Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ulus
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 916
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Gru 2013 20:03 Temat postu: |
|
|
nono gratki
swoją drogą ten filtr oleju to ktoś złosliwie umieścił w tym miejscu ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jacek100nx
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PSK Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Gru 2013 21:28 Temat postu: |
|
|
Filmik będzie ale trzeba jeszcze poczekać a co do filtra to dla mnie nawet lepiej że się tam znajduje wole z kanału raz dwa odkręcić niż męczyć i gimnastykować między przewodami od klimy jak teraz .szlag człowiek a trafia ale to raz na jakiś czas.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojo
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Gru 2013 18:57 Temat postu: |
|
|
Będzie grubo czekamy czekamy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek100nx
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PSK Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Sty 2014 20:25 Temat postu: |
|
|
Pracę idą do cały czas do przodu jestem na etapie portingu kolektora ssącego z którego można naprawdę dużo mięsa zebrać
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Między czasie co nieco można pokazać z gratów czekające na montaż:
-Zestaw poliuretanów energy suspension
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
-Tylny zderzaka pfeba który według mnie jest najładniejszy jaki jest dostępny do nx-a ale to kwestia gustu
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Pokrywa zaworów przygotowania do malowania a napisy do polerowania
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
także do końcowego polerowania czekają elementy aluminiowe cześć pierwsza
[link widoczny dla zalogowanych]
ktoś ma jakieś pomysł do utrzymania lustra bez ponownego polerowania
może prysnąć bezbarwnym ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jacek100nx dnia 09 Lut 2016 20:29 , w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismo94
Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice/ SG Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 06 Sty 2014 21:28 Temat postu: |
|
|
bezbarwny Ci się będzie łuszczył generalnie nic nie chyci na lustro
Więc co jakiś czas niestety szmatka, pasta i ogień
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
delus8307
stary wyjadacz
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Swarzędz City Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Sty 2014 22:40 Temat postu: |
|
|
No ładnie lecisz. Cały pakiet Pfeby montujesz ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Sty 2014 23:02 Temat postu: |
|
|
fajnie ze projekcik idzie do przodu.w tym roku w ogóle jakiś zastrzyk jest uturbianie vvl i kompresory.fajnie ze będzie sporo setek fajnych i szybkich na zlocie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Sty 2014 7:38 Temat postu: |
|
|
No zaczyna się gruby projekt. Z polerką tak jak pisze nismo, też już to przerabiałem. Bezbarwny może lekko się chwyci, ale jak to się rozgrzeje i zmieni objętość to na pewno się złuszczy i będzie buba. Zostaw tak jak jest, wcale takiej lipy nie będzie. O ile masz plastik zasłaniający spód silnika to nie będzie się wcale brudzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek100nx
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PSK Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Sty 2014 8:09 Temat postu: |
|
|
nismo94
Chyba zrobię tak jak mówisz bedę latał że szmatką i zobaczę jak to będzie w utzrymaniu
Delus
Przód i progi ms-design tył pfeba
lewy
Mogło być więcej
Thomsonicus
Mam ale chyba będę robił płytę pod silnik raz że nic nie będzie chlapać od dołu a dwa to zabezpieczenie przed uszkodzeniem miski,jedną już uszkodziłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Teoś
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 965
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełmno/Bydgoszcz Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Sty 2014 10:41 Temat postu: |
|
|
Jestem tego samego zdania ze pfeba na tyl najladniejsza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
delus8307
stary wyjadacz
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Swarzędz City Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Sty 2014 11:55 Temat postu: |
|
|
I tu rodzi sie pytanie jaki wpływ temperatury bedzie na te polerowane częsci silnika chodzi mi dokładniej o jakieś kolorki fioletu np. Ja do polerowania felg uzywałem pasty Farecla 3G i staneła na wysokości zadania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismo94
Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice/ SG Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Sty 2014 14:10 Temat postu: |
|
|
farecla 3g jest ok ale troche brudzi bo trzeba na mokro, ale to głównie do lakieru, ja robiłem fele w polerce tacie do opla i używałem pasty firmy MIRKA Polarshine efekt powalający, zwłaszcza, że robiłem to praktycznie w całości ręcznie a rano mogłem się w niej golić takie lustro .delus8307 co do polerowanych elementów a wysoką temperaturę, kiedyś miałem pokrywę przekładni w skuterku w polerce, a grzeje się to tak że można sobie jajecznicę zrobić i nic się nie działo, nie było żadnych przebarwień
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez nismo94 dnia 07 Sty 2014 14:15 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Sty 2014 21:11 Temat postu: |
|
|
Ja tam lustra robiłem najtańszym syfem, choćby i pastą do zębów zrobisz (najlepiej z granulkami). Polerowane elementy silnika raczej nie osiągają wysokiej temperatury, może poza kolektorami wydechowymi. Reszta jest zawsze <100'C więc nie ma co liczyć na kolorki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Sty 2014 22:09 Temat postu: |
|
|
Jak zrobisz pełną płytę pod silnik to znowu mogą być problemy z grzaniem się oliwy
Nareszcie jakaś męska 100 !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek100nx
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PSK Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Sty 2014 0:21 Temat postu: |
|
|
Co do polerowania rzeczywiście jest w czym wybierać, co forum to to inny preparat który polecają A co do płyty to jeszcze nie miałem problemu z grzaniem oliwy ale jakbym robił to z wlotami na miskę olejową i jakimiś przetłoczeniami z otworami na spusty oleju a po za tym i tak planowałem założyć chłodniczkę oleju coś jak coobcio ma u siebie z przeniesionym filtrem oleju ale najpierw skończę co mam skończyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|