Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michugrudz
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziądz Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Kwi 2009 19:36 Temat postu: Gaz 3 generacja |
|
|
mam instalke 3 generacji .Autko jest troche zmulone -jest mikser zamiast blosa.Na benzynie jest rakieta -czy w przypadku instalacji 3 generacji mikser zmula mi tez benzyne ?? bo kumpel mi mowil ze w tej instalce nie ma to miejsca.
We wtorek wstawi mi zamiast takiego czipa(nie znam nazwy )reczny jakis zawór tzn z regulacja mechaniczna jest on miedzy reduktorem a silnikiem .Mówił mi ze praktycznie nie bedzie różnicy miedzy gazem a benzyna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
komorokoro
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 639
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Żoliborz Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Kwi 2009 19:54 Temat postu: |
|
|
Myslałem że mikser to tylko w pierwszej generacji instalek jest. Ale nie jestem mechaniorem
Co do czegoś takiego jak mikser to zmniejsza średnice dolotu powietrza na gazniku czyli zmula ale teraz to sam już nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Kwi 2009 11:15 Temat postu: Re: Gaz 3 generacja |
|
|
Michugrudz napisał: | mam instalke 3 generacji .Autko jest troche zmulone -jest mikser zamiast blosa.Na benzynie jest rakieta -czy w przypadku instalacji 3 generacji mikser zmula mi tez benzyne ?? bo kumpel mi mowil ze w tej instalce nie ma to miejsca.
We wtorek wstawi mi zamiast takiego czipa(nie znam nazwy )reczny jakis zawór tzn z regulacja mechaniczna jest on miedzy reduktorem a silnikiem .Mówił mi ze praktycznie nie bedzie różnicy miedzy gazem a benzyna |
Jak masz 3-gen LPG (DGI direct gaz injection) to nie masz mikserka (a tym samym nie powinno być zwężenia na dolocie i zauważalnych różnicy w mocy między gazem a beną) - wyeliminowano problem strzału w dolot, jest tu wtrysk ciągły gazu (zapodawany przez centralny wtryskiwacz), następnie dawka jest dzielona poprzez rozdzielacz i podawana wprost do kolektora.
Stąd 3-gen była jakaś chwilkę na rynku, ale szybko wyparły ją bardziej dopracowane instalki 4-gen. (SGI sequential gas injection) z wtryskiem gazu osobno do poszczególnych cylindrów.
Jak masz jakieś "ale" co do funkcjonowania swojej 3-gen. to nie pozostaje Ci nic innego jak podpiąć się pod odpowiedni komp diagnostyczny obsługujący instalkę firmy jaką posiadasz i sprawdzenie co jest nie teges - może być padnięta mapa z dawkowaniem paliwa itp. - ciężko gdybać "na papierze".
p.s.
Skoro faktycznie masz jednak mikser w dolocie, to masz instalkę 2-gen., albo jakiś "garażowy" twór z połączenia dwóch generacji instalek (co wbrew pozorom w naszych polskich warunkach do rzadkości nie należy ). Choć akurat w przypadku łączenia 'bajerów" 2-gen i 3-gen. LPG to jakoś nie widzę w tym żadnego sensu i kupy to by się nie trzymało. Co innego powrót z 2-gen. w kierunku 1-gen., czyli montaż zamiast mikserka blosa i dawkowanie gazu w czysto mechaniczny sposób
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michugrudz
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziądz Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Kwi 2009 12:02 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
jest zdj silnika czy mozna ocenic??? -jest problem reduktor jest na 100hp i czy to az tak przymula???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AMONe
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Kwi 2009 16:43 Temat postu: |
|
|
na 100hp czy 100kw ? zobacz dokładnie, niektórzy producenci piszą tak w km a niektórzy w kw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michugrudz
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziądz Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Kwi 2009 19:02 Temat postu: |
|
|
100hp czyli KM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Kwi 2009 20:16 Temat postu: |
|
|
Michugrudz napisał: | http://allegro.pl/show_item.php?item=603797179
jest zdj silnika czy mozna ocenic??? -jest problem reduktor jest na 100hp i czy to az tak przymula??? |
Jeśli masz reduktor na 100 HP/KM to w przypadku 2.0 i 140 koni oczywistym jest że to przymula. Co więcej reduktor na 100 KW czyli na ok. 140 HP/KM to też mało (użyty reduktor powinnien być dedykowany do większej mocy niż aktualna moc w aucie).
Ja u siebie w 2.0 reduktor mam na 140 KW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michugrudz
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziądz Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Kwi 2009 21:10 Temat postu: |
|
|
red polecasz jakis konkretny reduktor można cos kupić na necie?? -widziałem koszt ok 200zł wiec nie wiem czy warto bawić sie w jakieś manualne dawkowanie gazu jak i tak reduktor przymuli.wg mnie auto ma troche wiecej jak 100KM ale do beny czyli 142KM to brakuje dużo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Kwi 2009 13:37 Temat postu: |
|
|
Michugrudz napisał: | red polecasz jakis konkretny reduktor można cos kupić na necie?? -widziałem koszt ok 200zł wiec nie wiem czy warto bawić sie w jakieś manualne dawkowanie gazu jak i tak reduktor przymuli.wg mnie auto ma troche wiecej jak 100KM ale do beny czyli 142KM to brakuje dużo. |
Ja mam taki: [link widoczny dla zalogowanych] ale że śmiga u mnie od 4 lat to nie jestem na bieżąco w temacie reduktorów.
Lepiej się poradź jakiegoś gazownika jaki reduktor z mocą "przerobową" na poziomie tych ok. 140 KW poleca Ci do Twojego typu instalacji czyli 3-gen.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michugrudz
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziądz Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 14 Kwi 2009 15:45 Temat postu: |
|
|
jutro jade do mechaniora -bo chyba mam przegłub do wymiany -trykocze jak skręcam to od razu zajme sie gazem .Jedynie co mnie teraz cieszy to spalanie 10l miasto -jest zmulony ale oszczedny .Tak co do autka to lekko sie w niego włozy i bedzie si -uwazam ze za 5000 bo tyle zbiłem to zle nie kupiłem baa dostałem 4 opony prawie nowe zimówki z alu gratis silnik oleju nie bierze po przejechaniu 700km wiec nie jest zle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|