Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 01 Lip 2014 19:52 Temat postu: |
|
|
BeNeK porwałeś się z motyką na słońce, ale do odważnych świat należy. Wałki już masz pod projekt, czy na serii i -15KM wypluje wozidło?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 02 Lip 2014 12:19 Temat postu: |
|
|
Thom jeśli tak to możesz podlinkować temat , na pewno mi się przyda taka wiedza
foo Cytat: | Wałki już masz pod projekt, czy na serii i -15KM wypluje wozidło? | niezbyt czaję o co cho
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Lip 2014 17:49 Temat postu: |
|
|
Aha, spoko, to nie było tematu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Lip 2014 20:07 Temat postu: |
|
|
Robię BeNkowi moda rozrządku. In+6 Ex-4
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 02 Lip 2014 21:33 Temat postu: |
|
|
aaaaaaaaaa chyba ze chodzi o to
To tak. Na ogólnopolskim zlocie NZ dostałem od DubSona kółka rozrządu wraz z wałkami z DE w celu zrobienia moda rozrządu Ale wałków z DE montować nie będę
Paweł dzięki wielkie za podjęcie się tego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Lip 2014 9:23 Temat postu: |
|
|
Żabki drogie, ale ja nie o tym Jaką masz średnicę listków w przepustniczkach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Lip 2014 11:07 Temat postu: |
|
|
36mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Lip 2014 12:59 Temat postu: |
|
|
To już w ogóle skórka za wyprawkę, przy dobrych wiatrach może ugrasz coś więcej niż seria. W 1.6, by ITB miało sens, przepustnice ~40+ i wałki 270~290+ i nie gaźnik, tylko wtryski i COP'y + standalone i ogarniętego stroiciela ze sprzętem dedykowanym pod ITB. Serie ile masz w DS na wałkach: 208/198? Szukaj swap'a na 2.0, a nie gnieć to utlałe DS...
Oczywiście nie jest tak, że nie kibicuję projektowi, żeby kolejny nie strzelił foszkiem, że foo demotywuje, czy coś Jestem za każdą formą zwiększania mocy, ale przeciwnikiem tracenia czasu i hajsu na coś co z założenia nosi przesłanki, że będzie słabe. Generalnie mogę się mylić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Lip 2014 16:54 Temat postu: |
|
|
Benek chce budżetowo iść w ten temat to i tak podchodzi do sprawy. Generalnie swap już mu i tak każdy radzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Lip 2014 18:33 Temat postu: |
|
|
To nie ma co czekać, tylko niech swapuje 2.0. Po 1500pln chodzą kompletne swapy na blisko 150KM. To 100pln za 10KM, a 1500pln to jakiś gówniany chip do TDI, czy innego paciarowozu kosztuje z ekwiwalentem 30KM/70Nm. Swap na zwykłe 2.0 to najlepsze co można zrobić w 100NX 1.6.
Jest jeszcze jedna droga dla 1.6 i dziwie się dlaczego nie idą nią ludzie... Skrzynia z 1.4 + 73C + wałki z DS + zapłon tak jak Paweł pisze, choć jakby liznąć łeb o 1mm, to IN+8, EX-2 + lekki zamach i 2.0 po ABC ma mega problem do 3 biegu włącznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulus
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 916
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Lip 2014 18:39 Temat postu: |
|
|
z tego co wiem benek chce zostac w klasie 1,6 (delus też tak mówił) wiec niech sie chłopak trzyma tej idei
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Lip 2014 19:17 Temat postu: |
|
|
z tego co z Benkiem gadałem, to chodzi tu również o awaryjność... sami zobaczcie ile w ostatnim czasie umarło SR20 a ile GA16... co jak co ale te silniki są że tak powiem"idiotoodporne" i naprawde ciężko je zabić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Lip 2014 20:27 Temat postu: |
|
|
Przy takich wartościach na wysokich obrotach będzie ryzyko kolizji ssących z racji spring valve float.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Lip 2014 20:49 Temat postu: |
|
|
Przy +7 bez planu łba masz to samo ryzyko, odrób lekcję Paweł i rozkmiń sobie zależność planowania łba od zmian w rozrządzie, może nie bierz się za kręcenie nimi, co?
Zostać w klasie, to już lepiej CC sobie zbudować, pierwsza lepsza honda wsyśnie go. SR16VE ratuje sytuację, albo GA16DE i to co wypisałem, albo naprawdę budżet i zbudować torowóz pod 1.6, wałki JWT S1 do tego ITB Extrudabody itp. Dobra, działajcie i kmińcie, ja już się najeździłem rodziną GA.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Lip 2014 20:53 Temat postu: |
|
|
Foster Gadałem z alfaboxem który juz to w nissanie ogarnął, tyle że w 1.3 i powiedział że jak do 1.6 to właśnie 36-40 mm muszą być przepustki Wiadomo że było by fajnie jeszcze ostre wałki , no ale wiem ze wszystkiego mieć nie można ... Na YT jest parę filmików gdzie na dual carb +wydechprzelot +doprężenie tłokami z CA i 4-2-1 ludzie mają po 16xkm , ja tak nie celuje , to co bym chciał mieć z mojego 1.6 to 120-130km . To by mnie cieszyło już
Jestem za każdą konstruktywną krytyką , i nie obrażam się o byle co
Paweł wiadomo że budżet też jest ważny Swap w sumie mi doradzasz odkąd się tylko znamy
Ulus Racja , chce zostać w klasie 1.6
majchrzok to też prawda
Ogólnie jak jeżdżę moim 1.6 to wiadomo na prostej brakuje mocy , za to w zakrętach , ciasnych nawrotach już tego nie odczuwam ;)Na razie to boję się tego na ile ten samochód pozwala kierowcy , kiedyś można przegiąć .
A Tym czasem szybkie tuningi przed poniedziałkowym treningiem
Rękawiczki do zamszowej kiery(super czuć co dzieje się pod kołami, odziwo)
Tuning za 2zł Tak tak trochę rudej się pojawiło ale to wszystko na froncie jest dziewicze więc ... no i szkoda ściągać zderzaka który nigdy nie był ściągany , zero szpar miedzy zderzakiem a reflektorem
Oczywiście jest to przejściowe rozwiązanie dopóki nie mam zmontowanej dokładki z Gti
I sprawa zapłonu , mam go lekko przestawionego i śmigam tylko na 98 . Można go jeszcze lekko podkręcić ?
No taki jest plan Wyrwać od razu ze skrzynką z VZR'a . W IRL można kupić to za na prawdę dobrą kasę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BeNeK dnia 03 Lip 2014 21:15 , w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|