|
Forum użytkowników Nissana 100NX 100NX squad
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mandhorm
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp. Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Cze 2010 21:36 Temat postu: przelacznik LPG 1 gen |
|
|
mam pytanie odnosnie przelacznika do lpg 1 gen
mam lovato jak z reszta ponizej widac i chcialem spytac o lampki
gaz wiadome,ponizej jest rezerwa,ta rezerwa odnosi sie do gazu jak mniemam i pali sie na czerwono aktualnie,czyli jezdze na rezerwie gazu tak?
czy moze gdy gaz sie zgasi (zielone) to zostanie samo czerwone i bedzie dopiero wtedy ozbaczalo ze jezdze na rezerwie? )
mam butle w kole na 38l? ( do 31l moge zatankowac co wynosi 80% pojemnosci calej butli) to ile l wynosi rezerwa?
pzd
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mandhorm dnia 10 Cze 2010 21:37 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gAcEk
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świętochłowice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Cze 2010 9:19 Temat postu: |
|
|
zielona/żółta oznacza paliwo na którym aktualnie pomykasz, a konkretniej które zawory masz otwarte, najczęściej zgaśniecie diody oznacza zamkniecie sie zaworu i spodziewaj się postoju wtedy
wracając do tematu: sygnał o stanie zbiornika - rezerwie jest wysyłany przez wielozawór znajdujacy sie na butli, ze wzg na postać gazu (lotna przy ciśnieniu 1 atm, przy ok 2 atm skrapla się, w butli jest 6 amt max) trudno na podstawie pływaka powierzchniowego (z tego co wiem tak jest określany stan butli, nie barometrycznie, ale mogę sie mylić ) okreslic stan napełnienia. dlatego pomiar jest wysoce niedokładny. u mnie włącza się przy 50% stanu, dlatego przy każdym tankowaniu resteuje licznik. wchodzi 25L pali 9 - 10 w mieście czyli zrobię 250 km
edit: poprawiłem masę błędów, literówek, ortografów. Skup się trochę na tym co piszesz, bo aż ciężko te Twoje wypociny zrozumieć. Thomsonicus
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gAcEk dnia 11 Cze 2010 9:20 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mandhorm
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp. Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Cze 2010 17:15 Temat postu: |
|
|
wsio jasne,tak jak kolega napisal
rezerwa zapala i gasnie co chwile przy zatankowaniu gaziku za 20 zl przy cenie 2,2,a wiec wychodzi,ze 9,09 l jest skrajne gdy czujnik pokazuje pelen bak/rezerwe,poprostu mryga co jakis czas,po paru km juz pali sie rezerwa i takze resetuje licznik
spalanie jak narazie genialne 100km stuknelo mi przy wjezdzie do domu,predkosc na trasie miedzy 120-140 chwilami 160,czego wiecej chciec:) i o miasta takze zachaczalem na trasie, no i te traktory ;/ polecam LPG ahhh i ohh przepraszam za offtop,glowna mysl zawarta,mozna zamknac temat:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gAcEk
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świętochłowice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Cze 2010 20:39 Temat postu: |
|
|
gAcEk napisał: |
edit: poprawiłem masę błędów, literówek, ortografów. Skup się trochę na tym co piszesz, bo aż ciężko te Twoje wypociny zrozumieć. Thomsonicus |
ja sie takimi zbytkami nie przejmujem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|