Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jurand
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Mar 2007 9:34 Temat postu: |
|
|
B4 gazowe, warto?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 22 Mar 2007 11:06 Temat postu: |
|
|
jurand napisał: | B4 gazowe, warto? |
Ponoć nie warto. Znajomy założył takie do e34. Pojeździł pół roku i teraz zmienia na twardsze, twierdząc że są zdecydowanie zbyt miękkie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 22 Mar 2007 19:06 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Co do kontaktu do mechanika w wawie dziękuję za intencję, ale już znalazłem kogoś poza warszawą, choć niewykluczone że kiedyś się odezwę
|
Nie ma problemu wal w każdej chwili!
chętnie pomogę koledze z dzielnicy!
a tak apropo twoja setka to może czerwone gti ?!
|
|
Powrót do góry |
|
|
jurand
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Mar 2007 23:01 Temat postu: |
|
|
Czerwone ale SR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jurand
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23 Mar 2007 0:17 Temat postu: |
|
|
Ale to chyba nic strasznego, że miekkie? Mi to chyba nie bedzie przeszkadzało, ważne żeby sie nie wylały za pół roku... Kyaba lepsze? Ale też droższe..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 23 Mar 2007 8:52 Temat postu: |
|
|
jurand napisał: | Ale to chyba nic strasznego, że miekkie? Mi to chyba nie bedzie przeszkadzało, ważne żeby sie nie wylały za pół roku... Kyaba lepsze? Ale też droższe.. |
Jedną z zalet NXa jest dobre prowadzenie. Montując miękkie amortyzatory stracisz prowdzenie, kosztem pseudo-komfortu. Bo, nie oszukujmy się, 100NX komfortowym autem nie jest.
KYB sporo lepsza, zwłaszcza do tego auta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jurand
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23 Mar 2007 9:43 Temat postu: |
|
|
No to może jednak zainwestuje troche wiecej... a lepiej gazowe czy olejowe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 23 Mar 2007 10:28 Temat postu: |
|
|
jurand napisał: | No to może jednak zainwestuje troche wiecej... a lepiej gazowe czy olejowe? |
Oryginały są gazowe. Ja u siebie założyłem olejowe, wychodząc z założenia, że 15-letnie auto z miękkim nadwoziem (targa) i twardym zawieszeniem dostanie zbytnio po d4.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Mar 2007 15:10 Temat postu: |
|
|
marthen napisał: | jurand napisał: | No to może jednak zainwestuje troche wiecej... a lepiej gazowe czy olejowe? |
Oryginały są gazowe. Ja u siebie założyłem olejowe, wychodząc z założenia, że 15-letnie auto z miękkim nadwoziem (targa) i twardym zawieszeniem dostanie zbytnio po d4. |
Moj 15-letni NX od 6 lat dostaje po d4 (4 lata od bawarczyka i 2 ode mnie) jeżdżąc na krótkich sprężynach i gazowych amorach, i odpukać jeszcze mi się "targowa" nyska na pół nie przełamała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
iro
Dołączył: 10 Maj 2006
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23 Mar 2007 18:18 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | marthen napisał: | jurand napisał: | No to może jednak zainwestuje troche wiecej... a lepiej gazowe czy olejowe? |
Oryginały są gazowe. Ja u siebie założyłem olejowe, wychodząc z założenia, że 15-letnie auto z miękkim nadwoziem (targa) i twardym zawieszeniem dostanie zbytnio po d4. |
Moj 15-letni NX od 6 lat dostaje po d4 (4 lata od bawarczyka i 2 ode mnie) jeżdżąc na krótkich sprężynach i gazowych amorach, i odpukać jeszcze mi się "targowa" nyska na pół nie przełamała |
a widziales jak to jest u innych kielichy wylatuja ( to byl taki maly zarcik panowie bez obrazy )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Mar 2007 19:43 Temat postu: |
|
|
iro napisał: | red_shogun napisał: | marthen napisał: | jurand napisał: | No to może jednak zainwestuje troche wiecej... a lepiej gazowe czy olejowe? |
Oryginały są gazowe. Ja u siebie założyłem olejowe, wychodząc z założenia, że 15-letnie auto z miękkim nadwoziem (targa) i twardym zawieszeniem dostanie zbytnio po d4. |
Moj 15-letni NX od 6 lat dostaje po d4 (4 lata od bawarczyka i 2 ode mnie) jeżdżąc na krótkich sprężynach i gazowych amorach, i odpukać jeszcze mi się "targowa" nyska na pół nie przełamała |
a widziales jak to jest u innych kielichy wylatuja ( to byl taki maly zarcik panowie bez obrazy ) |
jeśli mowa o kielichach to ja się nigdy nie obrażam, najwyżej sam se dolewam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 16 Kwi 2007 14:33 Temat postu: |
|
|
Muszę przyznać, że jestem zdziwiony tym co opisuje jurand (nie twierdzę, że to nieprawda).
Ja zaglądam do nich już od siedmiu lat, najpierw z Mazda 626, a teraz z nismo i raczej nie mam większych zastrzerzeń. Nie jest to oczywiście warsztat z F1, ale i nie krzaczą na potęgę.
Dla równowagi ja bym ten warsztat polecił.
Ciekaw jestem, jurand czy rozmawiałeś z właścicielem (gostek w okularach- imię Leszek) czy może z jakimś pracownikiem ? Jak z którymś z tych młodych łbów to trzeba zrobić mały rabanik (polecam się).
|
|
Powrót do góry |
|
|
|