Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 30 Mar 2012 4:43 Temat postu: |
|
|
min to z tego co pamiętam 10
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
dextus
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 30 Mar 2012 7:32 Temat postu: |
|
|
Właśnie też się zastanawiam dlaczego tak wysoko jak na taki przebieg. Sam mechanik się dziwił i mówił że silnik jak nówka no ale chyba nie ma żadnej innej przyczyny żeby kompresja wzrosła wiec nie ma co szukać moim zdaniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
dextus
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Kwi 2012 16:46 Temat postu: |
|
|
Po poszukiwaniach w końcu udało mi się dorwać fotele z sunny gti, chociaż zastanawiają mnie w nich zagłówki bo są bez dziur I nie wiem czy oryginalne ale kolor mają identyczny i logo nissana również, kiedyś na allegro widziałem sunnego gti z takimi właśnie zagłówkami. Fotel kierowcy jest lekko przetarty, ale niedługo trafią do tapicera i boki pójdą w skóre a środek w materiał, ale nad tym się jeszcze zastanawiam. A tak nawiasem to fotele nie mają porównania do tych setkowych, siedzi się o wiele wygodniej Chociaż trochę wyżej. Doszła również skórzana gałka i mieszek co wydaje mi się, że znacznie poprawiło wygląd. Brakuje mi jeszcze tylko sportowej kierownicy, ale niedługo może też wleci A poniżej fotki foteli i gałki:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
icek
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Kwi 2012 17:00 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem ori fotole lepiej wyglądaja niz te ale jak kto woli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
dextus
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Kwi 2012 17:04 Temat postu: |
|
|
Może i lepiej ale te są wygodniejsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
dextus
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Kwi 2012 17:17 Temat postu: |
|
|
Zrobiło się cieplej więc w końcu postanowiłem ogarnąć tłumik bo mam dość jazdy z buczeniem po puszczeniu gazu, Nie wiem kto kombinował z nim ale wygląda jakby był składany z trzech. Zakupiłem więc dzisiaj dedykowany seryjny środkowy tłumik do setki do wersji bez kata i mam nadzieje, że buczenie ustąpi. A wygląda on tak:
A i pies się w kadr załapał bo zająłem jego terytorium i uważa, że to jego nowa zabawka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dextus dnia 17 Kwi 2012 17:18 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
BartR1
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rawicz Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 17 Kwi 2012 19:21 Temat postu: |
|
|
Fotele jak dla mnie średnio, ale gałka i mieszek super sprawa. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Kwi 2012 17:33 Temat postu: |
|
|
dextus napisał: | Wczoraj byłem z ciekawości sprawdzić kompresję w cylindrach i wyszło na każdym cylindrze po 14,1 Bara. Więc chyba dobra jak na przebieg 208 tys km. Mógłby mi ktoś napisać jakie są dopuszczalne granice ciśnienia? |
cisnienie sprezania wedlug ksiazki:
dla 1,4 i 1,6:
13,2bar minimalne: 11,3bar dopuszczalna roznica miedzy cylindrami: 1bar
dla 2,0:
12,75bar minimalne: 10,8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
dextus
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Kwi 2012 17:52 Temat postu: |
|
|
To w takim razie dlaczego u mnie jest 14,1?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Kwi 2012 18:33 Temat postu: |
|
|
rozrząd dobrze ustawiony?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Kwi 2012 19:05 Temat postu: |
|
|
u mnie bylo kolejno 13.13.14.13barow
moze glowica byla planowana?albo poprostu silnik zdrowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
dextus
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Kwi 2012 19:44 Temat postu: |
|
|
Rozrządu nie sprawdzałem bo nie grzebałem tam jeszcze A poprzedni właściciel to nie wiem. Niedługo będę wymieniał to się okaże ale wydaje mi się, że nic tam ruszane nie było. Możliwe, że silnik zdrowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
dextus
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 20 Kwi 2012 17:42 Temat postu: |
|
|
Przy 210tys przebiegu ori sprzęgło zaczęło odmawiać posłuszeństwa i się ślizga w związku z czym dzisiaj dotarł do mnie oryginalny Aisin made in Japan Na dniach wleci do auta i będzie można upalać Razem ze sprzęgłem wleci nowy(stary) zamach ponieważ na starym wyszczerbiły się zęby na wieńcu. Słyszałem opinie, że sprzęgło Aisin jest dość twarde, ale okaże się w praktyce jak już będzie siedzieć w aucie. Oczywiście wymienione zostaną także osłony przegubów i uszczelniacze półosi oraz uszczelniacz wału, żeby później niespodzianek nie było. Fotki poniżej:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dextus dnia 20 Kwi 2012 18:29 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
dextus
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Kwi 2012 19:38 Temat postu: |
|
|
Jakby ktoś kiedyś potrzebował indeksów uszczelniaczy na półosiach i na wale od strony koła zamachowego to:
Wał: VICTOR REINZ 81-53328-00 wymiary 84/104/11
Półosie: CORTECO 19016618B wymiary: 40/56/8/18 obydwa takie same
I wyglądają tak:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dextus dnia 22 Kwi 2012 19:39 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Kwi 2012 22:05 Temat postu: |
|
|
wysoka kompresja może głowa splanowana była ważne, że równo na każdym cylindrze, fotele z sunnego - dobry mod, sam tez miałem i potwierdzam , że lepeij trzymaja i wygodniejsze - mają także więcej regulacji no i co najważneijsze pasuja P&P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
|