Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GHOSTRIDER
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Slask Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Lis 2010 9:32 Temat postu: NX2000 ReBuIlD PrOjEcT By GHOST RIDER |
|
|
Nissan 100Nx Gti
ROK PRODUKCJI: 1991
SILNIK: SR20DE
UKŁAD WYDECHOWY: 100% Przelot tłumik koncowy SEBRING
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
ELEKTRYKA: Elektryczne szyby, lusterka, dodatkowe wskazniki: Voltomierz, Cisnienie oleju, Temperatura oleju, SHIFT LIGHT.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
KOŁA: 14/185/60
AUDIO: Radio Panasonic + 4 głosniki pioneera
PLANY: Dosc sporawe.
Foty od sprzedajacego auto. Moje nowe foty niebawem.
Auto nabylem w Niedziele 14.11.2010. Odrazu wziolem sie za:
- Elektryke trzeba ja zrobic czesciowo odreanimowac ale to tyczy sie zegarow i takich pierdolek.
-Hamulce regeneracja bo byly w stanie oplakanym
-Wymiana paskow wspoma i altek
-Demontaz halogenow zeby je zreanimowac nie dzialaja.
-Zlikwidowalem pare wlepek ktore mnie osobiscie nie pasowaly
-Przygotowalem samochod pod pana blacharza zeby zreanimowal delikatnie kielich i obspawal karoserie.
Co do wozu stoi od piatku u blacharza robi sie lewy kielich i podluznice obspawanie kontownikiem i karoserie w niektorych miejscach.
Dzis po odebraniu biore sie za konserwacje calego tylu kielichow od wewnatrz i zewnatrz. Ogarniam elektryke i zajme sie hamulcami tyl likwidacja absu, w sumie duzo tego jest. Zapodam pod wieczor foty z prac OILE go odbiore dzisiaj.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GHOSTRIDER dnia 11 Lis 2015 17:01 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
GHOSTRIDER
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Slask Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Lis 2010 19:06 Temat postu: |
|
|
No to dzis odebralem NISMO od blacharza. Obspawany kielich naprawiony dzior juz niema.
Wziolem sie przy okazji za zegary doszlem co i jak podpiac. Przy okazji strugania blacharki zakonserwowalem kielichy od wewatrz i wneki nadkoli.
Troszke fotek:
Kielich po blacharce i 2 kielich przed konserwacja:
Kielichy i wneka po konserwacji:
No i kopanina w elektryce:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mandhorm
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp. Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 20 Lis 2010 21:02 Temat postu: |
|
|
gratulacje nowej setki,fajny egzemplarz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Lis 2010 1:11 Temat postu: |
|
|
moja propozycja... oddaj auto do profesiojanistow od zabezpieczania przed korozja... wpusza Ci pare litrow specjalnego oleju i bedziesz mial spokoj...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GHOSTRIDER
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Slask Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 21 Lis 2010 8:21 Temat postu: |
|
|
majchrzok napisał: | moja propozycja... oddaj auto do profesiojanistow od zabezpieczania przed korozja... wpusza Ci pare litrow specjalnego oleju i bedziesz mial spokoj... |
Wiesz co sam robie na warsztacie mam sporo znajomych z fachu i kazdy kto sie zna mowil ze to wystarczy jak lubisz placic za cos co ci niby zrobili a tego wogule w aucei niema to twoja sprawa. Ja osobiscie mam swoje sposoby na takie cudactwa. Zreszta to juz moj 3 100nx mam go raptem tydzien i juz widzial sie z blacharzem ktory mowil co i jak z nim i w zupelnosci wystarczy, jeszcze tylko profi konserwacja od spodu i bedzie tip top.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Lis 2010 12:22 Temat postu: |
|
|
chodziło mi o profile zamkniete... tzn o progi i laczenia nadkoli tylnych z blotnikami. jak nie masz juz tego pordzewiałego to zabezpiecz to...
co do podwozia to wiadomo po co komus dawać auto...- specyfik, sprezarka i podnosnik i mozna sobie samu zrobic dokladniej niz ktos by CI to robił.
pozatym jedna z najladniejszych setek gti jakie widziałem takze gratuluje zakupu:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GHOSTRIDER
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Slask Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 21 Lis 2010 15:42 Temat postu: |
|
|
majchrzok napisał: | chodziło mi o profile zamkniete... tzn o progi i laczenia nadkoli tylnych z blotnikami. jak nie masz juz tego pordzewiałego to zabezpiecz to...
co do podwozia to wiadomo po co komus dawać auto...- specyfik, sprezarka i podnosnik i mozna sobie samu zrobic dokladniej niz ktos by CI to robił.
pozatym jedna z najladniejszych setek gti jakie widziałem takze gratuluje zakupu:) |
Zgodze sie co do profili na przyszly rok zaraz na wiosne idzie na blacharke likwidacje zamkow z klapy tyl dziury po wycieraczce hamsko zaslepionej, zamkow w klamkach i anteny.
