Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
uriz
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa (okol. DT Wola)
|
Wysłany: 29 Lut 2008 7:57 Temat postu: Sprzęgło, usczelniacze skrzyni, termostat, mała diagnostyka |
|
|
Docisk NKK, tarcza NKK, łożysko NSK - 310zł
Zimmeringi w skrzyni (lewy, prawy, oryginalne NISSANa) - 2x30zł
Nowy olej w skrzyni, syntetyk - 90zł
Termostat (zamiennik) - 30zł
Spawanie przedniego wydechu + robocizna (sprzęgło i reszta) - 350zł
Sprawdzenie: ciśnienia sprężania, hamulce, itp - 0zł
Wyszło - ciśnienie - silnik szczelny, 14Bar na każdym tłoku
Hamulec - lewe przednie tłoczysko do wymiany
Miska olejowa - wyciek, do wymiany
W przyszłym tyg. autko odstawiam do blacharza, będzie wymieniany tylny pas, prawy tylny błotnik, robione będą nadkola i podwozie + całkowite zabezpieczenie spodu.
Przy okazji wymienię licznik (u mnie obrotomierz wariuje, mam już sprawny) + fotel kierowcy (mój przetarty i bez elementów plastikowych, a mam już taki, co wygląda na nówkę sztukę :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mati1411
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Swarzędz (WLKP)
|
Wysłany: 29 Lut 2008 15:27 Temat postu: |
|
|
hehe wiadomo wszytkie częsci ode mnie wyglądają jak nowe Pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
uriz
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa (okol. DT Wola)
|
Wysłany: 29 Lut 2008 15:35 Temat postu: |
|
|
Zgadza się Mati miał 100nx w zaje...tym stanie Blacha - zero rdzy, środek jak nowy. Trzymaj tam dla mnie jeszcze jeden błotnik! Pzdr!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mattinh
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02 Mar 2008 19:07 Temat postu: |
|
|
no to ładne koszty mnie czekają .... poszło mi sprzęgło a mam do roboty jeszcze uszczelke pod głowicą i raczej zrobie kapitalny remont silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Mar 2008 19:31 Temat postu: |
|
|
mattinh napisał: | no to ładne koszty mnie czekają .... poszło mi sprzęgło a mam do roboty jeszcze uszczelke pod głowicą i raczej zrobie kapitalny remont silnika |
Z remontem silnika wpadasz w kolejne kosmiczne koszty, ale skoro już się za to bierzesz w swoim gti, to może warto pomyśleć coś o podrasowaniu motorku w końcu to SR20DE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Mar 2008 19:59 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | mattinh napisał: | no to ładne koszty mnie czekają .... poszło mi sprzęgło a mam do roboty jeszcze uszczelke pod głowicą i raczej zrobie kapitalny remont silnika |
Z remontem silnika wpadasz w kolejne kosmiczne koszty, ale skoro już się za to bierzesz w swoim gti, to może warto pomyśleć coś o podrasowaniu motorku w końcu to SR20DE |
Albo swap na SR20VE...
Osobiście to zaje&% namieszał mi ten silnik w planach...
Ale kto mógł przypuszczać jeszcze pół roku temu, że to żaden problem. Ech...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mattinh
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03 Mar 2008 18:18 Temat postu: |
|
|
a gdzie panowie dostane owego swapka bo poważnie sie zastanawiam nad podrasowaniem
wiecie za robocizne nie płace bo wspólnie z ojcem mechanikiem u nas w warsztacie cos napewno zwojujemy części po rabacie też będą ... dmuchać tylko na zimne teraz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Mar 2008 20:40 Temat postu: |
|
|
mattinh napisał: | a gdzie panowie dostane owego swapka bo poważnie sie zastanawiam nad podrasowaniem
wiecie za robocizne nie płace bo wspólnie z ojcem mechanikiem u nas w warsztacie cos napewno zwojujemy części po rabacie też będą ... dmuchać tylko na zimne teraz |
No jak masz robote przy SR20DE za friko, to można powiedzieć że swapek Ci sie za bardzo nie opłaca. Bo SR20VE łykniesz w najlepszym wypadku za 4 tys.zł. Szczerze to wolałbym tą kasę wydać na zaturbienie SR20DE pod 250 kucyków i sajonara
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mattinh
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03 Mar 2008 21:53 Temat postu: |
|
|
wiecie może jak uturbić SR20DE ? trzeba bardzo sie przy tym napocić ? i ile turbinka będzie kosztować ?
tak szczerze mówiąc to nigdy nie robiłem aż takich innowacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Mar 2008 22:35 Temat postu: |
|
|
mattinh napisał: | wiecie może jak uturbić SR20DE ? trzeba bardzo sie przy tym napocić ? i ile turbinka będzie kosztować ?
tak szczerze mówiąc to nigdy nie robiłem aż takich innowacji |
A to już odsyłam na podwórko Coobcia:
jego zaturbiona primka gt: [link widoczny dla zalogowanych]
A tu masz trochę o swapach:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ogólnie mówiąc poszperaj trochę na forum NKP sporo ciekawych rzeczy można się dowiedzieć.
OK WIĘCEJ JUŻ NIE ROBIMY W TYM TEMACIE OFF TOPA!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 03 Mar 2008 22:38 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|