Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Maj 2010 22:44 Temat postu: |
|
|
a ja muszę powiedzieć ze właśnie z taka się spotkałem na zlomnie była po wypadku. cala rozebrałem w środku i była nic zjedzona,orginal wszystko i przy 100km uderzył w słup albo drzewo i cały przód się oderwał.cala konstrukcja była w lakierze i nie było spawu żadnego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Maj 2010 11:08 Temat postu: |
|
|
z tego co słyszałem, to setki po lifcie były już w ocynku...
co do tego modelu, to zamiast dachu zdejmowanego i 90 KM, ma sztywniesze nadwozie i 102 KM... więc może i smigacie latem bez dachu w swoich fabrycznych 1.6, ale zdrowej SR nie obiedziecie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidkrakow
moderator
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Maj 2010 18:40 Temat postu: |
|
|
gem napisał: | z tego co słyszałem, to setki po lifcie były już w ocynku...
co do tego modelu, to zamiast dachu zdejmowanego i 90 KM, ma sztywniesze nadwozie i 102 KM... więc może i smigacie latem bez dachu w swoich fabrycznych 1.6, ale zdrowej SR nie obiedziecie |
Po pierwsze kolega ma gaźnik a nie wtrysk w tej setce a co do ocynku to nie jest napewno ocynkowana blacha. Sam mam setke po lifcie i nie jest ocynkowana. Może i jest lepiej jakoś zabezpieczona ale napewno nie jest w ocynku a z biegiem czasu w każdej setce sypią się nadkola z tyłu. U mnie też już powoli wychodzi ale to małe ogniska rdzy a kielichy sprawdzałem 2 dniu temu i też już powoli trzeba będzie robić. Nie uwierzę w to że jeżeli ktoś nie robił blacharki nie ma rdzy w tych okolicach. A co do tego objezdrzania SR-ki to 90 konne na wtrysku bez kata i na przelocie z ssacym 73c aijeszcze chinolem 4-2-1 to Sr-ki się chowają a koszt takiej zabawy to niewiele a jazda bez dachu bezcenna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Maj 2010 18:48 Temat postu: |
|
|
ŻADNA setka nie ma ocynku!
wydawać się może ze po lifcie lepiej się trzymaja- prawda ale są to też młodsze auta.
Dawid jak masz purchle zrob to odrazu bo ja tez czekałem... jak zaczeliśmy szlifować to przeszło na wylot.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Maj 2010 19:17 Temat postu: |
|
|
dawidkrakow napisał: | A co do tego objezdrzania SR-ki to 90 konne na wtrysku bez kata i na przelocie z ssacym 73c aijeszcze chinolem 4-2-1 to Sr-ki się chowają a koszt takiej zabawy to niewiele a jazda bez dachu bezcenna |
a stosując te same modyfikacje w SR, to koszt ten sam i Twoje 90 konne na wtrysku znowu się chowają i to dalekooooo, a przez sztywniejszą konstrukcję, ładniej w zakręcie wychodzą.. ale wiadomo... lans najważniejszy... nawet jak się z tyłu zostaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Maj 2010 19:21 Temat postu: |
|
|
gem a ty miales targe czy sr?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidkrakow
moderator
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Maj 2010 19:25 Temat postu: |
|
|
Przerobić silnik 90 koni na 102 z Srki to nie żaden problem. I wtedy masz to samo co w srce. Na tych samych gratach wyjdzie bardzo podobnie więc nie ma się co tu sprzeczać. W Sr-ce podoba mi się tylko to że miała odrazu body gti ale tylko tyle. Wiesz Gem że silniki z srki rózniły się wałkami, kompem. kolektorem itp. Wszystko jest na forum. To tyle odemnie bo nie chcę zaśmiecać tematu kolegi o to o jego aucie a nie sprawach związanych z mechaniką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Maj 2010 19:36 Temat postu: |
|
|
majchrzok napisał: | gem a ty miales targe czy sr? |
ja się lansowałem bez dachu...
jeszcze tylkododam: a co to jest SR?? bo różne twory były produkowane http://www.100nx.fora.pl/forum-ogolne,2/100nx-przed-i-po-liftingu,1897.html
co do ocynku..to jednak skłaniam się ku temu iż po lifcie był robiony... ale nie jest to jakaś twarda wiedza
macie racje koniec OT... autora tematu przepraszam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
FullMetalJacket
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Maj 2010 21:30 Temat postu: |
|
|
offtop niezły ;-D ja wybaczam...tylko Mikołaj pewnie przyjdzie w tym roku z rózgą ;-D
a tak a propos stanu blachy to poprzedni właściciel mojej Nysy często jeździł konserwować podwozie...tak wiec jedyne do czego mogę się przypierniczyć to lekko rdzewiejacy próg z prawej strony od strony wewnętrznej obok tylnego nadkola...a tak to gitez majonez
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Maj 2010 22:33 Temat postu: |
|
|
czyli standardowo. z ludzmi co maja 100 z ktorymi gadałem jak rowniez i u mnie to jako pierwsze zaczynało rdzewieć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Maj 2010 12:14 Temat postu: |
|
|
majchrzok napisał: | ŻADNA setka nie ma ocynku! |
Przepraszam bardzo, ale po lifcie drzwi były cynkowane. Wiem na 100% bo wymieniałem u siebie i miałem porównanie (ale i tak wziął sprzed liftu bo mi listew się nie chciało malować...).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Molossus
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Maj 2010 17:27 Temat postu: |
|
|
A ja mam zdjęcia nadkola w, które przywaliły mi drzwi przy wjeździe do garażu ( ponad 1,5 roku temu) Mam ocynk czy nie mam? zaznaczam, że byłem u blacharza i odpowiedz znam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Maj 2010 18:02 Temat postu: |
|
|
jeszcze jedna kwestia.. nawet jeżeli ocynk był po lifcie..to taki posiadacz jaką ma pewnosc, że poprzedni właściciel nie wymieniał elementu na inny, bo lekko przywalił i nie chciał szpachlować, więc kupił element prosty i tylko pomalował lub nawet w kolorze kupił..problem tylko taki, że kupił z setki przed liftem... i np setka ma maske i przednie błotniki z przed liftu, a reszta po lifcie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Molossus
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Maj 2010 18:35 Temat postu: |
|
|
no problem taki, że najpierw mu zacznie gnić ta część
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Maj 2010 18:48 Temat postu: |
|
|
Molossus cynkowane były drzwi, a mnie się zdaje że to błotniki pokazałeś.
Ja jak wymieniałem drzwi (wjechała mi Laguna) to miałem w pewnym momencie kilka sztuk do wyboru. Były jedne żółte, z listwami w kolorze właśnie z auta z 1995 roku i były cynkowane. Na drugich, rozbitych, było widać na blasze tam gdzie odłupała się farba. Rozłożony 100NX z którego pochodziły drzwi stał nieopodal, miał liczniki "w poziomie", z inną czcionką i ponoć rocznik był właśnie 95.
Wybrałem jednakże drzwi w kolorze czerwonym z siwą listwą, sprzed liftingu. Sporo mniej było przy nich roboty z malowaniem itd i to był jedyny powód dla którego je wziąłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|