Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Paź 2009 20:29 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez foster dnia 12 Sty 2010 21:47 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Paź 2009 10:03 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez foster dnia 12 Sty 2010 21:47 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rzeznik
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Paź 2009 18:04 Temat postu: |
|
|
foster widzę kierownik w mojej wadze prawie hehe seta śmiga, aż miło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Paź 2009 1:24 Temat postu: |
|
|
Haha foster uwielbiam ten twój stoicki spokój w glosie
Nie ma to jak 3 ręka pomocnika w dokumentowaniu tego typu zabaw
Widać że seta zdrowiutko idzie w gorę, aż miło popatrzeć i posłuchać, ale na pierwsze depnięcie szerze laczki by się przydały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Paź 2009 1:32 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez foster dnia 12 Sty 2010 21:47 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Paź 2009 1:36 Temat postu: |
|
|
foster napisał: | No obawiam się, że 195 może być niewystarczające. Jedynki nawet nie dokręcałem bo bez sensu, przez całą dwójkę bym piszczał... |
a kto mówi o 195
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Paź 2009 1:38 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez foster dnia 12 Sty 2010 21:47 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Lis 2009 12:44 Temat postu: |
|
|
w tym rozmiarze masz TOyo T1R dostępne moim zdaniem najlepsze opony na jakich śmigałem i śmigam do dziś tylko rozmiarówkę zmieniam
Na filmiku auta nie dokręciłeś na jedynce przez co na moje oko straciłeś spokojnie 1 sek w sprincie do setki... To jest częsty błąd nawet w przypadku bardzo mocnych doładowanych aut, lepiej na jedynce pomielić by na dwójce wbić się w optymalny moment.
W moim sunny GTi po mimo kłopotów z trakcją i tak jedynkę dokręcam generując przy tym najlepsze czasy do 100km/h oscylujące w granicach 5,5 sek - mierzone na V-boxie bo na G-techu bardzo niskie 5ki są
http://www.youtube.com/watch?v=F5zWDKr-U2k
Ps. jeszcze żadnego 100NX z SR20Ve nie było u nas ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Lis 2009 17:56 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez foster dnia 12 Sty 2010 21:48 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Lis 2009 21:02 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez foster dnia 12 Sty 2010 21:48 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Menago
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Lis 2009 23:07 Temat postu: |
|
|
cos cieniutko z waha te fotele naprawde kozak..zaluje ze ich nie lyknalem..pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Lis 2009 11:37 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez foster dnia 12 Sty 2010 21:48 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Lis 2009 10:57 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez foster dnia 12 Sty 2010 21:49 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Lis 2009 18:13 Temat postu: |
|
|
foster napisał: | Zmian ciąg dalszy
Obecny setup, czyli komp z GT on board, zdecydowanie poprawił kulturę pracy i elastyczność, a zakres od 5000 wykopał w inny wymiar Jak ktoś nie ma zamiaru pakować się w świnki, to chyba tańszego modu elektroniki nie ma. |
Po raz kolejny szacun za robotę
Choć w temacie kompa z gt, wolałbym oblukać coś bardziej namacalnego (np. wykres z hamowni), niż subiektywne odczucia właściciela fury (które jak wiadomo przy tego typu "grubszych" zmianach nie bez powodu mogą być faktycznie obarczone zbyt dużą nutką subiektywizmu, podobnie zresztą jak ma to czasem miejsce wśród niektórych "tuningowców" po założeniu strumienicy, czy wiatraczka w dolocie dodających kilka kucy .
Jednak znając Twój profesjonalizm foster nie posądzam Cię o zbytnią megalomanię w tym temacie, ale nie ukrywam że wykresiki z hamowni (przed i po zmianie kompa) były by więcej niż mile widziane. Przynajmniej można by było dzięki nim w 100% definitywnie rozwiać NKPowskie i NX Squadowe prawdy i mity dotyczące tego modu.
PS.
Choć może wyskakuję troszkę przed orkiestrę, bo wnikliwi mogą mi zarzucić zbyt daleko idące wyciąganie wniosków. W końcu napisałeś tylko i wyłącznie, że po zapodaniu kompa z gt poprawiła się kultura pracy i elastyczność silnika, o wzroście mocy nic nie piszesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Lis 2009 18:28 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez foster dnia 12 Sty 2010 21:49 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|