Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Kwi 2012 17:59 Temat postu: |
|
|
Zdjęcia nie za ciekawe ale są Z przodu nismo siadło 45mm Może na fotkach tego nie widać bo w ty miejscu kostka jest krzywa i jest duży spadek terenu Tył wysoko siedzi bo amory się chyba kończą . Pierwsze wrażenie jest mega pozytywne , co prawda zrobiłem tylko 5 km , ale podczas slalomu samochód nie wychyla się wgl na boki Idzie równo jak bym po prostej drodze jechał Przód jest BARDZO sztywny , ale tył to tapczan ... Ale ogólnie się jaram
Przednia prawa sprężyna przy skręcaniu zaczyna strzelać , trzeba będzie rozebrać i zobaczyć o co cho . Były też problemy z wyjazdem , dopiero po tym jak przyjechała 1tona żwiru udało się wyjechać xD Kurna , podczas przejażdżki zauważyłem że przy zmianie biegu przy ok 5,5k rpm z wydechu dymek leci ...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BeNeK dnia 14 Kwi 2012 18:00 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 14 Kwi 2012 18:45 Temat postu: |
|
|
strzela na gumie napewno ułoży się u mnie tez to było.u mnie to dopiero taczka jest ty jakiś komfort masz hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 14 Kwi 2012 18:56 Temat postu: |
|
|
Tak, przy okazji glebienia warto przypomnieć, że odboje amorów też odpowiednio skracamy. Ostatnio na garage miałem takiego jednego jegomościa z "betonem"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Kwi 2012 19:39 Temat postu: |
|
|
lewy napisał: | strzela na gumie napewno ułoży się u mnie tez to było.u mnie to dopiero taczka jest ty jakiś komfort masz hehe |
Oby , jest twardo ale mi to nie przeszkadza , a jak chce pośmigać wygodnie to przesiadam się w to :
I tu jest komfortowo
foo napisał: | Tak, przy okazji glebienia warto przypomnieć, że odboje amorów też odpowiednio skracamy. Ostatnio na garage miałem takiego jednego jegomościa z "betonem" |
Tak też zrobiłem Chodzi o tego białego NX'a ga16 ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BeNeK dnia 14 Kwi 2012 19:42 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 14 Kwi 2012 20:30 Temat postu: |
|
|
BeNeK napisał: | Chodzi o tego białego NX'a ga16 ? |
Oj tam szczególik Obowiązuje mnie tajemnica pacjenta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Kwi 2012 13:07 Temat postu: |
|
|
Cud się stał Nissan po odpaleniu zaczął robić to co ostatnio mu się zdarza , mianowicie kopcić na biało/siwo . Ale po dłuższej przejażdżce wgl. przestał kopcić,puszczać wodę z wydechu(teraz nie uroni ani kropli) . Zauważyłem że kierownica zaczęła jakoś ciężej pracować , coś huczy z przodu w zawieszeniu i tył zachowuje się jak tapczan Dziś także zalałem do pełna pb98 i dodatek oczyszczający STP . Teoria taty na temat kopcenia jest taka : Przez to że nie był długo użytkowany , pierścionek zgarniający/uszczelniający przepuszczał trochę oleju do komory spalania .
pzdr.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BeNeK dnia 15 Kwi 2012 13:10 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Kwi 2012 18:27 Temat postu: |
|
|
ehhh... Umyłem samochód , wywoskowałem i akurat zaczęło padać ...
I sterownia :
Zawieszenie mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło . Ostanio jadę , pusta droga,sucho to sobie pojechałem 'slalomem' od krawędzi do krawędzi i nawet nie spostrzegłem się jak miałem przepisowe 90km/h . w środku nie było czuć prędkości , zawias trzyma super . Ciągle brakuje czasu żeby podjechać na stację diagnostyczną bo coś zawieszenie z przodu wydaje dziwne odgłosy . Ale cieszy mnie jeszcze to ze spalanie się unormowało i pali ok 7,5 L/100km
Zaczyna brakować mi już mocy , czuć że jest zatkany . Trzeba coś zacząć działaś , bo tak być nie może !!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BeNeK dnia 20 Maj 2012 11:02 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Kwi 2012 18:48 Temat postu: |
|
|
ładuj wtrysk i jazda uturbiaj gada:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Kwi 2012 19:07 Temat postu: |
|
|
W myślach mi czytasz , do zmiany na wtrysk potrzebny jest bak,pompa kolektor , wtryski , wiązka i komputer ? Turbo to juz większy wydatek ale wtrysk myślę że z robocizną by mógł zamknąć się w 1000zł ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Kwi 2012 19:52 Temat postu: |
|
|
ładuj 2.0 jak buda fachowo zrobiona:) zawsze więszke możliwości niż wtryskowe nierozwojowe 1.6. pozatym czy aby głowca nie jest inna w DE niz DS?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 21 Kwi 2012 20:06 Temat postu: |
|
|
Głowice są inne, jednak wydaje mi się ,że ta od ds`a można lekko przerobić bez ściągania i dopasować do wtrysku.
PS. Może jakiś sportowy mechaniczny gaźnik założysz ?? albo dwa.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Kwi 2012 20:53 Temat postu: |
|
|
podj napisał: | Głowice są inne, jednak wydaje mi się ,że ta od ds`a można lekko przerobić bez ściągania i dopasować do wtrysku.
PS. Może jakiś sportowy mechaniczny gaźnik założysz ?? albo dwa..... |
Tez dobry pomysł Najlepiej ITB , albo jakiegoś webera . Na prawdę to było by coś fajnego ale trzeba mieć kasę której na razie nie mam . Planuje tylko przelot i dolot a później jak będzie kasa to się zobaczy nie chce snuć planów których może nigdy nie zrealizuje , jak będę coś wiedział to na pewno się z wami tym podzielę lub poproszę o rady !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2097
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Kwi 2012 22:19 Temat postu: |
|
|
Podwójny dwugardzielowy Weber ostatnio był do wzięcia na eBay.co.uk, tyle że firmowany do Sentry z DE, ale bez przeróbek pochodzi też ponoć do DSa. Cena końcowa była coś koło 100 funtów + cło z USA.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Kwi 2012 16:48 Temat postu: |
|
|
jak coś to mam parę gratów do przeróbki na wtrysk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 30 Kwi 2012 17:51 Temat postu: |
|
|
Nissan był na badaniu zawieszki bo coś mi strzela w prawym kole po wymianie sprężyn , wyszarpali mi samochód etc. zostały zrobione wszelkie badania zawieszenia i nic nie wykryło ... Amorki z przodu mają sprawność 76% i 77% a z tyłu po 86% i dziwi mnie że tył jest tak miękki , przy okazji została ustawiona cała geometria .
A dzisiaj po raz kolejny umyłem i wywoskowałem od niechcenia nismo(a przydało by się glinkowanie)
Miałem na oku fajne felgi z oponami 15'' ale ktoś mi je zwinął z przed nosa , wiec pozostaje mi kupić opony do oem felg , bo obecne opony się do niczego nie nadają (złapałem 2 razy 'kapcia') Co myślicie o oponach FALKEN ZIEX ZE-502 czy to jest jakiś semi-slick ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|