Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elektronik19
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole
|
Wysłany: 09 Lis 2006 22:49 Temat postu: |
|
|
strumienica ok 2,5"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Senior
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Lis 2006 23:30 Temat postu: |
|
|
tarsar napisał: | Wiesz Coobek - lepszy taki albo podobny tłumik przelotowy, niż zapchany lub nie kat. I poza tym dzwięk z wydechu nie będzie taki pierdzący ,jak to zwykle bywa po wybebeszeniu lub wstawieniu rurki miast catalysatora:) |
Ja mam wycięty katalizator i moje Nismo przy dodawaniu gazu wydaje z ukł. wydechowego właśnie takie dziwne pierdzenie (tak do ok. 3000-3200 obr/min. Jak przekracza tą granice to jest już mniej słyszalne).
Czy to przez brak katalizatora : Bo czasami mnie to wkurza
I co zrobić żeby tak nie bylo :
Wolałbym takie rasowe, sportowo-basowe brzmienie (ale niezagłośne)
Jakieś rady :
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 10 Lis 2006 11:25 Temat postu: |
|
|
No to zauważyłeś,żeby nie było pierdzenia to należy zamontowć tłumik przelotowy zamiast kat-a. Ja też miałem to pierdzenie, ale wrzuciłem przelota,trochę poluzowałem końcowy tłumik niklowaną końcówą o większej średnicy - nie ma pierdzenia,ale jest lekki ryk (no,ryczek:)+troszke basu - nieuciążliwe na trasie,a jak się przyłoży to bardziej słychać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Senior
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Lis 2006 12:47 Temat postu: |
|
|
tarsar napisał: | No to zauważyłeś,żeby nie było pierdzenia to należy zamontowć tłumik przelotowy zamiast kat-a. Ja też miałem to pierdzenie, ale wrzuciłem przelota,trochę poluzowałem końcowy tłumik niklowaną końcówą o większej średnicy - nie ma pierdzenia,ale jest lekki ryk (no,ryczek:)+troszke basu - nieuciążliwe na trasie,a jak się przyłoży to bardziej słychać. |
Dzieki
Jak odloże troche kasy to sie coś pomyśli z tym przelotowym tłumikiem (ciekawi mnie jego koszt) i końcówką wydechu. Rozumie, że jest ona całkowicie wycięta do samego tłumika i wspawana szersza końcówka tak : : :
Jak mojemu staremu odpadła końcowa tłumika to właśnie tak to brzmiało fajnie basowo (zwłaszcza przy dodaniu mocno gazu) ale nie było żadnej końcówki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 10 Lis 2006 21:55 Temat postu: |
|
|
No no gosciu ma konkretny dzwiek. Jest tak konkretny ze az niesamowity. Potwierdzam!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Seba
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Lis 2006 2:34 Temat postu: |
|
|
Gościu napisał: | http://www.youtube.com/watch?v=dL5yyXY7d-g a u mnie tak to brzmi i nie ma kata tylko rure | oj ty to cicho bo zagłuszasz dźwięk swojej setki no ale naprawdę ciągle jestem pod wielkim wrażeniem tej przeróbki..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Senior
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Lis 2006 11:52 Temat postu: |
|
|
Gościu napisał: | http://www.youtube.com/watch?v=dL5yyXY7d-g a u mnie tak to brzmi i nie ma kata tylko rure |
No ładnie. Na wolnych obrotach bardzo przyjemnie buczy i ten dzwięk kiedy schodzi z obrotów też bajka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NadiR
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: 11 Lis 2006 12:20 Temat postu: |
|
|
tarsar napisał: | No to zauważyłeś,żeby nie było pierdzenia to należy zamontowć tłumik przelotowy zamiast kat-a. Ja też miałem to pierdzenie, ale wrzuciłem przelota,trochę poluzowałem końcowy tłumik niklowaną końcówą o większej średnicy - nie ma pierdzenia,ale jest lekki ryk (no,ryczek:)+troszke basu - nieuciążliwe na trasie,a jak się przyłoży to bardziej słychać. |
Czyli całą puszkę usunąłeś ? i wstawiłeś "przelot" ? Bo inni właśnie wycinają kata i w wew. obudowy jest rurka o średnicy wydechu.
Zastanawiem się jaką opcję wybrać co by później Nysa jak Syrenka nie chodziła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 11 Lis 2006 14:57 Temat postu: |
|
|
Miałem pusty kat- pierdzenie. Wstawiłem nie za duży przelotowy tłumik od czegośtam za 70zł, no i dużo ładniej chodzi, wiele nie ciszej, a brzęczenie/pierdzenie w pewnych obrotach ustało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|