Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Lut 2007 21:47 Temat postu: |
|
|
jako, ze pogoda byla kiepska czyszczenie gaznika musialem odlozyc. zabieram sie za to jutro. zamowilem kable wn, swiece, kopulke i palec. wymienie wszystko + przeczyszcze gaznik i mam nadzieje ze moj nissanek nabierze nowej sily
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 16 Kwi 2007 14:55 Temat postu: |
|
|
A'propos pływających obrotów, na luzie, (chodzi o GA16DS) to proponowałbym sprawdzić szczelność wszystkich przewodów gumowych przy gaźniku, tych od luftu. . Poprzycinać przy końcach, bo nawet mała szczelinka i obroty lecą na łeb na szyję. Wiem to z autopsji. Trochę z tym roboty, bo trzeba zdjąć cały gaźnik i dostać się do tych pieruńskich rurek (pozdrowienia dla wszystkich "gazowników" oraz konstruktorów-mini-japońców), ale efekt może być więcej niż dobry.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 16 Kwi 2007 14:58 Temat postu: |
|
|
Gościu napisał: | psikasz tam od gory
potem szmatka szczoteczka
otwierasz przepustnice znowu psikasz
tylko oddczekaj zeby to odparowało , bo jak bedziesz krecil to moze byc bum |
Czy ta robótka jest możliwa w warunkach spotowych? Zrobiłbym to pod Twoim fachowym okiem przy najbliższej okazji
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 16 Kwi 2007 21:46 Temat postu: |
|
|
x-ray napisał: | Gościu napisał: | psikasz tam od gory
potem szmatka szczoteczka
otwierasz przepustnice znowu psikasz
tylko oddczekaj zeby to odparowało , bo jak bedziesz krecil to moze byc bum |
Czy ta robótka jest możliwa w warunkach spotowych? Zrobiłbym to pod Twoim fachowym okiem przy najbliższej okazji |
oby tylko pogoda dopisala
ta operacja trwa chwilke
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcinkvm
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomianki Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 31 Lip 2008 21:23 Temat postu: |
|
|
sukam fachowca od gaźnika najlepiej w łomiankach lub okolicach, mile widziany równiez w warszawie lub okolicach?
nie chcial bym tez dużo wydac:)
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 01 Sie 2008 6:41 Temat postu: |
|
|
marcinkvm napisał: | sukam fachowca od gaźnika najlepiej w łomiankach lub okolicach, mile widziany równiez w warszawie lub okolicach?
nie chcial bym tez dużo wydac:) |
[link widoczny dla zalogowanych] - jedna z nielicznych osób w Polsce, która zna się na gaźnikach w 100NX. Ale ostrzegam - tanio nie będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Areckii
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Paź 2008 15:48 Temat postu: |
|
|
Ja zaprowadziłem samochod do ga źnikowca na Szarych Szeregów w Warszawie. Kilka osób mówiło że jest dobry. Powód był taki że obroty nie schodziły poniżej 1tys i chlał paliwa jak koparka, a i z osiągami było kiepsko. Oczywiście wcześniej kable, świece i kopółka z palcem wymienione na nówki.
Koleś zdjął, poczyścił powymieniał ze 3 cześci (pływak, jakaś rurka i jeszcze cos )
Ogólnie skasował mnie na 450 zł no i po miesiącu obroty znowu zaczynają skakać i z mocą coś nie tak.
Wydaje mi się ze biorąc taką kase za remont mam prawo tam pojechać i zarządać poprawek w ramach gwarancji. Co wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel_316
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Paź 2008 16:04 Temat postu: |
|
|
no napewno - ja byłem w Warszawie na ul. Szpaczej u gaźnikowca już chyba ponad pół roku temu - i gość za regulacje i czyszczenie wziął chyba niecałe 200zł i do dziś jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mandhorm
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp. Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 20 Lis 2009 1:38 Temat postu: |
|
|
a moze by ktos jakas fotke dal gdzie dokladnie jest gaznik?
bo zbytnio sie nie znam na mechanice,to jest cos pod filtrem powietrza?
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
q_nerk
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/Wałbrzych Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Lis 2009 1:46 Temat postu: |
|
|
z łaski swojej - oddaj do mechanika, z takim brakiem wiedzy to daleko nie zajedziesz. Nie piszę tego złośliwie.
P.S. Gaźnik to to ustrojstwo do którego idzie rura z filtra powietrza. Na oko na środku komory silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 20 Lis 2009 22:30 Temat postu: |
|
|
Dobrze prawi. Gaźnik w 100NX nie ma wiele wspólnego z konstrukcjami znanymi np. z Poloneza, czyli nawet domorosły majster może mieć spore trudności z ogarnięciem go. Jest tak z racji jego skomplikowania, jest sterowany masą przewodów podciśnieniowych, solenoidów, przełączników no i jeszcze sondą lambdą do tego.
Przyznam że ja sam, pomimo umiejętności ustawienia prostego gaźnika "na słuch", posiadania podręcznika serwisowego i świetnej znajomości języka angielskiego (w którym jest manual) ledwo podołałem zadaniu przestawienia zaledwie kilku pierdółek takich jak obroty na jałowym i na ssaniu.
Inna taka porada to żeby do ustawiania nie oddawać do byle kogo. Sam mam kilku majstrów na mieście i kilku powiedziało że woli łap nie pchać, dopiero gość który kiedyś pracował w serwisie Daewoo przyznał że nie ma z tym problemu, ale tylko dlatego że przeszedł szkolenie o gaźnikach w Tico, które działają podobnie jak w 100NX (solenoidy, podciśnienia i takie tam).
Rozkręcając gaźnik na części pewnie dobrze go wyczyścisz, ale pewnie także go kompletnie rozregulujesz, bo regulacja polega na wkręcaniu/wykręcaniu "śrubek" itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mandhorm
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp. Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Lis 2009 3:08 Temat postu: |
|
|
hmmm nom to skoro tak radzicie to sobie daruje,aczkolwiek przypominam sobie ze jakos we wrzesniu mialem wymieniane sprzeglo,po wymianie obroty (ktore juz troche lataly od zakupu sety w lipcu) zaczely calkowicie wariowac i jadac na loozie z predkoscia 50km/h nagle gasl,pojechalem ledwo co do mechanika ktory po 3h oddal mi fure,nie dosc ze wyregulowal obroty do okolo 800-900 na cieplym to jeszcze wyprostowal mi nadkole w ktore prawdopodobnie pijak rowerem wjechal i ladnie powginal;/ mozliwe ze wyregulowal gaznik? cala operacja kosztowala grosze,cos kolo 100zl. mogl dotykac gaznika czy nie bardzo? zalezy mi na przeczyszczeniu bo z tego co czytalem odrobine moze zmniejszyc spalanie,a wolalbym oddac w dobre rece,pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarkos
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/ND/MW Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Lut 2010 16:18 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich z wrocka i nie tylko ale jezeli chodzi o diagnoste to polecam takiego magika który czyni cuda z autami, jest to Pan Andrzej i urzeduje on teraz na ul. Krzemienieckiej za lub przed przejazdem kolejowym z ul.Ostrowskiego zalezy z ktorej strony sie jedzie,ale do tematu,nalezy zjechać w duł z krzemienieckiej do końca do autochndel gosia za atogazem abarta i pytać o diagnostę jw.polecam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Lut 2010 23:47 Temat postu: |
|
|
jarkos napisał: | ... zjechać w duł ... |
dÓł!!!
Matko, weźcie sobie jakieś słowniki pokupujcie bo aż oczy odpadają!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|