Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GHOSTRIDER
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Slask Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Gru 2009 18:31 Temat postu: Duze Spalanie Gazu |
|
|
Siema wszystkim mam problem z moim autem. Po 1 niemam linki predkosciomierza i Km przejechane na oko biore. Ale odnosze wrazenie ze pali mi kolo 15 litrow na 100 Gazu. Filtr gazu mu wymienilem teraz świece nowe wpadly i mysle nad sada lambda. Czego to moze byc przyczyna? Wyregulowany jest ze dobrze silnik pracuje jak przykrece go to zas ledwo jezdzi a wyregulowany jest optymalnie. Najprostrza instalacja LPG BRC na Gaźniku wersja ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
GHOSTRIDER
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Slask Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Gru 2009 9:07 Temat postu: |
|
|
Dzieki za pomoc........... Widze wszyscy zainteresowani tematem spoko ............
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Gru 2009 12:43 Temat postu: |
|
|
Mamy ci pomoc w twoim druciarstwie? Sam zakladales i sam regulowales na oko i dziwisz sie, ze pali ci jak smok? Jedz na analizator i niech ci ustawia po ludzku bo na oko to sobie mozesz dupy wyrywac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GHOSTRIDER
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Slask Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Gru 2009 13:29 Temat postu: |
|
|
rz napisał: | Mamy ci pomoc w twoim druciarstwie? Sam zakladales i sam regulowales na oko i dziwisz sie, ze pali ci jak smok? Jedz na analizator i niech ci ustawia po ludzku bo na oko to sobie mozesz dupy wyrywac |
Co jak co DRUCIARSTWO to nie jest. A to ze zakladalem to sam to nie znaczy ze jest to zle podpiete albo wyregulowane ja chce tylko odpowiedz czy LAMBDA cos moze miec do tego i gdzie jeszcze mozna luknac i tyle. Nie sa mi potrzebne analizatory ani inny chlam a konkret ODP zeby obadac to i to tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Gru 2009 13:36 Temat postu: |
|
|
Wiec skoro nie jest ci to potrzebne to rowniez nie sa ci potrzebne porady innych userow. Siedz w tym gownie sam. Kropka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GHOSTRIDER
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Slask Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Gru 2009 14:02 Temat postu: |
|
|
rz napisał: | Wiec skoro nie jest ci to potrzebne to rowniez nie sa ci potrzebne porady innych userow. Siedz w tym gownie sam. Kropka |
I to jest PROFI POMOC!! jedz na warsztat poprostu tyle to moja dupa mi moze powiedziec spodziewalem sie tego dobra Niema co tu tematu zakladac bo wiecznie kazdy swoje 3 grosze ale konkretow brak. To po h... Te forum?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Gru 2009 14:11 Temat postu: |
|
|
Dzizas!
Nie masz linki predkosciomierza tym samym nie wiesz ile przejechales km wiec powiedz mi jak k**** jak stwierdziles, ze pali ci 15l?! Czlowieku po co zawracasz ludziom glowe skoro nie masz zadnych, powtarzam ZADNYCH przeslanek, ze spalanie jest duze? Ja sie wogole dziwie, ze odpisuje w tym temacie.
