Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mandhorm
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp. Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Sty 2011 14:45 Temat postu: |
|
|
ja tam mam bez blosa i nie nazekam na przyspieszenie,wiadome ze gorsze osiagi,ale bez problemow idzie przy wiekszych predkosciach wyprzedzac, 80/90 wbijamy 3jeczke i jazda do 130 bardzo dynamicznie,wiec jezeli instalacja LPG na gwarancji blosa nie polecam wstawiac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dj_croll
Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Krakowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Sty 2011 11:36 Temat postu: |
|
|
I na przegląd też polecam blosa wymontować Ja posiadam instalacje Igen z blosem i jestem zadowolony. Jak kupiłem samochód to nie chciał jeździć bo blos musi być w pionie, a był prawie poziom i się przytarł w środku od mazutu, po wyczyszczeniu śmiga idealnie:) jest trochę różnicy w mocy na gazie czy benzynie ale może gaz nie jest jeszcze idealnie wyregulowany, po profesjonalnej regulacji z miernikiem spalin będzie wiadomo. Sekwencja trochę za droga żeby montować do samochodu wartego takie pieniążki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alpagophilius
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Paź 2011 6:17 Temat postu: |
|
|
Pozwolicie, że tu podepne pytanie, bo nie chce nowego wątku tworzyć. Miałem mały pożar pod maską i teraz muszę sam położyć fragmrnt isntalacji elektrycznej. Generalnie nie ma z tym problemu, ale kable się popaliły i nie wiem jak to wcześniej było. Chodzi już tylko o samą instalacje LPG ( 1 gen). Brązowy kabelek idzie na ogół do impulsu z cewki. U mnie jest wtrysk i kopółka zbudowana tak, że cewkę ma w sobie - czy jakoś tak . Mniemam że trzeba ten brązowy kabelek wpiąć pod któryś kabalek dochodzący do aparatu zapłonowego. I tu moje pytanie - pod który?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
polu
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: włocek city Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Lut 2012 22:34 Temat postu: |
|
|
Witam postanowilem wsadzic gas do swojego niss
powiadam DS.a czyli gaznik instalka 1 gen z przelacznikiem recznym reduktor do 100kucy wiec wystarczy
i teraz pytania jak macie podlaczony reduktor szeregowo czy rownolegle za czy przed nagrzewnica
czy ten mikser bedzie pasowal?
[link widoczny dla zalogowanych]
czy macie antywybuch jaki i w ktorym miejscu umieszczony
pompy abs niemam i pawownik bedzie z prawej str kolo filtra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 01 Mar 2012 20:36 Temat postu: |
|
|
Polu reduktor montuj przed nagrzewnicą w taki sposób żeby był całkiem przed termostatem, żeby nie było że zimna woda będzie się przez niego przelewać.
Co do miksera to nic nie pomogę. Tyle Ci powiem że ciężka sprawa dobrać, ja zmieniałem tak 6-7 razy a na koniec jeszcze dałem do przerobienia do spawacza alu. Efekt taki że podciśnienie było super, czyli zero wybuchów przez 4 lata jazdy, ale zwężka spowodowała bardzo duży spadek mocy. Antywybuch miałem na obudowie filtra (od spodu żeby się nie rzucało w oczy). Parownik montuj możliwie najbliżej gaźnika, żeby przewód był możliwie jak najkrótszy.
Na pewno sensowniejszych rzeczy dowiedziałbyś się na forum gazowników.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
polu
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: włocek city Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Mar 2012 17:05 Temat postu: |
|
|
mikser niestety nie pasuje....
kołnierz co ma nachodzić na gaźnik jest za krotki i mikser opiera się na tym nadlewie w gaźniku wyjściem z sytuacji jest dotoczenie pierścienia o śr wew 63 mm i grubosci ok7mm
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez polu dnia 05 Mar 2012 17:05 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tony_montana
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: łódź Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 30 Sie 2012 16:03 Temat postu: |
|
|
Orientuje się ktoś jak dokładnie wygląda sprawa z zagazowaniem GA16DE? Jakie części potrzeba, ile mniej więcej zapłacę za montaż, ile za całą instalację jak sądzę IIgen? Zastanawiam się także nad kupnem używanego gazu, najlepiej z auta rozbitego albo przeznaczonego na rozbiórkę. Czy musi to być instalacja, która była na takim samym silniku? Czy wystarczy że kupię całą instalację z np Vectry i do tego wymienię przewody, mikser? Kupca na auto nie znalazłem, a szkoda mi jeszcze bardziej schodzić z ceny, chciałbym nacieszyć się Nissanem jak najdłużej i dlatego zrodził się pomysł podtlenku LPG, coby obniżyć koszta eksploatacji. Może wypowie się ktoś z już zagazowanym wtryskowcem? Opłaca się? Rodzą się problemy? Nie jeżdżę bardzo dużo, dlatego ciągle się nad tym zastanawiam ale z drugiej strony, za taką samą kasę mógłbym robić dwa razy wiecej kilometrów z dobrze wyregulowaną instalacją. pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartik
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30 Sie 2012 16:27 Temat postu: |
|
|
Ja za instalkę do DS-a zapłaciłem 1800zł, patrząc z perspektywy czasu nie wiem czy teraz nie zakładałbym sam instalacji. Poszukaj może ktoś ma nx-a z gazem na części to ci odsprzeda komplet, ja mam gti, gdzie gaz nie był wbity i nikt nie robił problemów poprzedniemu właścicielowi jak mniemam. Wlew wystarczy ukryć pod rejestracją lub u dołu zderzaka. Silniki w naszych nissanach dobrze się gazują.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
polu
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: włocek city Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 30 Sie 2012 20:47 Temat postu: |
|
|
na ta chwile u mnie koszt zgazowania to 2100 przy sekwencji i 1600 przy zwyklej II generacji z krokowcem jezeli chcesz auto dla siebie to polecam dolozyc
z rad powiem tak
wsadz polska elektronike ac (stag4) byle kowal z kompem ci to ustawi a nie jak w przypadku brc bedziesz szukal i jezdzil zeby znalesc serwis
reduktor tommaseto alaska tani i malo awaryjny i spokojnie podola zapotrzebowaniu silnika
wtryski valteka j.w. te silniki nie wymagaja szybszych wtryskiwaczy valtek ustawiony na ok 4-5ms spokojnie powinien wytrzymac 160-200 k km
butla w kolo 34(27wchodzi)lub 44(34)jezeli zgodzisz sie lekko podniesc podloge
za wlew sportowy(w klapke + sztyca) biore doplate 50 zl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|