Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DT44
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Cze 2008 21:32 Temat postu: wymiana sterownika na primere gt (p10) |
|
|
nieumiem znalesc tego znowu ale chyba na tym forum doczytalem ze jest to mozliwe zapiac sterownik z gt p10 do naszej 100nx gti co daje jakies 7 km i 11 nm wie moze ktos cos o tym??
dzieki za odp i wyrozumialosc jesli cos przeoczylem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
SEBOL_MKS
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Police
|
Wysłany: 26 Cze 2008 0:28 Temat postu: Re: wymiana sterownika na primere gt (p10) |
|
|
DT44 napisał: | nieumiem znalesc tego znowu ale chyba na tym forum doczytalem ze jest to mozliwe zapiac sterownik z gt p10 do naszej 100nx gti co daje jakies 7 km i 11 nm wie moze ktos cos o tym??
dzieki za odp i wyrozumialosc jesli cos przeoczylem |
Tak, silniki ze 100NX GTI czy Sunny GTI (143 KM) różniały się tylko ECU od tych występujących w Primerach GT (150 KM). Wałki rozrządu są identyczne. Wymiana ECU i pod maską 7 KM przybywa oraz ok 10 Nm:) Nie wiem czy jest tańszy sposób, aby dobić do 150 KM ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mattinh
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26 Cze 2008 8:06 Temat postu: |
|
|
fajny wątek prosiłbym o przekierowanie albo dokładny opisik jak to zrobić i jak za to sie zabrać ... ile taki sterownik kosztuje ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEBOL_MKS
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Police
|
Wysłany: 26 Cze 2008 9:32 Temat postu: |
|
|
mattinh napisał: | fajny wątek prosiłbym o przekierowanie albo dokładny opisik jak to zrobić i jak za to sie zabrać ... ile taki sterownik kosztuje ? |
[link widoczny dla zalogowanych]
Podpinasz ten zamiast tego co masz w Setce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mattinh
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26 Cze 2008 9:57 Temat postu: |
|
|
heh cóż za prostota a tak powaznie ...
wtyka będzie pasować ? podpinał ktoś już ?
co ze strojeniem i ustawianiem komputera ? i jak tam spalanie będzie wyglądać ? wiem , że większe ale o ile...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mattinh dnia 26 Cze 2008 9:59 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Cze 2008 12:50 Temat postu: Re: wymiana sterownika na primere gt (p10) |
|
|
DT44 napisał: | nieumiem znalesc tego znowu ale chyba na tym forum doczytalem ze jest to mozliwe zapiac sterownik z gt p10 do naszej 100nx gti co daje jakies 7 km i 11 nm wie moze ktos cos o tym??
dzieki za odp i wyrozumialosc jesli cos przeoczylem |
Pytanie po co wydawać na ori ecu z primy 150zł i się z nim bawić, gdy obecnie już za ok. 300zł można wyrwać świniaka smt6 ( [link widoczny dla zalogowanych] ) podstawę do wystrojenia fury po zastosowaniu przyszłych modów: męski wydech, wymiana kolektorka, wałki, pompa paliwa, wtryski itd., no a jak ktoś może dorzucić parę groszy więcej to wyrwać Ecumastera
p.s.
Może warto poczytać:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 26 Cze 2008 13:07 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mattinh
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26 Cze 2008 14:31 Temat postu: |
|
|
no widzisz redu ja np slysze pierwszy raz o tym SMT6 jednak ;] ew ten ecumaster
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DT44
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Cze 2008 18:38 Temat postu: |
|
|
ja chce osiagnac jakies 160-170 km potem zmiana na 300 zx bi:D bo musi byc tylni naped do 200 km lub wiecej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mattinh
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27 Cze 2008 8:20 Temat postu: |
|
|
postanowione SMT6 + strojenie , mamy podobno dobrego goscia w Krakowie moj brat do 200sx tez SMT6 wsadza takze nic tylko zacierac rece
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Cze 2008 9:28 Temat postu: |
|
|
mattinh napisał: | postanowione SMT6 + strojenie , mamy podobno dobrego goscia w Krakowie moj brat do 200sx tez SMT6 wsadza takze nic tylko zacierac rece |
Też znam kogoś, ale to "mapiarz" od grubych turbo, więc może ten Twój gościu do wolnossaka SR20DE byłby lepszy więc jak się szarpnę na jakieś grubsze mody, to też bym się pisał na strojenie
DT44 napisał: | ja chce osiagnac jakies 160-170 km potem zmiana na 300 zx bi:D bo musi byc tylni naped do 200 km lub wiecej |
O kolejny entuzjasta 300zx, kupcie sobie z tjozwiakiem na spółę Cóż mnie przeszło parę dobrych miesięcy temu jak sobie dogłębnie poczytałem o tym wozidełku Ale w końcu jakieś marzenia trzeba mieć
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 27 Cze 2008 9:31 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mattinh
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27 Cze 2008 9:45 Temat postu: |
|
|
to jak grube to i cienkie wystroi , będzie wiedział jaki max wyciągnąć z takiej małej jednostki ide poczytac jeszcze na ten temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Cze 2008 10:52 Temat postu: |
|
|
mattinh napisał: | to jak grube to i cienkie wystroi , będzie wiedział jaki max wyciągnąć z takiej małej jednostki ide poczytac jeszcze na ten temat |
Jak by tak każdy wiedział jak wyciągnąć max z tysięcy rodzajów jednostek napędowych występujących na świecie, to życie wyglądało by o wiele ciekawiej No ale bądźmy dobrej myśli że ten Twój "znajomy" podoła - informuj mnie/nas na bieżąco jak tam postępy w pracy.
p.s.
A jak się nie uda to zawsze jest ostatnia deska ratunku - Coobcio w Wawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mattinh
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27 Cze 2008 12:17 Temat postu: |
|
|
ok , narazie i must buy smt6
widziałem dzisiaj baranki do 100nx z kompletnymi wydechami , swiatla z czerwnymi kierunkami i emblematy insane a i co wazniejsze xenonki robione pod setki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Cze 2008 12:24 Temat postu: |
|
|
mattinh napisał: | ok , narazie i must buy smt6
widziałem dzisiaj baranki do 100nx z kompletnymi wydechami , swiatla z czerwnymi kierunkami i emblematy insane a i co wazniejsze xenonki robione pod setki. |
W Żabce czy Biedronce? Podał byś jakieś linki czy cuś nie bądź sęp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mattinh
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27 Cze 2008 12:30 Temat postu: |
|
|
zapodam potem , zaloze specjalny watek poswiece sie troche
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|