|
Forum użytkowników Nissana 100NX 100NX squad
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KOPr
Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 05 Maj 2008 14:39 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | KOPr napisał: | red_shogun napisał: | KOPr napisał: | red_shogun napisał: | KOPr napisał: | rz napisał: | KOPr napisał: | rz napisał: | KOPr napisał: | No jesli chodzi o fundusze to moje sprzeglo kosztowalo 350zł. Do tego znalazlem dosc taniego mechanika ktory zazyczyl sobie 200zł |
jakie kupiles sprzeglo? |
szczerze mowiac to nie wiem bo to mechanik zamawial. powiedzial ze 350zl niemieckie a 390 zl jakies japonskie. to zamowil niemieckie |
wypadaloby wiedziec co ci pakuje do auta |
I tak go musze odwiedzic w najblizszyb czasie. A tak pozatym, on nie powinien mi wystawic jakiejs faktury? |
Haha to było fajne
Pozdrawiam |
Tzn? W h**a mnei nie zrobil bo to zaufany czlowiek jesli to miales na mysli |
Nie nie, nie to miałem na myśli, 3maj się
p.s.
pisze się "w ch**a" |
To jesli zrobilem blad w moim postepowaniu z mechanikiem to moze dalbys mi jakas fachowa rade bo tak to wiele z tego nie zrozumialem |
Wedle życzenia, moja fachowa rada jest taka:
nie zadawaj pytań czy brać faktury za towar i wykonaną usługę czy nie, tylko je bierz!, bo potem za Chiny Ludowe i komunistyczny Wietnam nie dojdziesz swego. Tym bardziej to ważne, że z tego co wyczytałem to nawet nie wiesz co Ci taki mechanik wsadza w furę (przykład sprzęgła). Za każdym razem jak będziesz prosił o rachunek/fakturę itp. to przypomnij sobie fajne hasełko: "po odejściu od okienka reklamacji nie przyjmujemy" - mnie to pomaga. Sytuacja gdzie nie wzięło się z tego okienka żadnego udokumentowania transakcji/usługi jest już dla mnie w ogóle nie do pomyślenia. Już nie raz się przekonałem że tylko papierek pozwala dochodzić swoich praw w tym reklamacji. Niestety przy zlecaniu komuś grzebania w swojej setce, takich reklamacji możesz mieć naprawdę sporo, czego Ci oczywiście nie życzę. Niech Ci ta przestroga posłuży jako dobra rada kogoś kto użytkuje od 3 lat 100NXa.
Raz się tylko wyłamałem od tej zasady, gdy od czasu do czasu grzebnie w seteczce zlecam mojemu zaufanemu koledze mechanikowi. Z tym że gdyby on zarzucił mi jakiś numer, to lepiej niech się już więcej na tym forum nie pokazuje (pewnie by się ucieszył ). Na razie odpukać jest uczciwy do bólu, choć czasem mało entuzjastyczny i komunikatywny co mu mam za złe |
Nie ukrywam ze zepsules mi humor Kurcze wogole zapomnialem o jakiejs fakturze No ale coz... Bledow nie popelna ten kto nic nie robi... Bede mial nauczke na nastepny raz. Pocieszam sie tym ze to zaufany gosc. Podjade do niego i spytam o fakture i jak wyglada sprawa z gwarancja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Cieszyn
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec / Kraków
|
Wysłany: 05 Maj 2008 20:46 Temat postu: |
|
|
fakture albo jakis paragon jednym slowem papierek. Do tego jesli gosciu rzeczywiscie prowadzi jakis wiekszy warsztat to spokojnie robi fakturki a one maja to do siebie ze mozna wydawac duplikaty wiec nie boj nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|