Nie powinienem ale ci to napisze... regulacja na analizatorze ma znaczenie jesli chcesz, zeby auto palilo normalnie. Skoro jednak wiesz najlepiej to po co zakladasz taki temat? Podalem ci najprostsza i najtansza metode na sprawdzenie spalania. Chociaz o kant dupy mozesz to rozbic bo bez dokladnej liczby km i tak spalania nie obliczysz. Wroc chlopczyku do przedszkola albo zacznij myslec
[admin: rozumiem wzburzenie, ale powstrzymaj się, proszę, od bluzgów]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rz dnia 03 Gru 2009 14:12 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aras
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wroclaw Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Gru 2009 18:58 Temat postu: |
|
|
ja dodam ze jezeli masz instalacje 1 gen to nic ci zepsuta lambda nie zmienia , predzej rozgrzej silnik i odkrec korek spystowy w parowniku ( zbiera sie tam taka oleista ciecz) bo moze nazbieralo sie go tam za duzo i przeszkadza mambranom pracowac , inna sprawa to sprawdz czy nie masz jakis nieszczelnosci w dolocie przy mikserze bo tez to wplywa na jazde a wiec na spalanie , a jezeli bedziesz pewny swojej lambdy mozesz podlaczyc do niej miernik i sprobowac ustalic wzgledem jego wskazan dawke gazu jak juz nie chcesz jechac na analizator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Gru 2009 19:05 Temat postu: |
|
|
Aras, to nie ma sensu bo on i tak wie lepiej. Dodatkowo jesli jezdzi tak jak to kiedys opisywal to 15l to zaden wyczyn
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Gru 2009 21:01 Temat postu: |
|
|
GHOSTRIDER napisał: | To po h... Te forum? |
może żeby userów na kase naciągać??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GHOSTRIDER
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Slask Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 04 Gru 2009 6:10 Temat postu: |
|
|
Aras napisał: | ja dodam ze jezeli masz instalacje 1 gen to nic ci zepsuta lambda nie zmienia , predzej rozgrzej silnik i odkrec korek spystowy w parowniku ( zbiera sie tam taka oleista ciecz) bo moze nazbieralo sie go tam za duzo i przeszkadza mambranom pracowac , inna sprawa to sprawdz czy nie masz jakis nieszczelnosci w dolocie przy mikserze bo tez to wplywa na jazde a wiec na spalanie , a jezeli bedziesz pewny swojej lambdy mozesz podlaczyc do niej miernik i sprobowac ustalic wzgledem jego wskazan dawke gazu jak juz nie chcesz jechac na analizator |
Dzieki za opt. Tez tak zrobie sprawdze sobie to:) mozliwe iz to bedzie jedna z tych 2 zeczy i przynajmniej 1 KONKRETNA ODP a nie to co 2 inteligentow 1 na warsztat a 2 odrazu ze zlodziej jestem biorac pod uwage ze hajs dawno oddany i co to za g**** pieniadz 40 zl prosze was........... Mnie to by bylo glupio taki SZOŁ na forach robic o taka smieszna kase ale to juz inna sprawa ARAS jeszcze raz thx jutro sobie to obadam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
obserVator
stary wyjadacz
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawiercie <@> Śląsk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 04 Gru 2009 19:44 Temat postu: |
|
|
GHOSTRIDER napisał: | ....
Dzieki za opt. Tez tak zrobie sprawdze sobie to:) mozliwe iz to bedzie jedna z tych 2 zeczy i przynajmniej 1 KONKRETNA ODP a nie to co 2 inteligentow 1 na warsztat a 2 odrazu ze zlodziej jestem biorac pod uwage ze hajs dawno oddany i co to za g**** pieniadz 40 zl prosze was........... Mnie to by bylo glupio taki SZOŁ na forach robic o taka smieszna kase ale to juz inna sprawa ARAS jeszcze raz thx jutro sobie to obadam |
Kolego GHOSTRIDER przypominam, że używanie wulgaryzmów na forum nie będzie tolerowane. Tym razem poprawiam Twoją wypowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gAcEk
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świętochłowice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 04 Gru 2009 21:15 Temat postu: |
|
|
tez sam zakladalem gaz ale juz ustawienie zlecilem fachowcowi bo na oko nie ma tu co liczyc bo to zbyt delikatna sprawa, tak samo na oko nie mozna kalkulowac przebiegu, bo wystarczy ze masz ciut zle wyregulowana instalacje, ciut zle obliczyles dystans i juz z normlnych 12 zrobi ci sie 15, jedz na alalize, wykombinuj poprany 'dystansomierz' wtedy majac dokladne dane bedziemy mogli rozmawiac
rz - za szybko wyskakujesz na ludzi, to nie kulturalne i pochopne, co w prostej lini znaczy glupie
ghost - kasa nie twoja wiec nie tobie oceniac czy duzo czy malo, dales ciala, glowa na dól i sza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
obserVator
stary wyjadacz
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawiercie <@> Śląsk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Gru 2009 10:35 Temat postu: |
|
|
Proszę trzymać się tematu wątku - tyczy się to wszystkich, którzy zabierają głos w tym temacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artek26
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opoczno Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Gru 2009 11:10 Temat postu: |
|
|
gazownik wyregulował mi auto na zimnym silniku (moja wina), i na ssaniu było ok, trzymał 1 tys obrotów ale po pewnym czasie nie wiem czemu silnik dochodził do dwóch i więcej, rozgrzałem silnik na obrotomierzu miałem 2 tys i wtedy zredukowałem dopływ gazu tak by silnik pracował na 1 tys obrotów i teraz pali mi 11 litrów na 100km i pracuje pięknie, przy czym mocy mu nie brak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|