Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek26
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opoczno Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Mar 2010 21:33 Temat postu: Spalanie wzrosło do 15L! pomocy!!! 1.6 + gaz |
|
|
Witam, mam problem bo skoczyło mi od jakiegoś czasu spalanie do około 15l/100km i umówiłem się już na jutro z gazownikiem z tym ze do tej pory jeździłem tylko na lpg i sam go regulowałem na oko tak żeby trzymał 1 tys obrotów, dziś brakło mi gazu i musiałem przerzucić go na benzynę i okazało się że to raczej wina gaźnika bo auto dostało 2tys obrotów na benzynie, wiec to jest raczej główny powód tego ze pali 15l, moje pytanie: co może być przyczyną tych obrotów i czy to możliwe żeby gaźnik się sam rozregulował? proszę o błyskawiczną pomoc
Thomsonicus napisał: zmieniłem nazwę tematu na bardziej odpowiednią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Magnus
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawalov Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Mar 2010 22:11 Temat postu: |
|
|
moze zamiast ustawiania gazu ustawiałes gaznik np dawke powietrza...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artek26
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opoczno Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Mar 2010 22:23 Temat postu: |
|
|
nie, kręciłem śrubą na parowniku od obrotów (aż taki ciemny to nie jestem;P) jutro jadę do gazownika u którego na "wizytę" trzeba czekać 2 tygodnie, ponoć najlepszy spec w okolicy i zależy mi na tym żeby zredukować to cholerne spalanie ale najpierw muszę przeregulowac gaźnik bo inaczej będzie to samo co jest teraz ;/ jak myślicie czy problem może być w ssanie że np się nie wyłącza? myślałem o tym żeby wyjąć bezpiecznik i sprawdzić ale bezpiecznik jest wspólny od ssania i od pompki paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Magnus
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawalov Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Mar 2010 22:37 Temat postu: |
|
|
uzyj opcji szukaj było cos o sprezynkach i takich tam odd ssania ;p pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tjozwiak
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skawina k.Krakowa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Mar 2010 23:32 Temat postu: |
|
|
Artek26 napisał: | nie, kręciłem śrubą na parowniku od obrotów (aż taki ciemny to nie jestem;P) jutro jadę do gazownika u którego na "wizytę" trzeba czekać 2 tygodnie, ponoć najlepszy spec w okolicy i zależy mi na tym żeby zredukować to cholerne spalanie ale najpierw muszę przeregulowac gaźnik bo inaczej będzie to samo co jest teraz ;/ jak myślicie czy problem może być w ssanie że np się nie wyłącza? myślałem o tym żeby wyjąć bezpiecznik i sprawdzić ale bezpiecznik jest wspólny od ssania i od pompki paliwa | jeśli masz gaźnik to pompa paliwa jest mechaniczna i nie ma bezpieczników przy przełączeniu na gaz jest dołożony osobny elektrozawór który odcina benzynę przy gazie ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artek26
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opoczno Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Mar 2010 23:47 Temat postu: |
|
|
ale o ile mi wiadomo są dwie pompki, jedna jest przy baku a chodzi o to ze muszę najpierw dojść do ładu i składu na benzynie bo to podstawa żeby później dostroić lpg do auta, chciałbym żeby to było porządnie zrobione, coś z tym ssaniem jest popierniczone, latem nie domykała się w nim dysza przez co nie dało się nim jeździć, udało to się zrobić i chodził, wkurza mnie to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szneqz
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ostrzeszów/ostrów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Mar 2010 8:49 Temat postu: |
|
|
Jaki masz silnik? Bo jeżeli DS na gaźniku to napewno jest tylko jedna pompa paliwa mechaniczna przy silniku i powodem takiego spalania i takich obrotów na 90% ssanie zwłaszcza jeżeli takie spalanie występuje również na gazie w celu sprawdzenia trzeba trzeba zdjąć obudowe filtra i obserwować klapke przepustnicy czy po rozgrzniu sie otworzy i czy wogóle da się ją ruszyć delikatnie palcem jeśli się da trzeba sprawdzić czy dochodzi prąd do mechanizmu ssania jeżeli dochodzi a po nagrzaniu silnika klapka sie nie otwiera a chodzi lekko trzeba rozebrać mechanizm ssania i go zregenerować
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szneqz dnia 09 Mar 2010 8:51 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|