Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DT44
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Wrz 2008 22:26 Temat postu: DT44 "NOWE"GRANATOWE GTI SR20DE:) |
|
|
Witam po krotkiej przerwie:)
znowu zostalem posiadaczem calkiem niezlej seteczki mianowicie:
produkcja 11.1994
przebieg przy zakupie 128tys km ( udokumentowane , silnik igła!!!)
kolor granatowy lub jak kto woli ciemny niebieski:)
Niestety wymaga remontu blacharki:( standartowo kielich i tylne nadkola, + wyklepanie skutkow gradobicia ktore dorwalo moja seteczke na urzedzie celnym:( (autko przywiezione ze szwajcarii)
jest zrobione:
oczywiscie wymienony olej na motula 10W/40
filtr paliwa na frama
oleju bosh
wywalony standartowy dolot zalozony na chwile stozek(niedlugo bedzie pelny dolot + strumienica dolotowa:))
wyciety katek wstawiona strumienica N grupowa:)
zmieniona galka(zitegrowany start silnika) + skrucenie o jakie 6-7 cm
wymienione swieczki na NKG IRYDOWE:) komplet ponad 200pln!!!! ale jest efekt
no i zalozona w sobote nowiotka inst. lpg ( sekwencja STAG 400) na ktorej autko chodzi niesamowicie pokusilbym sie o wniosek ze lepiej niz na PB moze tylko przesadzam:)
przyciemnione szyby (caly tyl)
wyminone amorki klapy:)
obniżony o 30 mm
wymienione tylne tarcze hamulcowe + klocki ATE
autko stoii na ladnych 15" + opony 195/50
co trzeba zrobic:
w/w blacharka
poprawic przedni zderzak , "puchnia" blachy miedzy dokladka a zderzakiem
wymiana ostatniego tlumika na jakis przelot niezbyt glosny prawdopodobnie KM
dolot powietrza w\w
wymiana wszystkich pozostalych plynow
wymiana tylnych amorkow (czekam na jakies sugestie co wrzucic)
zmiana sterownika z primery gt lezy i czeka na przezbrojenie
zmiana standartowych zarowek na xenony bez zmiany lamp) urok NX musi zostac:))
w pozniejszym czasie jakies dobre audio
obszycie calej tap. czyms fajnym jakas alkantara
celem jest dobicie do 170 km jak sie uda zobaczymy jak mi sie poprzewraca w glowie to doloze w przyszlym roku turbine:D oj moja Ania bedzie krzyczec;)
zdjecia wkrotce:) pozdrawiam wszystkich zapalencow NXów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kwi@t
Gość
|
Wysłany: 15 Wrz 2008 22:28 Temat postu: |
|
|
czekamy na zdięcia z niecierpliwością...
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel_316
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Wrz 2008 22:35 Temat postu: |
|
|
i witamy spowrotem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miskowski
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 29 Wrz 2008 22:21 Temat postu: |
|
|
I czekamy na felgę i chlapacz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miskowski
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Lip 2009 18:21 Temat postu: |
|
|
Zdjęcia, zdjęcia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michugrudz
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziądz Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Lip 2009 22:22 Temat postu: |
|
|
170KM mozna uzyskac na LPG tak pytam z ciekawości ,bo czytałem kiedys ze LPG ma własciwosci pb98 -jesli chodzi o zwiekszanie mocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DamianS
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Lip 2009 15:39 Temat postu: |
|
|
LPG ma wartość oktanową od ok. 90 do 110, zależnie od jakości i składu gazu.
Najważniejsze jest dobre zestrojenie gazu i silnika. Gdzieś na forum nkp były samochody osiągające większą moc na LPG niż PB.
Dlatego możesz uzyskać nawet i 200 jeśli mody będą dobrze zrobione. Kwestia żywotności takiej jednostki schodzi na dalszy plan
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DamianS dnia 15 Lip 2009 15:40 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|