Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dextus
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 13 Lut 2012 8:26 Temat postu: |
|
|
no właśnie ostatnio szukałem nawigacji z wyjściem video i w tym problem, że nigdzie nie mogę takowej znaleźć, jakby ktoś miał jakiś namiar to niech mi da znać, jeżeli nie znajdę to pozostanie poszukać jakiś tel z wyjściem video i osobnym wyjściem na ładowarkę i nawigacja będzie, ale narazie w planach są inne wydatki..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dextus dnia 14 Lut 2012 16:49 , w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dextus
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Lut 2012 16:49 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj dotarły do mnie śrubki do regulacji geometrii tył, taki prezent na walentynki wyszedł Niedługo wlecą do auta, możliwe że razem z poliuretanami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Lut 2012 17:14 Temat postu: |
|
|
Tymi śrubkami można ustawiać negatyw/pozytyw na kołach ? Gdzie takie coś można kupić ? ASO nissana ? i jaki koszt takiej zabawy ?
Podejrzewam ze do poliuretanów wlecą jakieś obniżające springi , czyż nie ? . Jakie kupiłeś poli ? Zółte czy czerwone ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dextus
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 14 Lut 2012 18:37 Temat postu: |
|
|
Śrubki zakupiłem od kolegi foostera, z tego co wiem sciągał je z Japonii. Koszt 220zł + wysyłka. Tak reguluje się nimi kąty kół tylnych. Co do sprężyn to narazie brak funduszy a poliuretany będę dopiero zamawiał, czerwone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Lut 2012 12:20 Temat postu: |
|
|
no mi tez by się to przydało bylem na zbierznosci jest ustawiona ale dalej go ściąga i trzeba właśnie nachylenia kul ustawić gość mi powiedział ze można również wywiercić otwory tzn grzybka zrobić i się ustawi
umnie do zrobienia tył i przód niestety heh
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lewy dnia 15 Lut 2012 12:22 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dextus
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Lut 2012 15:30 Temat postu: |
|
|
Z przodu z tego co mi wiadomo tylko na końcówkach regulujesz, chyba że się mylę to niech mnie ktoś poprawi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gaweł
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław / Zielona Góra Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Lut 2012 23:24 Temat postu: |
|
|
Lewy, a ciśnienie w oponach sprawdzone ? Równe ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dextus
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Lut 2012 9:48 Temat postu: |
|
|
W sumie miałem kiedyś przypadek w mojej nysce, że mnie ściągało po ustawieniu zbieżności, pojechałem na poprawkę i dalej to samo, ciśnienie w oponach było ok, a przyczyną była różnica w wysokości bieżnika, zamieniłem opony przód/ tył i auto jechało idealnie prosto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 16 Lut 2012 14:18 Temat postu: |
|
|
ciśnienie równe.pokazywał mi na wykresie gdzie się ustawia pochyl-na 2 śrubach co się amorek przykręca do kola zrobię fotkę wykresu i wstawię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 16 Lut 2012 21:20 Temat postu: |
|
|
Aaaa tu jest temacik. No dobrze jest, modzić modzić modzić
TV zacny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Lut 2012 0:53 Temat postu: |
|
|
Panowie, te śrubki nie mają nic wspólnego z negatywem (camberami)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dextus
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Lut 2012 11:38 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj wleciała nowa sonda lambda. Mam nadzieje, że w końcu spalanie się unormuje i nie będzie wynosiło 100/100 :p Przed wymianą zauważyłem, że strasznie kopci z tłumika a oleju ani grama nie brał, po wymianie kopcenie ustąpiło, teraz trzeba czekać na efekty
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dextus dnia 21 Lut 2012 11:40 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dextus
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Mar 2012 13:11 Temat postu: |
|
|
Na weekendzie wleciała nowa kopułka i przerywacz, świece, filtr powietrza i oleju no i oczywiście olej i świece:P
Teraz w planach kilka innych modów o czym info już niebawem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dextus dnia 27 Mar 2012 13:13 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dextus
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Mar 2012 10:19 Temat postu: |
|
|
Wczoraj byłem z ciekawości sprawdzić kompresję w cylindrach i wyszło na każdym cylindrze po 14,1 Bara. Więc chyba dobra jak na przebieg 208 tys km. Mógłby mi ktoś napisać jakie są dopuszczalne granice ciśnienia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PittKF
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: brać kasę na silniki? >Poznań< Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 29 Mar 2012 20:51 Temat postu: |
|
|
dextus napisał: | wyszło na każdym cylindrze po 14,1 Bara | podejrzanie wysoko - niejeden salonowiec by się nie powstydził
dziwne też że na każdym jest tyle samo - żadkość przy tym przebiegu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|