Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mattinh
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29 Lut 2008 8:47 Temat postu: Uszczelka pod głowicą / kilka pytań |
|
|
Panowie wciąga mi płyn chłodniczy. Podejrzenie jest jedno i stawiam na uszczelke , pewnie wsysa mi w tłoki.
Teraz pytanie ... dużo jest kręcenia ? Bo w Clio 1 to głowice sie robi w godzine + planowanie głowicy drugą godz.
Ahaa i czy zawory są hydrauliczne w GTi-kach ?
Ew. jakieś porady żeby czegoś nie zepsuć po drodze ? z góry dziękuje za inf
A i wersje GTI mam 2.0 16V bez klimy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 29 Lut 2008 8:51 Temat postu: Re: Uszczelka pod głowicą / kilka pytań |
|
|
W "Koszty..." wrzucamy koszty wykonanych napraw. Wątpliwości i pytania wrzucaj proszę do Forum Ogólnego. I tam przenoszę wątek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamus
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mrągowo
|
Wysłany: 05 Mar 2008 19:15 Temat postu: Re: Uszczelka pod głowicą / kilka pytań |
|
|
mattinh napisał: | Panowie wciąga mi płyn chłodniczy. Podejrzenie jest jedno i stawiam na uszczelke , pewnie wsysa mi w tłoki.
Teraz pytanie ... dużo jest kręcenia ? Bo w Clio 1 to głowice sie robi w godzine + planowanie głowicy drugą godz.
Ahaa i czy zawory są hydrauliczne w GTi-kach ?
Ew. jakieś porady żeby czegoś nie zepsuć po drodze ? z góry dziękuje za inf
A i wersje GTI mam 2.0 16V bez klimy |
ja w swoim gti zrobiłem to w ciągu dwóch dni z planowaniem
najważniejsze to prawidłowo ustawić rozrząd
a i moja rada najlepiej jest odkręcić kolektor ssący zanim zdejmiesz głowice lepiej schodzi i leprze dojście do reszty wtyczek przewodów itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|