Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PittKF
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: brać kasę na silniki? >Poznań< Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Lip 2011 22:20 Temat postu: |
|
|
Thomsonicus napisał: | Wystarczy dobrą okazję wyhaczyć i kółka się znajdą | potwierdzam, trzeba mieć tylko małą rezerwę finansową na polowanie i znajdzie się coś godnego. życzę żebyś nie stracił zapału do nysy, trzymaj tak dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Lip 2011 22:36 Temat postu: |
|
|
Mam zamiar kupić te felgi : [link widoczny dla zalogowanych]
Czy mógł by ktoś podjechać zobaczyć je ? I jak myślicie czy są coś warte ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Lip 2011 22:56 Temat postu: |
|
|
otwor 57 nie wejdą ! nissan ma srednice otworu centr 59 mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Lip 2011 23:02 Temat postu: |
|
|
PittKF mówi że pierścienie centrujące załatwią sprawę . To jak w końcu jest ? dobrze Pitt mówi ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Lip 2011 23:07 Temat postu: |
|
|
Pierścienie mogą zmniejszyć otwór. Żeby go zwiększyć musiałbyś dziurę rozwiercić. Zazwyczaj uniwersalne alusy mają duże rozmiary otworu, po 65 czy nawet 70mm i wtedy stosujesz pierścienie żeby dziurę zmniejszyć i tym samym umożliwić trzymanie felgi na piaście a nie na samych śrubach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Lip 2011 23:10 Temat postu: |
|
|
dokładnei fizyka ludzie ! załozysz sam pierscien a felgi nie wepchniez na piastę poza tym nie istnieją takie pierścienie
rozwiązaniem jest roztoczenie do np tych 59,1 mm i wtedy bedzie idealnei dopasowane do nissana
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez nismojoe dnia 09 Lip 2011 23:11 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PittKF
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: brać kasę na silniki? >Poznań< Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Lip 2011 23:30 Temat postu: |
|
|
Thomsonicus napisał: | Pierścienie mogą zmniejszyć otwór. Żeby go zwiększyć musiałbyś dziurę rozwiercić. Zazwyczaj uniwersalne alusy mają duże rozmiary otworu, po 65 czy nawet 70mm i wtedy stosujesz pierścienie żeby dziurę zmniejszyć i tym samym umożliwić trzymanie felgi na piaście a nie na samych śrubach. | święte słowa, dokładnie to miałem na myśli ja w swoich miałem otwór 74,1 i tak jak Thoms pisze te uniwersalne felgi (nie dedykowane do danego modelu) mają duże otwory żeby dopasować później pierścionki na piastę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Lip 2011 12:03 Temat postu: |
|
|
Ale stoczyć te 2-2.5 mm to raczej nie problem u byle mechaniora z tokarką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Lip 2011 11:54 Temat postu: |
|
|
parę nowych części ;p
Wydech by R&M motors robiony na zamówienie :
[link widoczny dla zalogowanych]
Psina wcięła się w kadr
[link widoczny dla zalogowanych]
Oraz doszły progi .
[link widoczny dla zalogowanych]
i takie tam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A wizyta u magika od blachy dalej się przeciąga , a nie mam go już gdzie oddać, bo inni mówią że bez tylnych oryginalnych reperaturek się tego nie podejmą i walą ceny z kosmosu , i przepadł mi termin na torze Kielce fuck! :/ Przecież nie pojade samochodem w taki stanie jak obecnie pordzewiałym bo jeszcze na szybszym zakręcie by się złamie heh
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BeNeK dnia 24 Lip 2011 11:57 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariuszek1234
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Lip 2011 12:30 Temat postu: |
|
|
z tym psem to sikam hehe ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Sie 2011 18:15 Temat postu: |
|
|
O to co dziś Znalazłem w paczce od Łukasza :
Springi firmy H&R -35mm
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
I lusterko Prawe
[link widoczny dla zalogowanych]
Na razie w odmalowałem tylko dwie felgi , w sobotę następne 2 , nie jest to pierwsza klasa ale to była moja pierwsza styczność z pistoletem do malowania
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Kolor którym je pomalowałem to czarny połysk 2 warstwy , do puki nie pomalowałem lakierem bezbarwnym firmy MOTIP felgi pięknie się świeciły a teraz są matowe
Dodatkowo Przyszły w końcu reperaturki od Corolli 3d
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
I pomalowałem bębny z tyłu na czarno farbą żaroodporną firmy MOTIP .
Mam zamiar pomalować przednie zaciski na kolor zbliżony do TAKATA GREEN. Ciekawe jak by to leżało .
To już pewne , [i]setka[/i] na początku Września idzie do blacharza !!
Po tej wizycie wezmę się za składanie i kompletowanie wszystkiego czyli :
-założenie springów
-założenie lusterka
-Założenie wydechu , jak starczy kasy to pospawam mu odrazu przelot 2'' bo materiały juz mam ale nie wiem czy starczy kasy na pospawanie wszystkiego .
A z planów po blacharce podstawa to WIZYTA NA TORZE KIELCE oczywiście mam zamiar nagrać jakiś filmik , co byście się trochę pośmiali :p
a Planem drugorzędnym jest założenie stabilizatorów z GTI :p
na razie tyle .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BeNeK dnia 17 Sie 2011 18:17 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bandito
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zapomniana leśna osada Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Sie 2011 19:25 Temat postu: |
|
|
Tak z ciekawości to w GTi były inne stabilizatory, bo dzisiaj skrobałem podwozie mojego i wyglądają tak samo jak w poprzednim [w moim rozumieniu stabilizatory to ten powyginany pręt łączący zawieszenie tylnych kół i coś jak rurka łącząca przednie ]?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Sie 2011 19:30 Temat postu: |
|
|
Stabilizator to ten co idzie przez całą szerokość autka, taka powyginana rurka To takie coś jak u tylko ten jest do 200sx-a [link widoczny dla zalogowanych] . Jak pisałem z Łukaszem to podejdą PnP tylko trzeba gumy stabilizatora zmienić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Sie 2011 19:57 Temat postu: |
|
|
Z tego co się orientuję tylko z tyłu był grubszy stabilizator w GTi. 11 mm zamiast 9 mm względem 1.6. Najgrubsze stabilizatory miała sentra se-r: 30 z przodu i chyba 13 z tyłu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Sie 2011 21:16 Temat postu: |
|
|
O, niebieskie H&R -35. Miałem u siebie podobne, tylko czarne czyli "beton". Tu widać że sprężynki progresywne to pewnie będzie jeszcze w miarę wygodnie się tym jeździło, szczególnie na normalnych gumach. Fajnie kombinujesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|