Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

100NX SR20DE " Time attack weapon " by BeNeK
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 16, 17, 18  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 01 Lip 2014 19:52     Temat postu:

BeNeK porwałeś się z motyką na słońce, ale do odważnych świat należy. Wałki już masz pod projekt, czy na serii i -15KM wypluje wozidło? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BeNeK
stary wyjadacz



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 02 Lip 2014 12:19     Temat postu:

Thom jeśli tak to możesz podlinkować temat , na pewno mi się przyda taka wiedza
foo
Cytat:
Wałki już masz pod projekt, czy na serii i -15KM wypluje wozidło?
niezbyt czaję o co cho

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Lip 2014 17:49     Temat postu:

Aha, spoko, to nie było tematu Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 02 Lip 2014 20:07     Temat postu:

Robię BeNkowi moda rozrządku. In+6 Ex-4

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BeNeK
stary wyjadacz



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 02 Lip 2014 21:33     Temat postu:

aaaaaaaaaa chyba ze chodzi o to Very Happy
To tak. Na ogólnopolskim zlocie NZ dostałem od DubSona kółka rozrządu wraz z wałkami z DE w celu zrobienia moda rozrządu Very Happy Ale wałków z DE montować nie będę Razz
Paweł dzięki wielkie za podjęcie się tego Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Lip 2014 9:23     Temat postu:

Żabki drogie, ale ja nie o tym Confused Jaką masz średnicę listków w przepustniczkach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BeNeK
stary wyjadacz



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 03 Lip 2014 11:07     Temat postu:

36mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Lip 2014 12:59     Temat postu:

To już w ogóle skórka za wyprawkę, przy dobrych wiatrach może ugrasz coś więcej niż seria. W 1.6, by ITB miało sens, przepustnice ~40+ i wałki 270~290+ i nie gaźnik, tylko wtryski i COP'y + standalone i ogarniętego stroiciela ze sprzętem dedykowanym pod ITB. Serie ile masz w DS na wałkach: 208/198? Szukaj swap'a na 2.0, a nie gnieć to utlałe DS...

Oczywiście nie jest tak, że nie kibicuję projektowi, żeby kolejny nie strzelił foszkiem, że foo demotywuje, czy coś Laughing Jestem za każdą formą zwiększania mocy, ale przeciwnikiem tracenia czasu i hajsu na coś co z założenia nosi przesłanki, że będzie słabe. Generalnie mogę się mylić Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Lip 2014 16:54     Temat postu:

Benek chce budżetowo iść w ten temat to i tak podchodzi do sprawy. Generalnie swap już mu i tak każdy radzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Lip 2014 18:33     Temat postu:

To nie ma co czekać, tylko niech swapuje 2.0. Po 1500pln chodzą kompletne swapy na blisko 150KM. To 100pln za 10KM, a 1500pln to jakiś gówniany chip do TDI, czy innego paciarowozu kosztuje z ekwiwalentem 30KM/70Nm. Swap na zwykłe 2.0 to najlepsze co można zrobić w 100NX 1.6.

Jest jeszcze jedna droga dla 1.6 i dziwie się dlaczego nie idą nią ludzie... Skrzynia z 1.4 + 73C + wałki z DS + zapłon tak jak Paweł pisze, choć jakby liznąć łeb o 1mm, to IN+8, EX-2 + lekki zamach i 2.0 po ABC ma mega problem do 3 biegu włącznie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ulus




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 916
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Lip 2014 18:39     Temat postu:

z tego co wiem benek chce zostac w klasie 1,6 (delus też tak mówił) wiec niech sie chłopak trzyma tej idei Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majchrzok
stary wyjadacz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wągrowiec
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 03 Lip 2014 19:17     Temat postu:

z tego co z Benkiem gadałem, to chodzi tu również o awaryjność... sami zobaczcie ile w ostatnim czasie umarło SR20 a ile GA16... co jak co ale te silniki są że tak powiem"idiotoodporne" i naprawde ciężko je zabić...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Lip 2014 20:27     Temat postu:

foo napisał:
IN+8, EX-2

Przy takich wartościach na wysokich obrotach będzie ryzyko kolizji ssących z racji spring valve float.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foo




Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 03 Lip 2014 20:49     Temat postu:

Przy +7 bez planu łba masz to samo ryzyko, odrób lekcję Paweł i rozkmiń sobie zależność planowania łba od zmian w rozrządzie, może nie bierz się za kręcenie nimi, co? Wink

Zostać w klasie, to już lepiej CC sobie zbudować, pierwsza lepsza honda wsyśnie go. SR16VE ratuje sytuację, albo GA16DE i to co wypisałem, albo naprawdę budżet i zbudować torowóz pod 1.6, wałki JWT S1 do tego ITB Extrudabody itp. Dobra, działajcie i kmińcie, ja już się najeździłem rodziną GA.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BeNeK
stary wyjadacz



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 03 Lip 2014 20:53     Temat postu:

Foster Gadałem z alfaboxem który juz to w nissanie ogarnął, tyle że w 1.3 i powiedział że jak do 1.6 to właśnie 36-40 mm muszą być przepustki Wiadomo że było by fajnie jeszcze ostre wałki , no ale wiem ze wszystkiego mieć nie można ... Na YT jest parę filmików gdzie na dual carb +wydechprzelot +doprężenie tłokami z CA i 4-2-1 ludzie mają po 16xkm , ja tak nie celuje , to co bym chciał mieć z mojego 1.6 to 120-130km . To by mnie cieszyło już
Jestem za każdą konstruktywną krytyką , i nie obrażam się o byle co Very Happy
Paweł wiadomo że budżet też jest ważny Wink Swap w sumie mi doradzasz odkąd się tylko znamy Laughing
Ulus Racja , chce zostać w klasie 1.6
majchrzok to też prawda

Ogólnie jak jeżdżę moim 1.6 to wiadomo na prostej brakuje mocy , za to w zakrętach , ciasnych nawrotach już tego nie odczuwam ;)Na razie to boję się tego na ile ten samochód pozwala kierowcy , kiedyś można przegiąć .
A Tym czasem szybkie tuningi przed poniedziałkowym treningiem
Rękawiczki do zamszowej kiery(super czuć co dzieje się pod kołami, odziwo)


Tuning za 2zł Very Happy Tak tak trochę rudej się pojawiło ale to wszystko na froncie jest dziewicze więc ... no i szkoda ściągać zderzaka który nigdy nie był ściągany , zero szpar miedzy zderzakiem a reflektorem Very Happy

Oczywiście jest to przejściowe rozwiązanie dopóki nie mam zmontowanej dokładki z Gti

I sprawa zapłonu , mam go lekko przestawionego i śmigam tylko na 98 . Można go jeszcze lekko podkręcić ?


Cytat:
...SR16VE...

No taki jest plan Wyrwać od razu ze skrzynką z VZR'a . W IRL można kupić to za na prawdę dobrą kasę Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BeNeK dnia 03 Lip 2014 21:15 , w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Nasze samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 16, 17, 18  Następny
Strona 13 z 18

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin