Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
obserVator
stary wyjadacz
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawiercie <@> Śląsk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 19 Lut 2010 18:08 Temat postu: |
|
|
Teoś napisał: |
.... Przyjedz na zlot to zobaczysz jak wygladaja ogarniete setki. |
Kolega Challenger wyraźnie zaznaczył, że wg niego : Challenger napisał: | ... jak dla mnie jezeli wszystko dziala jak nalezy to chyba jest ogarniete. |
domyślam się, że dopieszczenie tego co na pierwszy rzut oka widoczne pozostawił sobie na "deser", dlatego koniec offtopa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Challenger
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Lut 2010 18:21 Temat postu: |
|
|
Oj przyczepiliscie sie do tego przycisku . Guzik zniknie jak tylko znajde chwile czasu, byl robiony na szybko bo musialem jechac na uczelnie, owszem mogelm kupic jakis ladny ale w sobote w godzinach wieczornych nie jest to takie proste. A co do blach to mysle ze nie ma sensu robic ich w zime. Zapewne gdyby auto wyjechalo po swapie tak jak mialo wyjechac (po 3 tygodniach) to blachy bylyby juz ogarniete. Chociaz blachy mialem robic dopiero po zrobieniu SR'ki pod 200KM to po namowach znajomych zdecydowalem ze zrobie je a silnikiem zajme sie pozniej. Dla mnie auto musi byc szybkie a nie ladne. Jedni zadowola sie mala moca ale lakierem z palety lamborghini a inni moga jezdzic z odpadajacym lakierem ale z konmi pod maska a nie kucykami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Menago
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Lut 2010 18:49 Temat postu: |
|
|
pod 200kuc..mm..wysoko miezysz powodzonka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miskowski
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Lut 2010 20:27 Temat postu: |
|
|
No cóż, autko wygląda mocno średnio... tu coś krzywo, tam coś odpadło, a ogólnie - jak większość 1.6 na stalówkach - dość biedny design. Ale to właśnie może być ciekawe - nikt nie spodziewa się, że "takie cóś" ma jakiś konkret pod maską. To byłby ciekawy projekt typu "cicha woda", najlepiej na okrutnych stalowych felgach bez kapsli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tjozwiak
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skawina k.Krakowa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Lut 2010 20:55 Temat postu: |
|
|
Menago napisał: | pod 200kuc..mm..wysoko miezysz powodzonka | tiaa biorąc pod uwagę panewki które już wymieniał zapewne bez szlifu to na pewno tyle wyciągnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 28 Lut 2010 21:36 Temat postu: |
|
|
Tak przez ciekawość zapytam : Jakie wyszły koszty tej całej przekładki ?? (może być PW)
Jeżeli auto ma być na ćwiarę dlaczego nie włożyłeś VE ?? Będziecie przecież startować w tej samej klasie.
Ja po przekładce na GTI nawet nie założyłem radia , tak pięknie ten silniczek gra.
Gratki za projekcik i samozaparcie!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez podj dnia 28 Lut 2010 21:38 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Mar 2010 23:48 Temat postu: |
|
|
Po wymianie panewek cisza nastała ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Challenger
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Mar 2010 10:21 Temat postu: |
|
|
tak po wymianie nic nie stuka nic nie puka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tjozwiak
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skawina k.Krakowa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Mar 2010 11:16 Temat postu: |
|
|
Challenger napisał: | tak po wymianie nic nie stuka nic nie puka | podłożyłeś żyletki, sreberka z milki czy może nadlutowałeś panewki ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Mar 2010 21:02 Temat postu: |
|
|
Hahahahhahha !!!
Kiedyś rozbeirałem silnik w Saabie - sam nim zrobiłem ok 8 tyś km, po czym sprzedałem wóz z mocą 227KM i 403Nm (2.0 Turbo) kolega zrobił nim ok 30 tyś km.
Z powodu ubogiej mieszanki - mało paliwa w baku stopiło mu tłoki tak więc wziąłem się za remoncik i co dostrzegłem SREBERKA podłożone pod panewką !!!
Heheheheheh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tjozwiak
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skawina k.Krakowa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Mar 2010 22:29 Temat postu: |
|
|
Coobcio napisał: | Hahahahhahha !!!
Kiedyś rozbeirałem silnik w Saabie - sam nim zrobiłem ok 8 tyś km, po czym sprzedałem wóz z mocą 227KM i 403Nm (2.0 Turbo) kolega zrobił nim ok 30 tyś km.
Z powodu ubogiej mieszanki - mało paliwa w baku stopiło mu tłoki tak więc wziąłem się za remoncik i co dostrzegłem SREBERKA podłożone pod panewką !!!
Heheheheheh | no tak... zna się różne patenty żeby tylko jakoś opchnąć samochód
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Kwi 2010 11:45 Temat postu: |
|
|
Coś kolega się nie przygotował
To pierwszy start na 1/4 mili był ??
Opony słabo lepiły co widać po czasach po przejechaniu pierwszych 60 stup = 20 metrów...
Czas wolniejszy od mojej dawanej cięższej Almery N15 1,6 i to pod nogą chłopaka który też pierwszy raz startował na ćwiartkę
Hehe z chęcią pomogę poprawić ten no nie ukrywam nędzny czas
- najpierw zacznijcie od opon na osi przedniej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Challenger
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Kwi 2010 17:41 Temat postu: |
|
|
No niestety na zawdoy pojechalem w ogole nie przygotowany. Nad oponkami juz pracuje, najprawdopodobniej beda 15" toyo T1R, w weekend montuje short shiftera. To tyle w najblszym czasie. Jak ogarne rdze do auta "wskoczy" wydech i jakis dolocik bez zwezki co tez wplynie na czas . A jesli chodzi o pomoc w poprawie osiagow, to po ostatnich doswiadczeniach bedziesz jedyna osoba do ktorej zwroce sie o taka pomoc
dla tych co nie widzieli moj najlepszy czas:
[1] RT 1.210, 60ft 2.818, ET 16.621 @ 139.20 KPH
i filmik: http://www.youtube.com/watch?v=xYUWKvX35tM
na ktorych widac co dzieje sie z oponami na starcie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Challenger dnia 27 Kwi 2010 17:44 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Teoś
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 965
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełmno/Bydgoszcz Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Kwi 2010 17:52 Temat postu: |
|
|
No tragedia oponki trzeba wymienic Strasznie sie slizgales jak bys mial lepsze oponki to bys wygral
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Challenger
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Kwi 2010 17:59 Temat postu: |
|
|
nie pojechalem tam zeby wygrac tylko zeby sie pobawic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|