Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 01 Paź 2006 21:54 Temat postu: |
|
|
jeszcze jak mozesz to sprawdz sam wiatrak, od izoluj kabelasek od niego i przyluz kabelek to + na aku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
SEBOL_MKS
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Police
|
Wysłany: 03 Lis 2006 1:16 Temat postu: |
|
|
A ja mam taki problem:
Silnik w mojej Nysce jest niedogrzany, tzn po przejechaniu kilku km temperatura leciuko wskoczy, a z nawiewu leci ciepłe, ale nie gorące powietrze. Pamiętam, że w poprzednią zimę w drugiej Nysce aż parzyło z nawiewu. Po przejechaniu kilkunastu km temperatura nie wzrasta i utrzymuje się na poziomie prawie zerowym ... Gdy zatrzymam się i Nyska pochodzi kilka min to temperatura zacznie wzrastać, ale gdy wtedy przejade się kawałek to znowu spada ...
Jak myślicie termostat do wymiany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 03 Lis 2006 11:20 Temat postu: |
|
|
SEBOL_MKS napisał: |
Jak myślicie termostat do wymiany? |
Wg mnie na 100%. Jest zablokowany w pozycji "otwarty" stąd temp nie rośnie, a jak postoisz to rośnie . Mialem taki efekt w Lancii. Temp dochodziłia do max 65stopni,wymieniłem na nówkę termostat i amen.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prex
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 03 Lis 2006 15:45 Temat postu: |
|
|
SEBOL_MKS napisał: | A ja mam taki problem:
Silnik w mojej Nysce jest niedogrzany, tzn po przejechaniu kilku km temperatura leciuko wskoczy, a z nawiewu leci ciepłe, ale nie gorące powietrze. Pamiętam, że w poprzednią zimę w drugiej Nysce aż parzyło z nawiewu. Po przejechaniu kilkunastu km temperatura nie wzrasta i utrzymuje się na poziomie prawie zerowym ... Gdy zatrzymam się i Nyska pochodzi kilka min to temperatura zacznie wzrastać, ale gdy wtedy przejade się kawałek to znowu spada ...
Jak myślicie termostat do wymiany? |
Ja mam identyczna sytuacje, ale myslalem, ze to juz taki ich urok. Ale czasami przy troche ostrzejszej jezdzie potrafi mi sie zagrzac bardziej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rav
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Bielany
|
Wysłany: 03 Lis 2006 19:29 Temat postu: |
|
|
To może być pompa wody. Sprawdzić ją można w następujący sposób - na rozgrzanym silniku auto stoi w miejscu, ma normalną temperaturę i w momencie jak temperatura rośnie przegazuj auto, jak będzie dalej rosła to gaś szybko bo to nie pompa a jak temperatura spadnie no to pompa wody. Wiem ze trochę ciężko się czyta ale przetestowane i działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
danio
Gość
|
Wysłany: 13 Lis 2006 23:21 Temat postu: |
|
|
Prex napisał: | SEBOL_MKS napisał: | A ja mam taki problem:
Silnik w mojej Nysce jest niedogrzany, tzn po przejechaniu kilku km temperatura leciuko wskoczy, a z nawiewu leci ciepłe, ale nie gorące powietrze. Pamiętam, że w poprzednią zimę w drugiej Nysce aż parzyło z nawiewu. Po przejechaniu kilkunastu km temperatura nie wzrasta i utrzymuje się na poziomie prawie zerowym ... Gdy zatrzymam się i Nyska pochodzi kilka min to temperatura zacznie wzrastać, ale gdy wtedy przejade się kawałek to znowu spada ...
Jak myślicie termostat do wymiany? |
Ja mam identyczna sytuacje, ale myslalem, ze to juz taki ich urok. Ale czasami przy troche ostrzejszej jezdzie potrafi mi sie zagrzac bardziej. |
Witam
Mam podobny problem.
W czasie jazdy (przy obecnej temperaturze ok 5st) po wskazniku widze ze temperatura silnika nie rosnie.
Wszystko zaczelo sie ubieglej zimy. W trasie w ogole nie bylo mozna ogrzac auta, chyba ze postalo sie w korku wtedy na chwile temperatura rosla
Nastepnie Przyszlo lato i zapomnialem o problemie. Po nagrzaniu silnika wskazowka zawsze znjadowala sie w polowie przedzialu.
Zbliżają sie zimne dni i znowu mam dylemat.
Zastanawiam sie czy to moze byc termostat, skoro latem nic sie nie przegrzewalo i wskaznik wskazywal ze wszystko jest w normie.
Troche to dziwne bo setke mam od 3 lat i na samym poczatku ogrzewanie zima chodzilo calkiem niezle. Po kilku minutach wskazowka byla na swoim miescu (w polowie)
Modre glowy polecily mi zastawiac kartonem wlot powiettza i zapomniec o problemie.
Czy na takie zachowaie moze miec tez wplyw brak cieczy w chlodnicy? czy to jest to wina termostatu...... ale skoro latem wszystko jest ok to sam juz nie wiem jak podejsc do tego tematu ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczorw
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kaczory/k. Piły Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 20 Lis 2007 23:02 Temat postu: re |
|
|
przypadek jak u mnie - ten powyżej opisany. macie jakąś odpowiedź na to pytanie...szukałem i szukam i nic nie znalazłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Lis 2007 14:12 Temat postu: |
|
|
termostat Ci umarl, norma w jednostkach GA - to chyba naczejsciej padajaca rzecz w tych silnikach...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczorw
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kaczory/k. Piły Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Lis 2007 18:03 Temat postu: więc jeszcze jedno pyt. |
|
|
jeśli to termostat i jeśli wskażnik pokazuje mi dobrze to jeżdze na częściowo niedogrzanym silniku - czy taka jazda ma jakiś negatywny wpływ na silnik - bo potrzebuję auto do jazdy - jak wracam sklepy pozamykane - więc jedynie w weekend (sobota) może zdązę kupić termostat i wymienić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sydney
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żarki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Lis 2007 18:10 Temat postu: |
|
|
mam identyczna sytuacje jak wy... gdzie mozna taki termostat kupic? kupi sie uniwersalny czy trzeba szukac do nissanow?ile takie cos moze kosztowac?
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Lis 2007 19:17 Temat postu: |
|
|
Jeju w jakiejs hurtowni... Intercars, JC Auto, Fota... kosztuje ponizej 40zl - szukacie termostatu do 100NX 1.6 i tyle...
(byle nie marki Vernet)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bozaaa
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 22 Lis 2007 22:15 Temat postu: |
|
|
a co nie tak jest z Vernetem ?? bo właśnie kupiłem i niebawem chcę zamontować. Z tego co czytałem to raczej na forum nie narzekali na niego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Lis 2007 0:04 Temat postu: |
|
|
vernet ma podobna opinie wsrod mechanikow jak lozyska CX - przed zalozeniem wyrzucic...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sydney
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żarki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Gru 2007 18:30 Temat postu: |
|
|
gdzie znajduje sie ten termostat bo nie moge go znalzezc?
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Gru 2007 2:26 Temat postu: |
|
|
na tylnej (patrzac od przodu) scianie silnika, po lewej stronie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|