Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cieszyn
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec / Kraków
|
Wysłany: 31 Sty 2010 1:00 Temat postu: |
|
|
majchrzok napisał: | ja u siebie dodatkowo skrociłem pasy w miejscu gdzie przychodzi ta poprzeczna beleczka o pare cm( do tego jest potrzebna mocna nić i maszyna do szycia)
|
ja to bym sie bał tak jeździć. Masz pewność że w razie W nie upaprasz głową przedniej szyby bo Ci pasy strzelą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
paxon
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kłodzko Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 31 Sty 2010 16:18 Temat postu: |
|
|
czekamy na wrazenia z lotu przez przednia szybe ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 31 Sty 2010 23:29 Temat postu: |
|
|
Cieszyn napisał: | majchrzok napisał: | ja u siebie dodatkowo skrociłem pasy w miejscu gdzie przychodzi ta poprzeczna beleczka o pare cm( do tego jest potrzebna mocna nić i maszyna do szycia)
|
ja to bym sie bał tak jeździć. Masz pewność że w razie W nie upaprasz głową przedniej szyby bo Ci pasy strzelą? |
Stawiam browara na to, że upapra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pogkomp
stary wyjadacz
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Lut 2010 11:05 Temat postu: |
|
|
jak już taki temat jest to tutaj napisze jak jest z legalnością pasów 3pkt, 4pkt oraz 6 ? do kubełków jakie najlepiej montować i na ile to jest legalne bo gdzieś czytałem, że szelkowych nie wolno do miejskich montować, czy chodziło o te 4,6 pkt?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Lut 2010 10:44 Temat postu: |
|
|
Można chyba montować, tylko muszą być jakośtam przyczepione specjalnie do elementów nośnych auta i wymagają tzw harness bar'a. Zazwyczaj żeby to porządnie zrobić trzeba wywalić tylną kanapę a tym samym zmniejszasz ilość pasażerów czyli trzeba wykonać zmianę wpisu w dow. rejestracyjnym chyba.
Jeden mój kolega wykonywał taki patent i wygląda to mniej więcej tak (323BG)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodam że auto bez problemu przeszło przegląd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2078
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Lut 2010 13:31 Temat postu: |
|
|
Cieszyn napisał: | majchrzok napisał: | ja u siebie dodatkowo skrociłem pasy w miejscu gdzie przychodzi ta poprzeczna beleczka o pare cm( do tego jest potrzebna mocna nić i maszyna do szycia)
|
ja to bym sie bał tak jeździć. Masz pewność że w razie W nie upaprasz głową przedniej szyby bo Ci pasy strzelą? |
umiecie czytac? pisałem ze do tej operacji potrzebna jest maszyna przemysłowa do szycia i mocna nic. ciekawe po co? chyba sobie tego nie wymysliłem bez sensu? wy myslicie ze nić użyta do fabrycznego szwu jest tak mocna jak drut? jest podwojny szew bodajze ja u siebie zrobilem poczwowny wiec jest bardziej wytrzymałe niz fabryka dała wiec zasnanowcie sie co komentujecie....
pozatym zawsze jest jakis kawałek pasu nawiniety na ta cała szpule, a pas jest z maloslizkiego materiału tak wiec to samo w sobie juz stawia spory opor
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez majchrzok dnia 09 Lut 2010 13:38 , w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tjozwiak
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skawina k.Krakowa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Lut 2010 16:00 Temat postu: |
|
|
majchrzok napisał: | ...tego jest potrzebna mocna nić i maszyna do szycia)
i to wszystko | tylko nie pisałeś o przemysłowej maszynie wiec koledzy mogli pomyśleć że chodzi o maszynę do szycia o napędzie nożnym jak to za starych czasów nasze babcie miały ... tak czy siak nie pisałbym się na przeróbki pasów po co miałbym później wymieniać szybę w razie W ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2078
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Lut 2010 17:10 Temat postu: |
|
|
tjozwiak napisał: | majchrzok napisał: | ...tego jest potrzebna mocna nić i maszyna do szycia)
i to wszystko | tylko nie pisałeś o przemysłowej maszynie wiec koledzy mogli pomyśleć że chodzi o maszynę do szycia o napędzie nożnym jak to za starych czasów nasze babcie miały ... tak czy siak nie pisałbym się na przeróbki pasów po co miałbym później wymieniać szybę w razie W ...  |
zjednej strony masz racje ale z drugiej storny wiekszosc 100nx ktore jezdza po polsce sa dosc podrdzewiałe wiec nie wiem czy w takim aucie nawet poduszki powieczne dadza zamierzony kilkanasie lat temu efekt. rownie dobrze przez chodzby dolozenie glosnikow w tylna pólke zwieksza sie jej masa przez co fabryczne zawiasy moga nie wytrzymac podczas wypadku przez co moga peknąć i wtedy mozemy dostac w głowy z połki bagażnika... wiec to takie gdybanie. generalizując ja opisałem Swoje rozwiązanie, zrobilem to na własną odpowiedzialność i jestem swiadom moich czynow wiec jak ktoś chce to moze to tak wykonać jak ja a jak nie to zostaje przytrzaskiwanie pasów. pozatym ciekaw jestem ilu z was zawsze zaklada pasy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|