Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 24 Kwi 2006 21:05 Temat postu: Średnice stabilizatorów |
|
|
Orientuje się ktoś, jakie są średnice stabilizatorów (i przedniego, i tylnego) w 1.6 i 2.0? Bo korci mnie wsadzenie takowego od wersji 2.0, tylko nie wiem jakiego efektu można się spodziewać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24 Kwi 2006 21:34 Temat postu: |
|
|
Chyba niczym sie nie roznia. A jesli tak ty tylko z przodu. bo waga odbu wesji duzo sie nie rozni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 24 Kwi 2006 21:54 Temat postu: |
|
|
właściwie to nie mam pojęcia, ale czy nie mamy identycznego zawieszenia w naszych setkach? kurde chociaż z drugiej strony, kolega z Irlandii pisał cos o elementach zawieszenia od sunny gti zaszczepianych do nysek 1.6
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 25 Kwi 2006 6:13 Temat postu: |
|
|
ceremony napisał: | właściwie to nie mam pojęcia, ale czy nie mamy identycznego zawieszenia w naszych setkach? kurde chociaż z drugiej strony, kolega z Irlandii pisał cos o elementach zawieszenia od sunny gti zaszczepianych do nysek 1.6 |
No właśnie. Dlatego pytam. Bo po wczorajszych przygodach na A4 (omijanie przeszkody przy v=160km/h) chętnie bym sobie zmniejszył podatność auta na przechyły poprzeczne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 25 Kwi 2006 8:25 Temat postu: |
|
|
marthen napisał: | ceremony napisał: | właściwie to nie mam pojęcia, ale czy nie mamy identycznego zawieszenia w naszych setkach? kurde chociaż z drugiej strony, kolega z Irlandii pisał cos o elementach zawieszenia od sunny gti zaszczepianych do nysek 1.6 |
No właśnie. Dlatego pytam. Bo po wczorajszych przygodach na A4 (omijanie przeszkody przy v=160km/h) chętnie bym sobie zmniejszył podatność auta na przechyły poprzeczne... |
może rozwiązaniem byłoby założenie twardszych amorków, albo ostatnio na allegro znalazłem coś takiego: [link widoczny dla zalogowanych]
potem czytałem artykuł o jakimś koleżce, co w hyundaiu pony to założył na tył i przód i pisał że był pod wrażeniem.. to było jakieś forum hyundaia. Testował ktoś tutaj może?
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25 Kwi 2006 8:39 Temat postu: |
|
|
marthen napisał: | ceremony napisał: | właściwie to nie mam pojęcia, ale czy nie mamy identycznego zawieszenia w naszych setkach? kurde chociaż z drugiej strony, kolega z Irlandii pisał cos o elementach zawieszenia od sunny gti zaszczepianych do nysek 1.6 |
No właśnie. Dlatego pytam. Bo po wczorajszych przygodach na A4 (omijanie przeszkody przy v=160km/h) chętnie bym sobie zmniejszył podatność auta na przechyły poprzeczne... |
Sprężyny swoja droga, kiedy ostatnio wymieniales łączniki stabilizatorów???
Pewnie dawno temu, a ich stan jest bardzo wazny podczas manewrów!!!
Wiec radze najpierw to zrobic. Koszt to jakies 200 zł a efekty odczuwalne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 25 Kwi 2006 9:39 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Sprężyny swoja droga, kiedy ostatnio wymieniales łączniki stabilizatorów???
Pewnie dawno temu, a ich stan jest bardzo wazny podczas manewrów!!!
Wiec radze najpierw to zrobic. Koszt to jakies 200 zł a efekty odczuwalne. |
A ja polecam na poczatek wymienić same gumki łączników (ja mam akurat od opla - 1 ziko za sztuke, na cały samochod wchodzi 8 ) plus tuleje stabilizatora (ok 20-25 za 4 sztuki). Przy wymianie okazalo sie ze np. caly stabilizator tylny latal jak chcial, gumy byly tak wybite. Teraz calkowicie inna jazda.
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 25 Kwi 2006 10:13 Temat postu: |
|
|
lukasz_lublin napisał: | marthen napisał: | ceremony napisał: | właściwie to nie mam pojęcia, ale czy nie mamy identycznego zawieszenia w naszych setkach? kurde chociaż z drugiej strony, kolega z Irlandii pisał cos o elementach zawieszenia od sunny gti zaszczepianych do nysek 1.6 |
No właśnie. Dlatego pytam. Bo po wczorajszych przygodach na A4 (omijanie przeszkody przy v=160km/h) chętnie bym sobie zmniejszył podatność auta na przechyły poprzeczne... |
Sprężyny swoja droga, kiedy ostatnio wymieniales łączniki stabilizatorów???
