Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pasiak1987
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gałkówek niedaleko łodzi Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Wrz 2008 9:56 Temat postu: za niskie obroty, elektryka czy co...?? |
|
|
Witam, mam taki problem z stekiem iż mam za niskie obroty czyli w granicach 100- 200 jednak są momenty że po prostu gaśnie np. gdy z wysokich obrotów wrzucam na luz ... jest jeszcze takie coś że gdy gaszę światła mijania i stoi na pozycjach to obroty się podnoszą na jakieś 200-300 a gdy zapalam mijania to maleją na 100-200 a gdy zgaszę wszystkie światła to po paru sekundach silnik robi samoistnie to samo:/ co robić ??? czy to kwestia tylko elektryki??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Quattro
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Wrz 2008 11:09 Temat postu: |
|
|
Gaznik?
Ale ja nie wiem, ja sie nie znam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pasiak1987
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gałkówek niedaleko łodzi Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Wrz 2008 11:37 Temat postu: |
|
|
hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ikar
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Wrz 2008 12:45 Temat postu: |
|
|
Miałem podobny problem w tej chwili doszedłem do momentu, gdzie stwierdzono ze delikatnie strzela z wydechu. Jeżeli masz gaźnik to zdejmij filtr powietrza i masz tam takie pokrętło i musisz ustawić nim obroty. Sprawdź świece przewody kopułkę. I z miłą chęcią wymieniłbym przewody ale nie wiem jaka długość??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 03 Wrz 2008 22:53 Temat postu: |
|
|
Pasiak powiedz jaki masz konkretnie silnik! DS? Z "komputerem" czy bez? Obroty oczywiście za niskie ale zachowanie przy włączaniu/wyłączaniu świateł wydaje się prawidłowe. Regulacją wolnych obrotów (pokrętłem) na razie się nie baw.
A Ty, ikar szczypiesz się z tymi przewodami jakby kosztowały nie wiadomo ile... kup 3 metry , najwyżej kawałek zostanie Ci na zapas albo na pamiątkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pasiak1987
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gałkówek niedaleko łodzi Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Wrz 2008 23:54 Temat postu: |
|
|
z tego co mi wiadomo to jak podjechałem do jednego mechaniora to mi powiedział że nic mi nie zrobi bo nie ma jakiegoś tam oprogramowania czy kabla do japończyków i mi nie pomoże bo się nie może podłonczyć czy jakoś tak...:/ więc komputer chyba jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 04 Wrz 2008 7:46 Temat postu: |
|
|
"Chyba jest" ?! No to chyba nie jestem w stanie Ci pomóc..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pasiak1987
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gałkówek niedaleko łodzi Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 04 Wrz 2008 8:43 Temat postu: |
|
|
no jest , jest ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Wrz 2008 22:57 Temat postu: |
|
|
ja mam 1.6 '91 gaźnik i jest ten moduł który steruje mieszanką na podstawie danych z lambdy. Nic poza tym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawmadz
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: OPOLSKIE Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Wrz 2008 13:34 Temat postu: |
|
|
chlopaki ja mam gaznik w mijej setuni i mam problem z obrotami co zrobic poszperac w rozrzadzie poprostu jej obroty sa rozne czasami potrafi zgasnac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pasiak1987
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gałkówek niedaleko łodzi Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Wrz 2008 10:11 Temat postu: |
|
|
też tak miałem ... kolega mi podkręcił obroty jakimś pokrętłem przy gaźniku na jakiś 1000obrotów i jest gitara.........
Thomsonicus ja nie mam sondy u siebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxim
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: 16 Wrz 2008 14:43 Temat postu: |
|
|
Miałem ten sam problem. Wymieniłem przewody podciśnienia i wszystko znowu OK. Powodów może być bardzo wiele: sonda lambda, wydech, "lewe" powietrze, świece lub przewody itd. Nie ma jednej optymalnej recepty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawmadz
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: OPOLSKIE Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Wrz 2008 8:07 Temat postu: |
|
|
ale chyba lepiej nie grzebac przy obrotach tak slyszalem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawmadz
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: OPOLSKIE Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Wrz 2008 20:23 Temat postu: |
|
|
koledzy a teraz zaczyna sie tak dziac ze gdy naciskam hamulec to obroty strasznie spadaja a nieraz utrzymuja sie na 1200
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sydney
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żarki Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Wrz 2008 10:55 Temat postu: |
|
|
zeby miec dobre obroty wplywa wiele czynnikow, ja bym proponowal zaczac (jezeli jest w setce LPG) wymiana filtra powietrza, swiec i kabli, potem regulacja gazu i co jest ciekawe regulacja zaplonu. auto palilo mi 15-16 litrow gazu a obroty nie chcialy wskoczyc na optymalne 900 lecz wahaly sie miedzy 500-700. nic z tym nie moglem zrobic. dopiero po wyregulowaniu zaplonu zaczal mi palic srednio 11-12 litrow gazu a obroty mam teraz 1200 wiec pozostalo mi jeszcze podregulowac obroty jalowe w gazniku i powymieniac podcisnienia. wszystko oczywiscie nalezy robic na rozgrzanym silniku.
ps. to ze po wcisnieciu STOPu obroty ci faluja w gore lub w dol to normalna rzecz
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sydney dnia 28 Wrz 2008 10:56 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|