Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GHOSTRIDER
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Slask Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 27 Sty 2013 13:34 Temat postu: |
|
|
majchrzok napisał: | przestawiasz wałek ssący o 6* ale pytanie czy będzie to miało dobry wpływ przy wałkach z DS'a? |
Ma wplyw ja do Ga14de zrobiłem tego moda i daje to efekt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Sty 2013 13:52 Temat postu: |
|
|
no i tyle w temacie. teraz niech tylko kolega to wykona i będzie good:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Sty 2013 15:14 Temat postu: |
|
|
cieszy ze rozwój ga16de jest nadal kultywowany.
na ktoryms forum nissanowskim kiedys przeczytalem ze kolektor eccs nie dodaje mocy a wrecz odbiera w porownianiu z ori 73c,ponoc ktos to sprawdzil.
rob moda rozrzadu i hamuj auto,wszyscy jestesmy ciekawi ile mocy drzemie w tym niedocenionym silniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Manek
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Sty 2013 17:34 Temat postu: |
|
|
no dobrze, ładnie pięknie ustawić ssący o 6* (rozumie ze przyśpieszyć) ale jak to zrobić skoro na łańcuchu pomiędzy znakami ma być odpowiednia ilość ogniw, czy zasugerować się znakami na kole pasowym? ile w takim razie stopni odpowiada jednej kresce, a może jeszcze to jakoś inaczej należy zrobić, podpowiedzcie mi drodzy koledzy a jak powiecie napiszecie ewentualnie jakieś schematy przedstawicie to zrobię bo to dla mnie żaden kłopot
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Sty 2013 21:50 Temat postu: |
|
|
Jeden ząbek na kółku to ok18 stopni. Regulowanego kółka do ga16 w pl nie znajdziesz. Można zrobic "fasolke" z tego otworu gdzie wchodzi bolec od wałka w kółko,ale niema pewności że sie nie przestawi podczas użytkowania. Takie coś u siebie będe robił tylko zabezpiecze spawem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Sty 2013 21:58 Temat postu: |
|
|
chyba się nie przestawia skoro jest to dośc powszechny mod... a nie słyszałem aby ludzie w SR czy nawet w ga zaspawali kółka na stałe...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Sty 2013 22:14 Temat postu: |
|
|
dobrze dokręcone to nie powinno sie przestawic,dla pewności chce tylko cyknac by trzymało,ale tak by można było w razie czego szlifnac gumówką i zdjac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GHOSTRIDER
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Slask Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 28 Sty 2013 9:01 Temat postu: |
|
|
Oj panowie panowie mało tu siedze. Bo jestem na innych forach mam zreszta 2 projekty sr20de w tym 1 gruby bo 100nx'a to mam jako dupowuz.
Nie przestawia sie rozrzadu za nic w swiecie!! Blockhonda cos rozkminia w dobrym kierunku powiem wam tyle Do tego co napisal jeszcze by trzeba zapodac klej do srub Wurtha zeby sruba nie puscila i 110% pewnosci ze nic sie nie stanie.
Manek PW.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GHOSTRIDER dnia 28 Sty 2013 9:07 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 28 Sty 2013 10:53 Temat postu: Re: Czarna Seta by Manek |
|
|
Manek napisał: | ustawienie (poprawne) rozrządu, |
Może rozrząd był już przestawiony,a ktoś uznał ,że jest źle.
Poza tym fajna furka w jedynym słusznym kolorze. Bardzo ciekawe mody.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PittKF
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: brać kasę na silniki? >Poznań< Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Sty 2013 11:58 Temat postu: |
|
|
zamiast spawać śruby polecam klej do połączeń współosiowych firmy Loctite, używam tego od dawna w pracy i jest rewelacja.
wszelkie przestawienia rozrządu są wg mnie niedopuszczalne i zbędne, to jak 'leczenie trypla pudrem', kazać silnikowi pracować na ustawieniach do których nie jest przystosowany. twierdzę tak zwłaszcza po kolizji w mojej V6
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GHOSTRIDER
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Slask Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 28 Sty 2013 15:05 Temat postu: |
|
|
PittKF napisał: | zamiast spawać śruby polecam klej do połączeń współosiowych firmy Loctite, używam tego od dawna w pracy i jest rewelacja.
wszelkie przestawienia rozrządu są wg mnie niedopuszczalne i zbędne, to jak 'leczenie trypla pudrem', kazać silnikowi pracować na ustawieniach do których nie jest przystosowany. twierdzę tak zwłaszcza po kolizji w mojej V6 |
To mam pytanie poco w sr20de i innych konstrukcjach przyspieszaja walki. Kazdy jeden wyczynowy silnik ma zmodyfikowane walki na takowych kolkach. Daje to nm + km i zmienia charakterystyke pracy na lepsza. Nie jest to jakas nowosc jezeli chodzi o nissany. Na stronie Nissanzone kazdy mocny projekt ma takiego moda zastosowanego. A jak jest opcja strojenia to w ciemno to robia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PittKF
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: brać kasę na silniki? >Poznań< Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Sty 2013 18:43 Temat postu: |
|
|
GHOSTRIDER napisał: | Kazdy jeden wyczynowy silnik ma zmodyfikowane walki na takowych kolkach. | no właśnie, wyczynowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 28 Sty 2013 21:32 Temat postu: |
|
|
PittKF napisał: | GHOSTRIDER napisał: | Kazdy jeden wyczynowy silnik ma zmodyfikowane walki na takowych kolkach. | no właśnie, wyczynowy. |
I w pewnym sensie PittKF ma sporo racji. Wiadomo, że popularny mod rozrządu to dalej tuning dla ubogich. GHOSTRIDER zabawa kółkami to nie jest tak o +6* i będzie gites mayonez bo na nz, czy gdzieś tam tak pisze... +6* to ogólnie przyjęło się za wartość w miarę bezpieczną, przy mega zdrowej motorowni. Każdy producent przewiduje, bo musi - pewną tolerancję dla zapłonu, ale to nie nowość przecież. Sedno w tym, że nie każdy SR20 przyjmie tyle na klatę, przyspieszanie wałków, to wypadkowa kilku tematów, stanu panew, rozciągnięcia rozrządu, stopnia sprężania, a nawet oleju zalanego bo pewnie wiesz, ale mamy hydraulikę na napinaczu W jednym przypadku będzie to +2*, albo nawet nic, bo do domu nie dojedzie takie SR20, bo odda. Generalnie, zabawa z kółkami nie opiera się tylko na samym ssącym.
Pozdr,
foo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|