Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mloody82
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jedlicze B Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Sty 2008 22:14 Temat postu: Uszczelki |
|
|
Koledzy mam pytanko odnośnie uszczelek silnika: Cieknie mi z pod głowicy delikatnie i postanowiłem wymienić Na razie pytałem o cenę i firmę uszczelek i tak: firma Niparts cena za komplet 350 zł. Czy warto kupować i czy to wystarczy robiąc taką naprawę, w skład zestawu wchodzą: uszczelka pod głowicę, pod pokrywę zaworów, uszczelniacz wału i kilka drobniejszych tak powiedziano mi w sklepie. Czy coś mi jeszcze będzie potrzebne uszczelniając górę silnika ?? Jakieś inne uszczelki, albo czy warto coś wymienić co i tak już będzie na wierzchu.
Dodam jeszcze że podpytywałem o rozrząd w sklepie tak z ciekawości i sprzedawca zaproponował dość niską cenę: NAPINACZ 75 zł ŁYŻWA ŁAŃCUCHA 50 zł ŁAŃCUCH 35 a czytałem na forum że jest to o wiele droższa wymiana. Czy w tym sklepie mają jakiś trefne części robione przez chińskie dzieciaczki ?? Czy to normalna sprawa według Was ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tjozwiak
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skawina k.Krakowa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 16 Sty 2008 22:35 Temat postu: |
|
|
wypadałoby jak już bedziesz mieć zdjętą głowice wymienić uszczelniacze zaworowe a jeśli chodzi o firme to polecam elrin-a .. uczszczelniacze mogą być corteco ... ajusa bądź glaser .. jednak z tych wymienionych firm to wybrałbym elring-a może i bedzie drogi taki zestaw ale bedzie pewny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mloody82
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jedlicze B Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Sty 2008 22:44 Temat postu: |
|
|
Uszczelniacze.... chodzi o takie małe gumki ?? Zapytam o firmy które polecasz w sklepie. Póki co wielkie thx
Macie jeszcze jakieś propozycje co można jeszcze zmienić ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 16 Sty 2008 23:13 Temat postu: |
|
|
tjozwiak napisał: | wypadałoby jak już bedziesz mieć zdjętą głowice wymienić uszczelniacze zaworowe a jeśli chodzi o firme to polecam elrin-a .. uczszczelniacze mogą być corteco ... ajusa bądź glaser .. jednak z tych wymienionych firm to wybrałbym elring-a może i bedzie drogi taki zestaw ale bedzie pewny |
Wypadaloby oddac glowice do autoszlifu: sprawdzic szczelnosc, zrobic szlif i dac do przejrzenia zawory (prowadnice glownie), wymienic uszczelniacze. A poza tym zrobic wyrownanie bloku (nikt prawie tego nie robi, a potem sie ludzie dziwia ze uszczelka wytrzymuje 20 000km), wymienic uszczelniacz na wale z przodu silnika i pare innych pierdol...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mloody82
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jedlicze B Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Sty 2008 23:46 Temat postu: |
|
|
Quattro napisał: | Wypadaloby oddac glowice do autoszlifu: sprawdzic szczelnosc, zrobic szlif i dac do przejrzenia zawory (prowadnice glownie), wymienic uszczelniacze. A poza tym zrobic wyrownanie bloku (nikt prawie tego nie robi, a potem sie ludzie dziwia ze uszczelka wytrzymuje 20 000km), wymienic uszczelniacz na wale z przodu silnika i pare innych pierdol... |
Tak tak, głowicę oddaję do szlifu ale o wyrównaniu bloku pierwsze słyszę, jeszcze nikt mi nie proponował takiej opcji . To pewnie coś na zasadzie szlifowaniu głowicy ?? Zapytam ale to pewnie więcej roboty bo mechanik który będzie mi to robił nie ma na miejscu urządzenia do szlifowania głowic - i ja zawożę ją do specjalistycznego zakładu. Blok też będę musiał czy da się to zrobić na miejscu w warsztacie.