Dzieki za slowa uznania i na 100% bede robil wszystko co tylko mozliwe by w takim stanie to auto pozostalo bez jakiegos wies tuningu jedyne co to fotele kubelkowe wsadze do niego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Teoś
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 965
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełmno/Bydgoszcz Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Lis 2010 13:47 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czemu kazdy ma kielichy w rdzy u mnie nawet grama nie ma jezeli chodzi o kielichy ale juz po prawej stronie kolo drzwi zaczyna wchodzic.Trzeba cos z tym zrobic.Wiesz moze kolego jaki koszt naprawy tej usterki by kosztowal??
Z góry thx za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GHOSTRIDER
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Slask Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Lis 2010 21:34 Temat postu: |
|
|
Kwestia blacharza ja za zaspawanie pekniecia w kielichu kolo 10 cm dziury za kielichem, i obspawanie podluznic od dolu dalem 300 zl. Konserwacja to juz we wlasnym zakresie za zabezpieczenie 2 kielichow i 2 wnek dalem 32 zl to byl koszt masy uszczelniajacej z BOLA 1 kg. Od spodu albo bitex na pendzel albo do kompresora sie zobaczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Lis 2010 22:12 Temat postu: |
|
|
no widzę , że działasz jak tak będziesz modził tez mechanikę to tylko pogratulować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GHOSTRIDER
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Slask Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Lis 2010 6:46 Temat postu: |
|
|
nismojoe napisał: | no widzę , że działasz jak tak będziesz modził tez mechanikę to tylko pogratulować |
Co do mechaniki to nie w tym roku ale na 100%.
-Napewno zaraz na wiosne wpadna springi HR chyba jakies 4 cm gleba cos takiego.
-Na 100% wleci moj fotelik ktory obecnie lata w almerce:
+ do niego szelki 4 punktowe, no i trzeba dokupic 2 zeby to jakos wygladalo.
-Wleci short shifter.
-Wymienie zegary bo 1 jest zdefektowane badz moze uda sie je naprawic puki co nie jest to tak istotne.
-Wleca ori alu z gti
-Jakies audio dobre radio + wzmak i jakas tuba
-Na wiosne tez u znajomego blacharza zawitam na:
likwidacje anteny ze slupka, spawanie klapy tyl bo dziurka po wycieraczce jest lipna, nowe progi, zaspawanie 2 dziurek na masce po znaczku puki co on jest, zaspawanie dziury po spryskiwaczu na klapie, no i PROFI Odmalowanie calosci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GHOSTRIDER
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Slask Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Lis 2010 6:38 Temat postu: |
|
|
Auto w przyszłm sezonie przejdzie kilka przeróbek:
1 Blacharz zaspawanie: Znaczka na masce, anteny, tyl klapa dziurki po wycieraczce i spryskiwaczu, wymiana progow
2 Regeneracja zawiasu przod tyl: wszystkie tuleje gumy sworznie drazki itp, amory, springi HR. tyczy sie to przod tyl.
3 Hamulce: przewody oplot stalowy, tarcze nawiercane nacinane przod, klocki moze ferodo.
4 Silnik a tutaj juz zacznie sie wesolo. Sprezanie zmierzone:
1 14
2 13.2
3 13.2
4 13.5
Kolega Macgayver wrozy tej motorowni barwna przyszlosc i zapewne taka bedzie...........
Ps LPG wylatuje juz w niedziele w 100% z auta truciciel mi nie potrzebny a EKONOMIKA to sprawa drugo planowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Necro
Gość
|
Wysłany: 30 Lis 2010 14:41 Temat postu: |
|
|
Temat otwieram.
Tym razem nie offtopujcie. Szkoda wstrzymywać opisywanie takiego ciekawego projektu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
GHOSTRIDER
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Slask Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 30 Lis 2010 18:32 Temat postu: |
|
|
Necro napisał: | Temat otwieram.
Tym razem nie offtopujcie. Szkoda wstrzymywać opisywanie takiego ciekawego projektu. |
Dzieki wielki bede opisywal skrupulatnie caly czas co sie dzieje z wozem:)
Na chwile obecna jest poskladany, zegary naprawione, LPG wylaczone juz niebawem demontaz, naprawione podswietlenie rejestracji tyl, podswietlenie suwakow od nawiewu, konserwacja ogarnieta do konca.
Niebawem czyszczenie przeplywki i krokowca i cos napewno przy okazji jeszcze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brouček
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lysá nad Labem (ČR) Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Gru 2010 21:10 Temat postu: |
|
|
Hezké
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|