Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Toomek
Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WARSZAWA Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Lis 2008 18:12 Temat postu: |
|
|
tez miałem problem z obrotami wchały sie strasznie. Jak sie rozpedzałem a potem na luz z duzych obrotów to mało nie gasł takie były niskie, z tym ze to było na LPG jak jezdziłem pojechałem do mechaniora zalecił wymiane przepływomierza, ja wymieniłem cały aparat zapł, (wsadziłem go od almery) i problem znikł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rzeznik
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Lis 2008 13:07 Temat postu: |
|
|
ja również mam problem z obrotami, jak włączam zapłon to obrotomierz szaleje dosłownie, skacze do maksymalnej skali, dopiero po jakimś czasie(ok 20 minut jazdy) przechodzi i jest normalnie, z tym, że stabilizuje się to stopniowo.
Najpierw wariuje kompletnie, potem zawyża o około 2tys obr, potem coraz mniej aż problem przechodzi. Spotkaliście się z czymś takim? wiecie może jak to rozwiązać??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cieszyn
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec / Kraków
|
Wysłany: 30 Lis 2008 13:51 Temat postu: |
|
|
ja tak miałem jak mi sie rozładowywał akumulator i mialem zepsuty alternator... tuz przed zatrzymaniem sie auta wlasnie tak wariował mi obrotomierz... dlatego wg mnie to jest cos z elektryką auta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rzeznik
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Gru 2008 23:33 Temat postu: |
|
|
cudownie mi się to praktycznie naprawiło, obrotomierz szaleje tylko zaraz po zapaleniu, po 4-5 minutach jest już okej, czyżby cuda na święta?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adam18
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzesko Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Sty 2009 18:24 Temat postu: |
|
|
Witam,
Mam problem z obrotami już od ponad 7 miesięcy wypróbowałem wszystkie rady na forum odwiedziłem z 5 mechaników i żaden nic nie poradził Mam prośbę potrzebował bym zdjęcia wszystkich wężyków jak są połączone, ponieważ mogę mieć źle podłączone i jeśli byłby ktoś tak miły mi te zdjęcia porobić i wstawić na forum będę ogromnie wdzięczny. Nie mam już siły z tymi obrotami i jeśli tego nie zrobię to będę chyba zmuszony go sprzedać :/ Jeszcze jedno pytanie jest może jakaś książka do nissana 100nx po polsku?
Dzięki!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rzeznik
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Sty 2009 18:35 Temat postu: |
|
|
do mechaników nie masz co jeździć, chyba że dobrego znajdziesz:| ja byłem u typa zaraz po tym jak kupiłem nyskę i stwierdził, że "trzeba wymienić pół elektroniki prawie i to tysz nie wiadomo czy pomoże". Rozbawiony tą "połową elektroniki" jeszcze bardziej rozbawiłem się gdy powiedział mi, że za taką "wymianę" to "no 1,5 żeby krzywdy nie było". Dziwny typek, ogólnie nie polecam takich speców, zrezygnowałem dzięki Bogu z napraw i tak jak pisałem wcześniej, raz działa dobrze, raz źle, ostatnio częściej dobrze:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DVD
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
|
Powrót do góry |
|
|
Logos
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: tor/byd Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Sty 2009 20:13 Temat postu: |
|
|
nie bijcie za laicyzm:
- kable ( nie było masy, a umysły były ciemne) połączenie czujnika
- impulsator ( gówienko które odpowiada za podawanie obrotów i prędkości na deskę wkręcone w skrzynię)
Zaczął bym od tego. chyba, że w nysie impulsator nie występuje...to co? sam chętnie się dowiem co odpowiada za te wskazania...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Logos
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: tor/byd Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Sty 2009 20:21 Temat postu: |
|
|
hmmmmm... może jakaś g... linka...
u mnie ten problem nie występuje, ale sprawdzę, trzeba się rozwijać...
od staszych kolegów dowiem się tylko, że gupi jestem, nie korzystam z szukajki i w ogóle...
jak znajdę ustrojstwo to zamelduję..
P.S.
Pijany byłem, więc o wybaczenie proszę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adam18
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzesko Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 31 Sty 2009 12:19 Temat postu: |
|
|
DVD nie połapie się w tym schemacie z rysunku najlepiej mi by było sprawdzić jak bym miał dokładne zdjęcia więc mam ogromną prośbę gdyby ktoś mi mógł zrobić te zdjęcia i wysłać.
Dzięki!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vendetta2112
Gość
|
Wysłany: 05 Lut 2009 14:37 Temat postu: |
|
|
czy ktoś mi powie co może byc że obroty same rosną i spadają tak faluja od 1000 do 2000 czy silnik zimny czy rozgrzny tosamo jest a gdzy wcisne sprzęgło i chamulec spadają prawie do 0
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 05 Lut 2009 18:28 Temat postu: |
|
|
vendetta2112 napisał: | czy ktoś mi powie co może byc że obroty same rosną i spadają tak faluja od 1000 do 2000 czy silnik zimny czy rozgrzny tosamo jest a gdzy wcisne sprzęgło i chamulec spadają prawie do 0 |
Po pierwsze określ jaki masz silnik. Po drugie o falujących obrotach było już sporo napisane - skorzystaj z szukajki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rzeznik
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Lut 2009 18:47 Temat postu: |
|
|
vendetta2112 napisał: | czy ktoś mi powie co może byc że obroty same rosną i spadają tak faluja od 1000 do 2000 czy silnik zimny czy rozgrzny tosamo jest a gdzy wcisne sprzęgło i chamulec spadają prawie do 0 |
to przez ten "chamski" hamulec xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
s900
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdansk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Lut 2009 22:52 Temat postu: jw |
|
|
Mialem to samo na cieplym falowaly, glupialy i wszystkie opcje wymienione wczesniej, walczylem z tym dlugo i doszedlem
Po otworzeniu maski w 1.6 gaznikowym po lewej stronie auta za akumulatorem jest takie smiszne ustrojstwo z kabelkami w ktore wchodza wezyki podcisnieniowe - ale zanim wejda jeden przechodzi przez zawor jednodrozny - taka mala bialo czarna lub brazowa "rolka" i ona wlasnie byla walnieta - przepuszczala w obie strony.
Zalozylem od jakiejs starej maximy i jest ok
Latwo ja sprawdzic wystarczy wyjac i dmuchnac - powietrze powinno przechodzic tylko w jedna strone.
Koszt naprawy dwa piwa na zlomowcu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
komorokoro
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 639
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Żoliborz Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Lut 2009 15:08 Temat postu: |
|
|
szczerze mówiąc to nie wiem co tam ma blokować bo w swoim widze na wylot
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|