Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Kwi 2007 11:20 Temat postu: |
|
|
HUBERT napisał: | Parę osób miało kłopot z przygasaniem silnika tak jak w twoim przypadku niemieli oni jednak lpg. Według mnie na przygasanie niema wpływu instalacja lpg ani stożek. Temat był chyba na forum NKP.U kilku osób było to zależne od pogody a dokładniej od tego czy powietrze na zewnątrz było zimne czy cieple.
Ja w zeszłym roku wyczyścił dolot i do tej pory jest gti |
No to racja Hubert ale racja z tzw. prawd oczywistych. Takie "falowanie" obrotów pod wpływem wzrostu temp. zawsze występuje, dodam tylko że u mnie np. w lecie od poziomu ok. 1000 obr/min. do ok. 800 obr/min.
Problem polega na tym że w moim (opisywanym wyżej przypadku) falowanie było w 10 stopniu skali boforta i schodziło do min. 200 obr/min co powodowało gaśnięcie silnika. Na szczęście jak już setki komentarzy wyżej napisałem problem rozwiązałem, kłopoty zniknęły, temat uważam za zamknięty.
p.s. wszystkim dziękuję za pomoc, zarówno za tą szczerą, nieszczerą, przemyślaną i nieprzemyślaną, liczy się każda.
Rav napisał: | red_shogun napisał: | Jednak nie byłbym sobą gdybym nie dorzucił czegoś od siebie hehe... |
Co fakt to racja.
Co do fotek jak to jest rozwiązane u mnie, ostatnio mam naprawdę mało czasu, im cieplej tym więcej pracy - taka branża Nawet nie skończyłem na tiptop CAI ale jak wiadomo prowizorki są najtrwalsze.
Pozdrawiam. |
Spoko juz się pogodziłem z faktem, że fotek z Twoim blosem nie ujrzę, w końcu faktycznie zamieszczenie zdjęć na jakimś serwerze bywa czasochłonne (sam tego doświadczyłem), no a przecież wysłanie emaila z fotkami też wymaga roboty na całą dniówkę, więc już nie naciskam.
Potwierdzam prowizorki są najtrwalsze.
Również pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gomes
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30 Gru 2007 11:00 Temat postu: |
|
|
Witam. Tez zastanawiam sie nad blosem ale posiadam taki reduktor: Parownik Tomasetto Elektronik 140 HP zintegrowany z filtrem AT07 ( [link widoczny dla zalogowanych] ). Jest on niby do 140 koni wiec chyba jest zly do mojego 1.6 gaznikowaca (kiedys 90 ciekawe ile teraz). Nie wiem czy on posiada tam mikser czy tylko sam filterek bo z tego co czytalem to blos wlasnie zastepuje mikser ?
2 ptanko to czy jak jade na gazie mieszanka idzie przez gaznik i tam moze cos zamulac? (np przez brudny gaznik).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 01 Sty 2008 18:24 Temat postu: |
|
|
Witaj. ten redukotr daje rade, tak mieszanka przechodzi przez gaznik, ale czystosc jego nie ma ogromnego wplywu jak przy bezynie.
ostatnio opatentowalem elegancki dolot do blosa, jest jeszcze w fazie przejsciowej na jakis kiepskich komponeneetach, ale dziala rewelacyjnie.
postaram sie cos wam napisac o calym tym blosie, jego regulacji, zaplonie, wplywie dolotu na prace silnik. ale to pod koniec stycznia.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zwoli
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kowalewo Pomorskie k.Torunia
|
Wysłany: 11 Mar 2008 19:14 Temat postu: |
|
|
Powiedzcie gdzie się reguluję dawkę gazu w blosie. Są dwa pokrętła i teraz które ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Mar 2008 19:41 Temat postu: |
|
|
Zwoli napisał: | Powiedzcie gdzie się reguluję dawkę gazu w blosie. Są dwa pokrętła i teraz które ? |
Już nie będę mówił żeście są wygodni, tylko zapodam po raz enty tą instrukcję:
[link widoczny dla zalogowanych]
Gościu napisał: | ostatnio opatentowalem elegancki dolot do blosa, jest jeszcze w fazie przejsciowej na jakis kiepskich komponeneetach, ale dziala rewelacyjnie. postaram sie cos wam napisac o calym tym blosie, jego regulacji, zaplonie, wplywie dolotu na prace silnik. ale to pod koniec stycznia.
Pozdrawiam |
Mamy połowę marca
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 11 Mar 2008 19:43 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zwoli
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kowalewo Pomorskie k.Torunia
|
Wysłany: 11 Mar 2008 19:51 Temat postu: |
|
|
Dzięki Red,
już miałem pisać że nie trzeba mi odpowiadac, bo przypomiało mi się że mam instrukcje do blosa a tam wszystko pisze, ale mnie wyprzedziłeś hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 11 Mar 2008 19:56 Temat postu: |
|
|
No dobraa Red przyszykuje materiał.
p.s czy nasza stronka działa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Mar 2008 20:01 Temat postu: |
|
|
Gościu napisał: | p.s czy nasza stronka działa? |
Podobno niet, zatem proponuje wrzucić np. na Picasa Google chronologicznie jakieś foty z opisem i gotowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 25 Paź 2008 8:45 Temat postu: |
|
|
próbowal ktoś obrócić blosa do góry nogami ?
doczytalem na NKP ze lepiej działa niz pod kątem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 25 Paź 2008 11:30 Temat postu: |
|
|
ja mam do gory nogami i dzial czy lepiej nie wiem nigdy nie mialem normalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Gru 2008 19:35 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie odnosnie reduktora + blos
zakupilem dzis :
a pytanie brzmi :
Którą z tych dwóch śrubek w reduktorze odkrecić na max ? Czy trzeba obie regulowac ?
[mi sie wydaje ze tą dużą czarną, ale jak wy macie ? ]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stoo dnia 18 Gru 2008 19:36 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
grzybu
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Gru 2008 20:43 Temat postu: |
|
|
stoo napisał: |
a pytanie brzmi :
Którą z tych dwóch śrubek w reduktorze odkrecić na max ? Czy trzeba obie regulowac ?
[mi sie wydaje ze tą dużą czarną, ale jak wy macie ? ] |
U siebie wykręcałem właśnie tą dużą czarną, ta u góry reguluje obroty na biegu jałowym. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 19 Gru 2008 2:08 Temat postu: |
|
|
Czarna wykrecasz a ta u gory na plaski srubokret jest od cisnienia, nie ruszać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 19 Gru 2008 7:52 Temat postu: |
|
|
podziękował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 19 Gru 2008 17:54 Temat postu: |
|
|
wymiana reduktora pomogłą ...
brak dziury powyzej 4rpm
prawie jak na PB chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|