Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Paź 2010 6:56 Temat postu: |
|
|
Toś koledze poradził nie ma co:)W kielcach DVD ma setkę dłubniętą na 104 konie uderz do niego na PW albo na spota podjedź bo zawsze raczej jest i dokładnie wypytaj:)Generalnie to dolocik na stożku wydech tak 2" do 1.6 spokojnie wystarczy i już powinno być coś więcej:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Necro
Gość
|
Wysłany: 19 Paź 2010 7:03 Temat postu: |
|
|
Kup kolektor wydechowy 73c i zrób wydech przelotowy. Dolot poprowadź tak, żeby nie łapał ciepłego powietrza i już masz ponad 100 kucy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 19 Paź 2010 13:58 Temat postu: |
|
|
Necro napisał: | Kup kolektor wydechowy 73c i zrób wydech przelotowy. Dolot poprowadź tak, żeby nie łapał ciepłego powietrza i już masz ponad 100 kucy. |
troche nie tak jak kolega pisze: kolektor 73c jest ssacy a nie wydechowy i nadaje sie tylko do DE a nie DS. jak juz to wydechowy 4-2-1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2078
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 19 Paź 2010 18:06 Temat postu: |
|
|
do tego przestawienie zaplonu oraz usuniecie egr. ciekaw jestem co dałoby przestawienie wałków w DS...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Paź 2010 20:10 Temat postu: |
|
|
Przelot conajmniej 200zł , egr 2zł , kolektor 4-2-1 600zł , dolot ze 100zł i tak się zbiera
swap silnika sr20de ze wszystkimi klamotami plus zmiana pompy paliwa bo wtrysk ma inne rozwiazania daje jakies 2,5 tys zł a mocy bedzie duuużo więcej i poziom dalszego rozwoju jeszcze większy , ale każdy ma swoje zdanie.
Pawel18PL jak masz odmienne zdanie to je miej ale nie krytykuj moich wypowiedzi bo widzę , że masz jakis przerost ambicji może stwórz własne forum i pomagaj innym przeciez nikt oprócz Ciebie się tu na niczym nie zna...
Sorki za OT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
komorokoro
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 639
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Żoliborz Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Paź 2010 20:48 Temat postu: |
|
|
to już lepiej szukać gti i nawet przy jakimś gorszym stanie i go robić
nismojoe napisał: | może stwórz własne forum i pomagaj innym |
FAIL
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez komorokoro dnia 19 Paź 2010 20:51 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Paź 2010 20:53 Temat postu: |
|
|
Nie mam przerostu ambicji tylko bardziej rzeczowo odpowiadam niż ty.Chłopak się zapytał co może zmienić w swoim DS`ie a ty dajesz radę swapuj na 2.0 równie dobrze mogłeś mu dać inną złotą radę kupuj GT-R`a jeszcze bardziej będzie zapindalać, a tak BTW to swap na SR20DE wcale taki szybki i bezbolesny i niejednokrotnie się okazywało, że o wiele taniej by wyszło kupić gti.
PS:"swoje" forum mam, link jest w podpisie ale chyba nie pasowałbyś tam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Paź 2010 21:11 Temat postu: |
|
|
Co do swapu wszystko jest do zrobienia, a remont GTI często pochłania jeszcze więcej bo musisz robic i blache i mechanikę , a swap to swap jak wszytko kupisz to musi wejsc...
Już teraz jestem bogatszy o wiedzę z zakresu finansów wkładanych w zaniedbane auto i jak juz to szukac tylko zadbanego auta bo takie remonty to jest skarbonka...
Apropo forum : sam na to wpadłeś , cieszę się , że możesz się realizować nie zamierzam tam wchodzić bo na pewno nie będę pasował.
To jak odpowiadam na posty to moja indywidualna sprawa skoro uważam że bardziej opłacalny jest swap to go proponuję ! tyle z mojej strony,
carlos do 100KM dojdziesz na luzaku , musisz zastsować to co radzili Ci chłopaki wyżej ,
hondziarze do gaznikowców wkładaja drugi gaźnik ale nie wiem czy ktos tego próbował w 100nxie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Paź 2010 21:26 Temat postu: |
|
|
A co jeśli kupisz silnik na swap i też okaże się, że za chwilę trzeba robić remont? Thom może przyklej nasze Offtopujące wypowiedzi pod jakiś temat dotyczący opłacalności swapa coby troszkę posprzątać.
PS komo fail tudzież EPIC FAIL;]pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Paź 2010 21:30 Temat postu: |
|
|
Pawel18PL zawsze jest ryzyko obaj wiemy , że mamy trochę racji i może na tym przystaniemy, ja z natury nie lubie się kłócić choć w sumie forum to miejsce do dyskusji a Ty jestes świetnym partnerem do dyskusji z racji naszych odmiennych poglądów, co do forum skąd miałem wiedzieć parę osób ma to w podpisie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|