Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xXSeviXx
Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zduńska Wola Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Maj 2012 20:14 Temat postu: Wyciek z uszczelniacza i Nowe Kable |
|
|
Witam. Ostatnio zauważyłem ze poszedł uszczelniacz wału nad miska olejowa i ucieka olej , tym mocniej wycieka im większe są obroty silnika. Chce wymienić go lecz nie wiem jak za bardzo do tego się zabrać. Czy muszę się dostać i zdjąć rozrząd ? Czy wystarczy zdjąć paski i odkręcić koło? Drugim moim pytaniem jest jakie kable zapłonowe najlepiej kupić? Czeka mnie wymiana ich i mam ograniczone środki wiec chciał bym jak najlepsze kopic mieszczące się w moim budżecie . Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez xXSeviXx dnia 11 Cze 2012 17:37 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
szneqz
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ostrzeszów/ostrów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 30 Maj 2012 11:38 Temat postu: |
|
|
do wymiany uszczelaniacza wystarczy ściągnąć paski i odkręcić koło na wale bo rozrząd jest przecież na łańcuszku czyli jest w środku warto kupić jaiś droższy lepszy uszczelniacz bo tanie często nic nie dają wiem po sobie kupowałem 2 razy bo wziąłem najtanszy i nadal było to samo jak następnym razem wząłem droższy to jest spokój już od ponad 2 lat co do kabli to niewiem ale ta sama zasada jak kupiłem kiedyś do mazdy takie tanie za 70 zł to było gorzej niż na starych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xXSeviXx
Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zduńska Wola Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 30 Maj 2012 19:40 Temat postu: |
|
|
Uff.. to się Ciesze ze nie musze do rozrządu się dostawać CO do kabli to mam BOSH za 150ZŁ i NGK 200 ZŁ . Wybiorę chyba te Boscha
A i moje pytanko które mi się nasuwa jest następujące... Wie ktoś rozmiar tego siemeringu???Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez xXSeviXx dnia 11 Cze 2012 17:41 , w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xXSeviXx
Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zduńska Wola Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Cze 2012 15:52 Temat postu: Wymiana |
|
|
Zwlekałem z wymiana kabli dość długo i bardzo nie potrzebnie. Niunia zaczęła pracować na 3 garkach i nie było wyjścia. Kupiłem Kable ProLine( 140 zl) i świece NGK (35 ZŁ) Gdy wziąłem się do wymieniania, zszokowało mnie to co ujrzałem . Po pierwsze świeca na 3 tłoku była bardzo poluzowana a kable dość ze przebite to na wyjściach od cewki 1 był strasznie platyna ob-korodowany a 2 był przez nią praktycznie zjedzony.Co lepsza sprawdzałem jakiś czas temu ich stan w tamtym miejscu. Efekt po wymianie jest rewelacyjny . Przypływ mocy i mniejsze spalanie:D BAJKA i ładny wygląd kabli parę foto z wymiany Pozdrawiam
[/img]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez xXSeviXx dnia 11 Cze 2012 17:43 , w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Cze 2012 19:25 Temat postu: |
|
|
Bardzo podoba mi się ten dolot ciepłego powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xXSeviXx
Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zduńska Wola Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Cze 2012 6:57 Temat postu: |
|
|
Thomsonicus napisał: | Bardzo podoba mi się ten dolot ciepłego powietrza. |
Czemu Ciepłego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PittKF
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: brać kasę na silniki? >Poznań< Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Cze 2012 12:48 Temat postu: |
|
|
Thomsonicus napisał: | dolot ciepłego powietrza. | tzw. HAI czyli dolot który zasysa ciepłe powietrze znad silnika, czego robić nie powinien.
tak odwrotnie do CAI (cold air intake)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xXSeviXx
Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zduńska Wola Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Cze 2012 15:59 Temat postu: |
|
|
Tak myślałem ze o to CI chodzi:P za jakiś czas i to będzie rozwiązane ;p Tylko nie wiem gdzie go umieścić dokładniej:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gaweł
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław / Zielona Góra Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Cze 2012 16:17 Temat postu: |
|
|
Wydłuż dolot, zyskasz na momencie w dolnym zakresie obrotowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Cze 2012 18:25 Temat postu: |
|
|
Krótki też ma swoje plusy, mniejsza pojemność układu ponoć nieco poprawia przebieg momentu w górnym zakresie, ale trzeba by to było w NXie pewnie wpierw udokumentować.
Proponuję jakoś go odizolować, w jakąś puszkę wpakować i izolację termiczną zrobić albo coś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ptoku
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Siemianowice Śl-Imielin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Cze 2012 7:40 Temat postu: |
|
|
Ja juz 2 razy probowalem sciagnac kolo na wale zeby wymienic ten simering i nic z tego:( .jakies rady? Sr20de
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xXSeviXx
Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zduńska Wola Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 13 Cze 2012 16:32 Temat postu: |
|
|
jeszcze nie zabrałem sie do wymiany siemeringu bo wyciek zmniejszył się i nie mam czasu po prostu ale wycieka wciąż wiec ja nie pomoge
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|