Pewnie dawno temu, a ich stan jest bardzo wazny podczas manewrów!!!
Wiec radze najpierw to zrobic. Koszt to jakies 200 zł a efekty odczuwalne. |
Zawieszenie sprawdzane właśnie pod kątem łączników 3 tygodnie temu - 0 luzów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prex
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 25 Kwi 2006 16:52 Temat postu: |
|
|
ceremony napisał: |
może rozwiązaniem byłoby założenie twardszych amorków, albo ostatnio na allegro znalazłem coś takiego: [link widoczny dla zalogowanych]
potem czytałem artykuł o jakimś koleżce, co w hyundaiu pony to założył na tył i przód i pisał że był pod wrażeniem.. to było jakieś forum hyundaia. Testował ktoś tutaj może? |
Kumpel mial takie gumy w corsie, i jak szybko je zalozyl, tak szybko je stracil, pomimo dobrego montazu. Ale nie chwalil sie jakos wielce, ze czul wielka roznice. Owszem bylo troszke twardziej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 25 Kwi 2006 16:57 Temat postu: |
|
|
Prex napisał: | ceremony napisał: |
może rozwiązaniem byłoby założenie twardszych amorków, albo ostatnio na allegro znalazłem coś takiego: [link widoczny dla zalogowanych]
potem czytałem artykuł o jakimś koleżce, co w hyundaiu pony to założył na tył i przód i pisał że był pod wrażeniem.. to było jakieś forum hyundaia. Testował ktoś tutaj może? |
Kumpel mial takie gumy w corsie, i jak szybko je zalozyl, tak szybko je stracil, pomimo dobrego montazu. Ale nie chwalil sie jakos wielce, ze czul wielka roznice. Owszem bylo troszke twardziej. |
nie no wygląda to na tandetę(4 zł hehe), poprostu byłem ciekawy jaki efekt jest, ja akurat u siebie przechyłów nie zarejestrowałem, więc nie jestem zainterezsowany takim wynalazkiem
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 25 Kwi 2006 18:43 Temat postu: |
|
|
ceremony napisał: | ja akurat u siebie przechyłów nie zarejestrowałem, więc nie jestem zainterezsowany takim wynalazkiem |
A mógłbyś zmierzyć średnicę swojego stabilizatora? Może być tylnego, bo łatwiej dostępny Ja zmierzę swoją i będziemy mieć realne informacje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miskowski
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Kwi 2006 21:09 Temat postu: |
|
|
Moje mają "na oko" 12-15 mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 25 Kwi 2006 21:39 Temat postu: |
|
|
Miskowski napisał: | Moje mają "na oko" 12-15 mm |
Dzięki Czyli informacje kolegów zza "małej wody" mogą się potwierdzić. Kishada mówił o 14-15mm dla GTI i 9mm dla 1.6.
Czas wyciągnąć syfmiarkę i pomierzyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 25 Kwi 2006 22:49 Temat postu: |
|
|
marthen napisał: | ceremony napisał: | ja akurat u siebie przechyłów nie zarejestrowałem, więc nie jestem zainterezsowany takim wynalazkiem |
A mógłbyś zmierzyć średnicę swojego stabilizatora? Może być tylnego, bo łatwiej dostępny Ja zmierzę swoją i będziemy mieć realne informacje |
spoko, sprawdzę to przy najbliższej nadarzającej się okazji
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radek100nx
Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piskórka (W-wa)
|
Wysłany: 26 Kwi 2006 12:12 Temat postu: |
|
|
ceremony napisał: | marthen napisał: | ceremony napisał: | właściwie to nie mam pojęcia, ale czy nie mamy identycznego zawieszenia w naszych setkach? kurde chociaż z drugiej strony, kolega z Irlandii pisał cos o elementach zawieszenia od sunny gti zaszczepianych do nysek 1.6 |
No właśnie. Dlatego pytam. Bo po wczorajszych przygodach na A4 (omijanie przeszkody przy v=160km/h) chętnie bym sobie zmniejszył podatność auta na przechyły poprzeczne... |
może rozwiązaniem byłoby założenie twardszych amorków, albo ostatnio na allegro znalazłem coś takiego: [link widoczny dla zalogowanych]
potem czytałem artykuł o jakimś koleżce, co w hyundaiu pony to założył na tył i przód i pisał że był pod wrażeniem.. to było jakieś forum hyundaia. Testował ktoś tutaj może? |
Ja miałem coś takiego - nie polecam. Jak chcesz to mam 4 szt. moge Ci dać dla wypróbowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|