Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 20 Mar 2008 20:05 Temat postu: złe pokazywanie obrotow - dziwne skoki |
|
|
Mam u siebie w nysce dziwne skoki wskazówki obrotomierza - jak jade to wskazówka potrafi skoczyć z 2000obr/min na 2700obr/min - jest to sama wskazówka bo obroty nadal sa tak naprawde 2000/min. jest to analogicznie nawet przy 3500obr/min i skacze na 4300obr/min. schodzi dopiero jak wrzuce na bieg jałowy to przez dłuzszy czas jest 1300 obr/min a dopiero po chwili nagle spada do 800obr. wariuje sama wskazówka bo obroty sa rzeczywiscie wowczas nizsze - a denerwuje mnie to bo słucham głośno muzyki i dostaje dezorientacje jak na 3 biegu pokazuje mi przy 60km/h ze mam 4500 obr/min:/
mam nadziej ze wskarzecie mi droge pozbycia sie tego defektu - czy to czujnik od obrotów czy cos innego. czekam na odpowiedzi. pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Cieszyn
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec / Kraków
|
Wysłany: 20 Mar 2008 20:50 Temat postu: |
|
|
A jaki masz silnik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rogal996
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 20 Mar 2008 22:30 Temat postu: |
|
|
Ja mam podobnie z tym,że skoki sa większe i czasami calkiem nie chodzi.Jak pamiętam to był gdzies na forum taki temat i przyczyną tego była jakaś przepalona dioda w obrotomierzu.Jeszcze nic z tym nie robiłem ale jak będe zmieniał podświetlenie deski rozdzielczej i licznika to coś pokąbinuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 21 Mar 2008 8:12 Temat postu: |
|
|
mam 90 konikow na gazniku - rocznik 94 - a CO DO tematu ze niby taki byl - to wszystko przejrzalem o obrotach i nic z moim przypadkiem niestety nie znalazlem lub naszczescie dla innych uzytkownikow setek:)
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia 21 Mar 2008 8:14 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cieszyn
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec / Kraków
|
Wysłany: 21 Mar 2008 13:03 Temat postu: |
|
|
na pewno masz gaźnik? bo z 94 nie było gaźników chyba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 21 Mar 2008 13:31 Temat postu: |
|
|
z tego co wiem to 90 konne byly na gazniku a 102 na wtrysku - ja mam 90 koni - wiec raczej to gaznik..:/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cieszyn
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec / Kraków
|
Wysłany: 21 Mar 2008 22:47 Temat postu: |
|
|
ważniejsze od KM jest tak naprawde np kształt filtra powietrza ustawienie obrotomierza i predkosciomierza wzgledem siebie oraz duzo innych rzeczy które Ci powiedzą dużo pewniej jaki masz silnik. Sam wiesz ze w papierach wpisują co chcą a i po 15 latach w sumie nie wiele Ci zostanie z tych 90 koni jesli extra nie zadbasz... jak masz bardziej kwadratowa puche na filtr powietrza to masz wtrysk a jak masz bardziej owalna to gaznik...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
uriz
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa (okol. DT Wola)
|
Wysłany: 26 Mar 2008 1:13 Temat postu: |
|
|
Ja u siebie też tak miałem. Kupiłem nawet używany licznik, ale niestety obrotomierz w nim nie działał. Wkurzyłem się, ozebrałem licznik, wyjąłem obrotomierz i każdy lut rozgrzałem lutownicą i dałem kapkę nowej cyny. Po złożeniu do kupy wszystko działa jak należy. Trzeba tylko uważać przy składaniu obrotomierza, żeby tak samo umieścić wskazówkę. Najlepiej przed jej zdjęciem zaznaczyć cienkim flamastrem jej położenie przy maksymalnym wychyleniu (wychylasz palcem w prawą stronę do oporu, ona tam się zatrzyma, bo jest chyba na sprężynce)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andrych
Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jadów (okolice W-wy)
|
Wysłany: 26 Mar 2008 2:23 Temat postu: |
|
|
gwincior napisał: | z tego co wiem to 90 konne byly na gazniku a 102 na wtrysku - ja mam 90 koni - wiec raczej to gaznik..:/ |
No to źle wiesz najwyraźniej... Są i 90 i 102 konne Setki na wtrysku (tyle miały w serii), w gaźniku miały tylko 90 koni. Do '93 roku były produkowane Setki w gaźniku, potem przeszły lifting i zmieniono silnik w gaźniku na silnik na wtrysku. 90 konne 100NX'y na wtrysku miały targę, 102 konne - nie. Wszystko to dotyczy silników 1.6 oczywiście. I wszystko jest na forum...
Taki mały offtop
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 27 Mar 2008 2:28 Temat postu: |
|
|
Dzieki wielkie Andrych za odpowiedz:) wczesniej wiele razy przegladalem forum i czytalem ze do 93 roku byly w gazniku - ale myslalem ze zdazylo sie ze w moim aucie dali akurat jeszcze stary silnik z starej serii wiec niby ze gaznik a jezeli chodzi o program jaki uzylem do sprawdzenia to najnowszy workshop do aut gdzie widocznie jest bardzo nieaktualny:) a nie sprawdzalem na podstawie wygladu filtru powietrza. aczkolwiek podejrzeniem caly czas bylo ze jest to silnik na monowtrysku, tylko ze nigdy nie widzialem gaznika elektrycznego w atkach.... wiec przypuszczenia padly na prawdopodobny "dziwny"gaznik.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|