Uszczelniacz wału wchodzi w skład zestawu uszczelek i będzie zmieniany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Sty 2008 0:23 Temat postu: |
|
|
Co do wyrownywania bloku to wyjmuje sie caly silnik z samochodu... Ja znam tylko jeden zaklad gdzie potrafia to zrobic na bloku siedzacym ciagle w aucie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mloody82
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jedlicze B Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Sty 2008 10:07 Temat postu: |
|
|
O kurcze to kupa dodatkowej roboty będzie, zobaczę pomyślę i zapytam ile mechanik sobie więcej policzy za taką przyjemność. THX
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tjozwiak
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skawina k.Krakowa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Sty 2008 7:35 Temat postu: |
|
|
Quattro napisał: | Co do wyrownywania bloku to wyjmuje sie caly silnik z samochodu... Ja znam tylko jeden zaklad gdzie potrafia to zrobic na bloku siedzacym ciagle w aucie... |
troche to nie opłacalne zeby jeszcze silnik wyciągać przy wymianie uszczelki pod głowicą ... szczerze to tez pierwsze słysze żeby ktoś robił coś takiego .. to może odrazu jak wyciągnie silnik zrobi szlif wału cylindrów kupi nowe tłoki pierscienie panewki itp... i pójdzie z torbami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Sty 2008 8:42 Temat postu: |
|
|
przeciez ja mu nie kazalem... ja mu zasugerowalem.... a ze chyba tylko my potrafimy to zrobic na silniku siedzacym dalej w samochodzie, to juz innsza inszosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tjozwiak
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skawina k.Krakowa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Sty 2008 12:40 Temat postu: |
|
|
Quattro napisał: | przeciez ja mu nie kazalem... ja mu zasugerowalem.... a ze chyba tylko my potrafimy to zrobic na silniku siedzacym dalej w samochodzie, to juz innsza inszosc |
ciekaw jestem jak planujecie blok razem z tlokami walem itp. ciekawe co robicie z opiłkami .... klient jeździ tak do zarżnięcia silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mloody82
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jedlicze B Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Sty 2008 16:16 Temat postu: |
|
|
Ja jednak daruję sobie tak wnikliwą naprawę, pójdę po łepkach i wymienię tylko uszczelkę pod głowice i wszystko co wchodzi w zestaw. I tak wyniesie to sporo kasy !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tjozwiak
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skawina k.Krakowa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Sty 2008 17:40 Temat postu: |
|
|
mloody82 napisał: | Ja jednak daruję sobie tak wnikliwą naprawę, pójdę po łepkach i wymienię tylko uszczelkę pod głowice i wszystko co wchodzi w zestaw. I tak wyniesie to sporo kasy !!! |
i tak musisz oddac glowice do planowania chyba ze faktycznie isc po lepkach i zrobic tak zwaną bucówe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Sty 2008 18:26 Temat postu: |
|
|
tjozwiak napisał: | Quattro napisał: | przeciez ja mu nie kazalem... ja mu zasugerowalem.... a ze chyba tylko my potrafimy to zrobic na silniku siedzacym dalej w samochodzie, to juz innsza inszosc |
ciekaw jestem jak planujecie blok razem z tlokami walem itp. ciekawe co robicie z opiłkami .... klient jeździ tak do zarżnięcia silnika |
Mamy swoje sposoby - nie boj nic, ale to tajemnica poliszynela
no i jeszcze ani jedno auto nie umarlo (nawet Truck ktory w 2 lata od remontu zrobil 100 000km), mimo ze paru wlascicieli sie bardzo stara do tego doprowadzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Sty 2008 18:39 Temat postu: |
|
|
tjozwiak napisał: | Quattro napisał: | przeciez ja mu nie kazalem... ja mu zasugerowalem.... a ze chyba tylko my potrafimy to zrobic na silniku siedzacym dalej w samochodzie, to juz innsza inszosc |
ciekaw jestem jak planujecie blok razem z tlokami walem itp. ciekawe co robicie z opiłkami .... klient jeździ tak do zarżnięcia silnika |
przewracaja auto do gory nogami i opilki spadaja na ziemie
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mloody82
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jedlicze B Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Sty 2008 23:03 Temat postu: |
|
|
tjozwiak napisał: | mloody82 napisał: | Ja jednak daruję sobie tak wnikliwą naprawę, pójdę po łepkach i wymienię tylko uszczelkę pod głowice i wszystko co wchodzi w zestaw. I tak wyniesie to sporo kasy !!! |
i tak musisz oddac glowice do planowania chyba ze faktycznie isc po lepkach i zrobic tak zwaną bucówe |
Nie, nie głowica idzie do szlifu, tak to nie było by sensu uszczelki zakładać i całej tej roboty wykonywać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|