Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jamal88
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała / Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Kwi 2009 1:03 Temat postu: |
|
|
Silnik SR20DE High Port ma stopień sprężania 10:1 na cylindrze, ale weźmy pod uwagę to że jest to na ciepłym silniku. Na zimnym natomiast olej jest gęstszy i kompresja jest z reguły wyższa o 1-3 bara. Wtedy może mieć 12-13 na cylindrze. Mój przy pomiarze był dobrze rozgrzany, dlatego wynik uznaje za jak najbardziej prawidłowy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jamal88 dnia 22 Kwi 2009 22:54 , w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Jamal88
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała / Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Lip 2009 22:10 Temat postu: |
|
|
Mały modzik w setce, tylne światła według recepty co już jest na forum
Zestawik:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozycja:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozycja + stop:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozycja + przeciwmgielna:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozycja + stop + przeciwmgielna:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Lip 2009 8:40 Temat postu: |
|
|
ja mam tez tak zrobione ale nie do konca.jak zrobic by oddzielnie zapalic przeciwmgielna?ten plastik jest inny z jednej strony to jak sie wciska hamulec to jest rownoczesnie stop i przeciwmgielna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
Jamal88
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała / Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Lip 2009 17:36 Temat postu: |
|
|
Nie za bardzo rozumiem, ale coś mi się wydaje, że podpiąłeś stop pod te światła wewnętrzne. Ja to połączyłem w ten sposób i wtedy świeci tak jak na zdjęciach (wszystko równolegle połączone):
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jamal88 dnia 06 Lip 2009 17:38 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Lip 2009 18:00 Temat postu: |
|
|
chodzi o to ze tam gdzie jest jest swiatlo przeciw mgielne to zmienilem zarowke na dwu zarnikowa i ja podpiolem pod pozycje i stop.wiec nawet nie moge wlonczyc przeciw mgielnego i jak wciskam stop to wyglada jak przeciw mgielne bo jest inny klosz troszke niz z drugej strony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
Jamal88
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała / Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Lip 2009 18:33 Temat postu: |
|
|
Klosz tu nie ma znaczenia, masz źle podpięte. Zobacz na ten mój schemat. Tam gdzie wrzuciłeś żarówki P21/5W podpinasz pod pozycję i pod przeciwmgielną, stopu już tam nie montujesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
Jamal88
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała / Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Sie 2009 18:44 Temat postu: |
|
|
Nowe fotki po renowacji felg, które zostały wypiaskowane na nowo pomalowane no i wyprostowane Poprzedni kolor był po byłym właścicielu; złoty.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jamal88 dnia 05 Wrz 2009 10:06 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
Jamal88
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała / Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Wrz 2009 18:59 Temat postu: |
|
|
Zrealizował się kolejny temat jeżeli chodzi o samochód w te wakacje
Ogólnie zabrałem się za naprawę blacharki na zewnątrz i wewnątrz, m. in. usunięcie
większych ognisk rdzy z całego pojazdu, malowanie, oraz spawanie.
Zrobione zostało:
- Malowanie zderzaka i dokładki z przodu
- Prawy błotnik po drobnej stłuczce
- Malowanie odcinka na dachu
- Malowanie i usunięcie rdzy na tylnym pasie
- Malowanie i usunięcie rdzy z klapy bagażnika
- Malowanie i usunięcie rdzy z błotnika lewego i prawego tył (wlew paliwa + krawędzie nadkoli)
- Pomalowanie listw w kolorze nadwozia
Kilka zdjęć podglądowych z prac:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
- Polerka mechaniczna całego samochodu i potem dla zabezpieczenia zrobiłem jeszcze
ręczną środkiem Diamondbrite
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
- Naprawa blachy w miejscu łączenia kielichów z resztą karoserii
Przed:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Po:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
- Wymieniłem osłony drążków kierowniczych i odnowiłem tylne sprężyny
(ocynkowane i pomalowane na nowo), setka z powrotem obniżona z tyłu
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Zrobione zostało dużo, jednak nie jest to wszystko jeżeli chodzi o blachę.
Do wiosny planuję kompleksową naprawę progów, podłużnic i nadkoli. Ponadto setka przeszła
kolejny przegląd, kosztem usunięcia folii z przednich szyb bocznych
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jamal88 dnia 13 Wrz 2009 19:09 , w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
rafciu
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Wrz 2009 19:36 Temat postu: |
|
|
Setka wygląda super! Moje gratulacje i powodzenia w dalszych modach Oby więcej takich osób! Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
Jamal88
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała / Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 01 Paź 2009 18:21 Temat postu: |
|
|
Końcowy etap, przed złożeniem samochodu. Zeszlifowane i ocynkowane miejsca gdzie jeszcze było trochę rudy na powierzchni, całość pomalowana epoksydem. Setka w końcu złożona
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[ Dodano: 2009-10-03, 19:45 ]
Wrzucone nowe łączniki stabilizatora SIDEM. Stare były po prostu rozsypane i stabilizator z tyłu w ogóle nie spełniał swojej funkcji.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jamal88 dnia 03 Paź 2009 18:48 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
foster
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 01 Paź 2009 21:02 Temat postu: |
|
|
Dobra robota, oby tak dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Paź 2009 8:02 Temat postu: |
|
|
ja mam identycznier rozebrane auto i juz troche mam zrobione czeka mnie spawanie podlogi z przodu:( Jamal88 ja bym dla pewnosci zerwal ta gume na tylnich kielichach i popukal mlotkiem dla pewnosci ja zrobilem tak z podloga i kielichami i sie duzo nowego dowiedzialem(nowe ognisko rdzy:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Paź 2009 10:57 Temat postu: |
|
|
Quattro napisał: | Wg programu Info-Tech:
Nominalne - 12.8 (12.75 motor z Primery)
Minimalne - 10.8 (11 w primerze...) |
To weż se takie programy o pupe rozbij, bo chyba zamiast danych z Primery podał ci dane z Pulsara VZR N1 (SR16VE) 12:1 Już nie raz spotykam się z sytuacją że taki czy inny mechanik ślepo wierzy we wskazania takich czy innych uniwersalnych programów czy urządzeń i co gorsza modzi i naprawia komuś furę wg takich kryteriów. Czasami nawet jak nie ma opcji zerknięcia do manuala danego modelu, to można wykonać jeden telefon do ASO i poprosić grzecznie pana z serwisu żeby podał info o takiej czy inne danej technicznej, takiego czy innego modelu samochodu, niż tak naprawdę robić, czy sprawdzać pewne rzeczy w ciemno.
PS.
SR20DE/DEH ma 10:1, wysokoobrotowy ze zmiennymi fazami rozrządu SR20VE ma 10,3-11:1 (Hondowskie Vtecki mają: B16B - 10,8:1; B18C6 - 11,1:1) a dla przykładu zaturbione Nissany SR20DET 8,3-8,5:1.
Tak więc jak już wyżej napisał kolega Jamal88 jak na tak leciwe autko jakim jest setka obuta w lubiący dostawać w ciry motorek SR20DE, to kompresja u niego jest bardzo dobra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
Jamal88
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała / Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Paź 2009 18:53 Temat postu: |
|
|
Lewy, co do blachy to jeszcze nie koniec, bo będę robił kompleks z progami, podłużnicami, i zajrzę jeszcze raz w kielichy, bo na pewno nadkola będzie trzeba zrobić. Na razie trzeba odłożyć hajs na to, mało jeżdżę aktualnie, więc myślę po tej zimie to zrobić. Dzięki wszystkim za miłe słowa, bo aż chce się robić dalej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jamal88 dnia 03 Paź 2009 18:54 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
|