiaga normalną temeraturę pracy po 4-5miuntach od uruchomienia silnika (przy obecnej temperaturze na zewnątrz) ale fakt, że potem na światłach potrafi mieć w okolicy 1500obr/min a po 3 sekundach spadają do 'normalnych' 900/1000 obr/min.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 03 Gru 2005 12:02 Temat postu: |
|
|
ja mam troche inną sytuację, z powodu jednakowej wysokości krzywek wałka ssącego i wydechowego, moja nysa ciągle chodzi nierówno i nic tego nie zmieni, do tego przy uruchamianiu, ssanie nie włącza mi się od razu, dopiero jak pozstoi chwilę, albo jak przejadę kawałek, załącza się ssanie na 1500obr i tak jes mniej wiecej 3 minuty, a potem samochód osiąga normalną temperaturę pracy i znowu mam 900 obr i pracę na wolnych obrotach jak w traktorze czyli wszystko w porządku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
HUBERT
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sleyerówek k. Wawy Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Gru 2005 13:42 Temat postu: |
|
|
GTI MA DODATKOWO ZAWOR STABILIZACJI BIEGU JALOWEGO STERUJE OBROTAMI
W CZASIE NAGRZEWANIA I JAK SIE WLACZY COS ELEKTRYCZNEGO NP, SWIATLA
GDZIE TO ZNAJDE W SILNIKU I JAK SPRAWDZE ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
HUBERT
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sleyerówek k. Wawy Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Gru 2005 13:48 Temat postu: |
|
|
JEST TYCH CZUJNIKOW I ZAWOROW :SONDA LAMBADA, PRZEPLYWOMIERZ POWIETRZA , TEMPERATURY CIECZY CHLODZACEJ, EGR ,AAC ,FICD, FIC ITD.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 04 Gru 2005 19:04 Temat postu: |
|
|
HUBERT napisał: | JEST TYCH CZUJNIKOW I ZAWOROW :SONDA LAMBADA, PRZEPLYWOMIERZ POWIETRZA , TEMPERATURY CIECZY CHLODZACEJ, EGR ,AAC ,FICD, FIC ITD. |
Caps-lock Ci się zablokował?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
HUBERT
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sleyerówek k. Wawy Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Gru 2005 19:12 Temat postu: |
|
|
w czasie jedzenia z kompa korzystam wiec jedno reki jestam i w "z Z ąćśŻ " sie nie bawie
przepraszam ale przewaznie to jedyna chwila kiedy moge usiasc do kompa...
tak tak zaraz mi dotniecie ,ze non stop sie obzeram hee.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miskowski
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 237
Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Gru 2005 21:02 Temat postu: |
|
|
Mój fruwak optymalną temperaturę pracy osiąga zwykle po 3-4km. Przy większych mrozach po 4-6km. Pali w mieście po bożemu ok. 11,3l\100km - czy lato, czy zima - zimą wszak jeździ się wolniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|