Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gaweł
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław / Zielona Góra Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Sie 2009 10:46 Temat postu: Gaweł - GA16DE |
|
|
a.k.a "Czarny"
Model: 100NX Targa
Rok: 1995
Kolor: Czerń Kuro (KH3)
Przebieg przy zakupie: niecałe 195000
Przebieg aktualny: 216000 (03.2011)
Bonusy:
wspomaganie kierownicy,
elektryczne lusterka
odcięcie zapłonu
Silnik: GA16DE 16V DOHC zrobiony na 103KM / 142Nm
Modyfikacje: przyspieszony zapłon, kolektor ssący UK73CH z P11 98r.
Planowane:
- faza I - "odniemczanie pojazdu": zakończona
- faza II - wałki z DSa podejście drugie (pierwszy komplet wałków był do du*y niestety)
- faza III - profi wydech, kolektor 4-2-1 + przelot
Zawieszenie: seria
Planowane: sprężyny -30mm ewentualnie -35mm
Hamulce: P/T - tarcze wentylowane/bębny
Planowane: tylne hamulce tarczowe, adaptacja z NX/Sunny GTi
Koła:
lato - aluminiowe 14" CMS, 185/60 Kleber Dynaxer
zima - stalowe 14"
Planowane:
lato - aluminiowe Buddy Club 15" P1 Racing II+ (kolor gunmetal), 195/50 Yoko albo Toyo
Nadwozie: Targa
Planowane: blacharka - progi i nadkole lewe tylne Zrobione
Wnętrze: seria
Audio: radio Panasonic, głośniki przód seria, tył 2x JBL
Foty:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gaweł dnia 31 Mar 2011 20:50 , w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Sie 2009 12:26 Temat postu: |
|
|
wysoko Ci przod siedzi tak jak u mnie ...
jak znajdziesz sprezynki -30mm daj namiary
pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gaweł
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław / Zielona Góra Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Sie 2009 12:38 Temat postu: |
|
|
Jeśli takowe w ogóle istnieją W ostateczności będzie -35mm.
W każdym razie nie jest to sprawa priorytetowa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 10 Sie 2009 16:29 Temat postu: |
|
|
hmm no to jesli moj ssacy, a mam identyczny, tak samo odmuli mojego to bede happy jakos sie nie moge za to zabrac eh
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gaweł
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław / Zielona Góra Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Sie 2009 9:43 Temat postu: |
|
|
W piątek stuknęło 200000km
:toast:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gaweł
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław / Zielona Góra Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 13 Wrz 2009 11:14 Temat postu: |
|
|
stoo napisał: |
jak znajdziesz sprezynki -30mm daj namiary
|
Znalazlem Lesjofors -30mm.
[link widoczny dla zalogowanych]
Numer sprężyn: 45 620 00
Tylko narazie funduszy brak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gaweł
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław / Zielona Góra Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 31 Mar 2011 20:29 Temat postu: |
|
|
Przyszła wiosna więc nadszedł czas na pewne zmiany.
-Auto odwiedziło blacharza, który to poza usunięciem efektów niedawnej stłuczki (pas tylny i zderzak do wymiany) połatał nadkola i progi, oraz wszystko zabezpieczył. Zlikwidowano małe ogniska korozji na rantach błotników oraz w okolicy wlewu paliwa.
-Generalnie blacharka skończona, poza małym defektem klapy w okolicach trzeciego stopu - do usunięcia wkrótce.
-Klapa nie spada już na głowę - zamontowałem nowe teleskopy od Fabii (600N).
-Na dniach odwiedzamy Leona z Bielan - robimy pełny wydech na przelocie, 2".
-W weekend zakładamy nowe buty: Stilauto SR600, 15", które wcześniej siedziały na moim drugim aucie. Coś takiego:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gaweł dnia 31 Mar 2011 20:31 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 31 Mar 2011 20:39 Temat postu: |
|
|
Gaweł napisał: | -Na dniach odwiedzamy Leona z Bielan - robimy pełny wydech na przelocie, 2".
|
Kolego a czy to nie za mało wg. mnie dla setki min to 2.25'' ale to tylko moje zdanie
Pzdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gaweł
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław / Zielona Góra Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 31 Mar 2011 20:44 Temat postu: |
|
|
BeNeK napisał: |
Kolego a czy to nie za mało wg. mnie dla setki min to 2.25'' ale to tylko moje zdanie
Pzdr. |
2" powinno być w sam raz. Hamownia prawdę powie
Zawsze to lepiej niż obecne 1,75"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Kwi 2011 15:42 Temat postu: |
|
|
2.25'' do 1.6 to przerost formy nad trescia. 2'' to max.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gaweł
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław / Zielona Góra Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 20 Kwi 2011 20:53 Temat postu: |
|
|
Wydech gotowy Pierwsze pojeżdzawki już za nami.
Nie jest cicho, ale na założonej wkładce wyciszającej (z tyłu siedzi typowe "wiaderko" a'la mugen) można zachować bardzo fajną kulturę pracy.
Trzeba niedługo wpaść na rolki i zobaczyć efekty na papierze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gaweł dnia 20 Kwi 2011 20:55 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|