Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jurand
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27 Maj 2007 23:28 Temat postu: Wredna mucha |
|
|
Tuż pod zegarami mojego nismo padła zmęczona życiem mucha. Od tej pory za każdym razem jak ją widzę dostaję ataku furii. Może mi ktoś powiedzieć jak się dostać do tych zegarów? Odkręcenie czterech srubek mocujących cały ten czarny element nie dało rezultatu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 27 Maj 2007 23:38 Temat postu: |
|
|
jest jedna zasada rób tak co by nie urwać
POZDRAWIAM
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rav
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Bielany
|
Wysłany: 28 Maj 2007 0:23 Temat postu: |
|
|
Musisz zdjąć szybkę, żeby tego dokonać musisz mieć zegary na kolanach. Jak odkręcisz 4 wkręty i odepniesz linkę wyjmujesz wszystkie wtyczki z zegarów i zdejmujesz szybkę ale jak ona tam wleciała ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jurand
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Maj 2007 0:25 Temat postu: |
|
|
a jak dostać się do tych wtyczek z tyłu? i jaką linkę mam odpiąć? Wleciała na swoich parszywych skrzydełkach jakoś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rav
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Bielany
|
Wysłany: 28 Maj 2007 0:45 Temat postu: |
|
|
Kładziesz się na siedzeniu kierowcy w pozycji głową w dół, łapa do góry od strony 'pedałów' i tam zobaczysz(wyczujesz) o jaką linkę chodzi. Jak odepniesz to będziesz mógł wyjąć zegary ale będziesz czuł wyraźny opór ze strony wtyczek awięc pokolei je odpinasz, easy nie masz szansy się pomylić. Zdejmujesz przednią szybkę i dziękujesz musze za współpracę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jurand
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Maj 2007 0:47 Temat postu: |
|
|
Hehe oby dzięki jutro spróbuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prex
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 28 Maj 2007 10:16 Temat postu: |
|
|
Rav napisał: | Musisz zdjąć szybkę, żeby tego dokonać musisz mieć zegary na kolanach. Jak odkręcisz 4 wkręty i odepniesz linkę wyjmujesz wszystkie wtyczki z zegarów i zdejmujesz szybkę ale jak ona tam wleciała ?? |
Rav, nie wziales pod uwage, ze kolega ma nyske z 94 roku, czyli juz nie ma linki Wiec odpinasz tylko same wtyczki. Kiedys robilem mala fotorelacje z wyciagania zegarow, wiec postaram sie tu pokazac co i jak
A wiec zaczynamy:
1. wyciagamy popielniczke
[link widoczny dla zalogowanych]
2. wyciagamy radio
[link widoczny dla zalogowanych]
3. odkrecmy 2 srubki z nad radia
[link widoczny dla zalogowanych]
4. odkrecamy 2 srubki z pod popielniczki
[link widoczny dla zalogowanych]
5.odchylamy mieszek zmiany biegow
[link widoczny dla zalogowanych]
6. odchylamy panel srodkowy i wypinamy 3 kostki
[link widoczny dla zalogowanych]
7. odpinamy zapalniczke (2 kostki)
[link widoczny dla zalogowanych]
8. odkrecamy obudowe kolumny kierownicy (4 sruby)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
9. odpinamy 2 polowki w/w obudowy i ja zdejmujemy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
10. odkrecamy obudowe licznika (4 sruby)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
11. wyciagamy obudowe licznika uwazajac i pamietajac zeby wypiac kostke z regulacji lusterek
[link widoczny dla zalogowanych]
12. odkrecamy licznik (4 sruby)
[link widoczny dla zalogowanych]
13. przy wyciaganiu licznika wypinamy chyba 4 kostki
[link widoczny dla zalogowanych]
14. no i licznik mamy przed soba
[link widoczny dla zalogowanych]
Skladamy doklanie w odwrotnym kierunku
Mam nadzieje, ze sie przyda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jurand
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Maj 2007 14:05 Temat postu: |
|
|
NOOO dzięki teraz to juz napewno dam radę. Tylko będzie potrzebna mi na to dłuższa chwilka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 28 Maj 2007 19:15 Temat postu: |
|
|
Prex napisał: | Mam nadzieje, ze sie przyda |
Składam Ci głęboki pokłon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AndyP
stary wyjadacz
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: swarzędz
|
Wysłany: 29 Maj 2007 7:19 Temat postu: |
|
|
Prex napisał: | Mam nadzieje, ze sie przyda |
Prex, czemu nie miałeś takiej ładnej strzałki jaką miał Pan Adam Słodowy?
A tak na poważnie: dobra instrukcja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prex
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 29 Maj 2007 8:28 Temat postu: |
|
|
Dzieki za uznanie Cala operacja, ktora opisalem trwa ok. 20 min - to tak na marginesie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Maj 2007 13:27 Temat postu: |
|
|
moze by tą instrukcje zrobic jako "przyklejona" ?
ładnie oddzielic i bedzie latwiej znalesc ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|