Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gruby
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26 Sie 2009 21:57 Temat postu: |
|
|
z arasem wydedukowalismy zebys go podlaczyl gdzies pod kolektor ssacy ja proponuje wywalic egr i tedy zosatje piekny kruciec w kolktorze. pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
gAcEk
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świętochłowice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Wrz 2009 10:56 Temat postu: |
|
|
gaznikowiec powiedzial iz nalezy go podpiac pod kolektor wydechowy, zajmnie sie tym 16 tego oraz regulacja gazu
nurtuje mnie jedna sprawa, jak przelacze z benzyny na 0 to bardzo dlugo zabiera zanim spali cala benzyne, tak samo w druga strone, po jezdize na gazie i przy probie odpalenia na benzunie to tez musze dlugo krecic az odpali... to normlane czy kwestia ustawienia gaznika by szybko sie napelnial, oproznial ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
michalek
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kraków
|
Wysłany: 12 Wrz 2009 14:34 Temat postu: |
|
|
to normalne, musi najpierw spalić benzyne którą ma w gaźniku,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Wrz 2009 15:40 Temat postu: |
|
|
u mnie jadąc 50kmh to się prawie kilometr przejeżdża na benzynie w gaźniku. standard. Powodzenia z dobraniem miksera, ja miałem z tym sporo problemów bo nie satysfakcjonował mnie szit założony przez gazownika, strasznie zwężał i mocy ubyło w cholerę. Skończyło się na mikserze przerabianym, z dwoma wlotami gazu (mocy i tak ubyło ale mniej). Może lepiej od razu BLOS założyć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gAcEk
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świętochłowice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 12 Wrz 2009 22:06 Temat postu: |
|
|
a jak pozniej u was z rozruchem po jezdize na gazie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gruby
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12 Wrz 2009 22:22 Temat postu: |
|
|
gAcEk napisał: |
nurtuje mnie jedna sprawa, jak przelacze z benzyny na 0 to bardzo dlugo zabiera zanim spali cala benzyne, tak samo w druga strone, po jezdize na gazie i przy probie odpalenia na benzunie to tez musze dlugo krecic az odpali... to normlane czy kwestia ustawienia gaznika by szybko sie napelnial, oproznial ? |
zamontowales serwo paliwowe blisko gaznika? (pamitaj im krutszy wezyk tym mniej paliwa do wypalenia)
co do rozruchu chodzi o to samo+ stan pompy paliwa a dokladniej czy nie cofa sie paliwo przez nia i czy dobrze pompuje od 0.3do.04 bara
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gruby dnia 12 Wrz 2009 22:25 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gAcEk
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świętochłowice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 13 Wrz 2009 8:26 Temat postu: |
|
|
kblizej nie moge, wezyk od elektor-zaworu do gaznika ma jakies 30 cm. pompe wymienialem 2 tygodnie temu, pluje dobrze, na pewno sie nie cofa tylko ze od pompy do zaworu jest juz jakies 40-50 cm na oko. zawor przykrecilem obok zbiorniczka z plynem hamulcowym, nie mam pojecia gdzie moglbym blizej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
michalek
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kraków
|
Wysłany: 13 Wrz 2009 17:50 Temat postu: |
|
|
dlatego ja swoją gasiłem na benzynie żeby rano odrazu odpalala na benie bez kręcenia "na sucho" bez paliwa, ewentualnie z gazu odpalałem, zamiast miksera był blos, a gdy przechodzisz z gazu na benzyne to też najpierw przez pozycje 0 czy odrazu na benzyne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 13 Wrz 2009 17:59 Temat postu: |
|
|
Ja od ponad roku kręcę na gazie. Mam lipę bo parownik mam między akumulatorem a zderzakiem czyli daleko (pompa ABS zasłania to dobre miejsce). Jak odpadam to muszę trochę dłużej pokręcić (z sekundę) bo mikser ma nieduże podciśnienie żeby "zassał" gaz.
Ja jak przechodzę to zawsze trochę "na zero" przestawiam, ale wyłączanie gazu to moment, dłużej trwa napompowanie do gaźnika paliwa.
Paliwa zawsze mam trochę w baku, co jakiś czas wyjeżdżam i dolewam nowego. Ostatnio tylko mam lipę bo puste gumowe przewody paliwowe posiekły się i jak przełączę na Pb to sika z nich benzyna wszędzie na boki. Przy okazji - są jakieś specjalne wymagania co do wężyków od benzyny do B13? Czy zwykły gumowy wzmacniany wężyk starczy, kupowany na metry?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
michalek
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kraków
|
Wysłany: 13 Wrz 2009 18:58 Temat postu: |
|
|
chociażby dlatego właśnie warto jeździć czasami na benzynie ;] wężyk może być zwykły gumowy do paliwa, one są w takim materiałowym oplocie, przynajmniej taki ostatnio widziałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|