Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Mar 2011 18:19 Temat postu: |
|
|
na otomoto latał za lekko ponad 3 kółka jesli to ten sam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Mar 2011 22:45 Temat postu: |
|
|
hehehe zawsze chciałem jakoś zacząć taką historię żeby nie było że poprostu zakupiłem i tyle,tylko że zawsze to jakaś przygoda a ślad napewno zastawi do końca co do ceny była 3200zł ale zjechałem do 3tyś. tak samo kupowałem poprzedniego dokładnie ta sama cena z tym że to było 4 lata temu ten mam nadzieje że będzie dłużej,w poprzednim zacząłem od tuningu a nie od blacharki i myśle że to był błąd a że wiem co gnije i co nie to zacząłem sprawdzać wszystko przy nowym,także nadkola obspawane w progach tylko na wylocie małe dziurki były także wszystko uratowane przy swoim starym pewnie to samo będe robił z tym że całe progi do wymiany i reperaturki błotników oraz malowanie dlatego chciałem uciec od tego i kupiłem drugie,jak mnie najdzie wena to i stara setka doczeka się remontu blacharki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Mar 2011 16:10 Temat postu: |
|
|
to zobaczysz jak zaczniesz wycinac co ujrzysz pod spodem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Mar 2011 20:47 Temat postu: |
|
|
majchrzok ludzie nie zdają sobie sprawy ile to jest roboty i z tego , że wszystko zostaję w rekach i nie ma co do czego spawać...
ale życzę wytrwałości !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Mar 2011 23:07 Temat postu: |
|
|
ano tego się boję 4 lata niebyło nic spawane ani w nadkolach ani w podłodze,w jednym progu który się do dzisiaj trzyma była dziura a który nie był robiony do dzisiaj się kruszy,dlatego kupiłem drugiego gdyby ten się już nie dał uratować jak odkryje progi,podłoge rok temu miałem zdrową a w nadkolach dziury mniejsze niż w nowym ale gęściej...niestety miałem chwile zwątpienia co robić,ale z założenia wychodzę że wszystko się da,dlatego teraz w nowym jest już po wszystkim jak 6lat wytrzyma a założe się że blacha wytrzyma to już będzie sukces
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 14 Kwi 2011 19:17 Temat postu: |
|
|
do czego podłączyłeś ten wskaźnik i co on pokazuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
komorokoro
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 639
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Żoliborz Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 14 Kwi 2011 21:56 Temat postu: |
|
|
lewy napisał: | ten wskaźnik i co on pokazuje |
chodzi o ten z pierwszej strony ???
AFR - skład mieszanki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 16 Kwi 2011 10:21 Temat postu: |
|
|
ogólnie interesuje mnie gdzie i jak podpiąć wskaźniki np od woltomierza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 16 Kwi 2011 13:48 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Teoś
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 965
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełmno/Bydgoszcz Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Kwi 2011 14:49 Temat postu: |
|
|
Szczerze to ta setka wyglada o wiele lepiej niz poprzednia.Bez zbednych spojlerow czy malowanych oczu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Cze 2011 20:36 Temat postu: |
|
|
Teoś napisał:
Szczerze to ta setka wyglada o wiele lepiej niz poprzednia.Bez zbednych spojlerow czy malowanych oczu
hehe gdyby nie światła to "malowanych oczu" by nie było,tu faktycznie o niebo lepiej,chociaż i tak kiedyś zmienię na soczewki,a co do spoilerów to będą ale nieco mniejsze i ładniejsze,najlepiej gdyby to był oryginał na 3mocowania, ale pewnie będzie kosztował jak dwa z innego auta,bądź uniwersalne jak się w ogóle trafi :/ ,napewno będzie wyjątkowy,bo nie chcę z żadnych włókien szklanych ani innego badziewia,bo to pęka tylko z tego co przedni zderzak to chyba ABS tak się to fachowo nazywa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Lip 2011 14:58 Temat postu: |
|
|
a tu takie małe gratki robione ostatnio
-Regeneracja pompy hamulcowej,wymiana uszczelek,koszt 30zł a różnica odczuwalna w naciśnięciu pedału hamulca kolosalna oczywiście hamulce tym samym lepsze niż poprzednio
[link widoczny dla zalogowanych]
-Zastąpienie kata strumienicą
[link widoczny dla zalogowanych]
-usunięcie EGR zaślepienie otworów
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
po tych przeróbkach jestem dać głowe sobie uciąć że coś dają,nie jak to w pisze w niektórych postach.Może poprostu trzeba wszystko dokładnie przemyśleć i dobrze zaślepić(wkręcony korek/brok) a nie 2zł czy 50gr.Po tych przeróbkach auto przestało się dławić,mulić i znacznie lepiej przyśpiesza
-tutaj najlepsze:) ŚWIATŁA LED do jazdy dziennej z Homologacją,nie typu tesco/auchan
[link widoczny dla zalogowanych]
Światełka z automatem,także nie potrzeba prowadzić dodatkowych kabli do wyłącznika,same się zapalają i same gaszą po wyłączeniu zapłonu,bądź włączeniu świateł pozycyjnych/mijania
[link widoczny dla zalogowanych]
jak na mój gust mi się podoba
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Juzek198720 dnia 21 Lip 2011 15:01 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 22 Sie 2012 23:27 Temat postu: |
|
|
Dawno tu nie byłem więc zamieszczam zdjęcia z tego co jest zrobione do dnia 2.08.2012
-Poliuretany wymiana w pełni na przodzie,oraz pół na tyle(wymienione na wachaczach wzdłużnych)a na poprzecznych będą niebawem aż kupię śruby na pełne poprzeczne wachacze
[link widoczny dla zalogowanych]
-Filtr powietrza Simota (przerobiony pod 1.6 i świetnie się sprawdza)
[link widoczny dla zalogowanych]
-tłumik końcowy z nierdzewki połysk-czarny mat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
-Kolektor 4-2-1
[link widoczny dla zalogowanych]
-Reflektory od Guulfa 3
[link widoczny dla zalogowanych]
-oryginalny spoiler nissanowski
[link widoczny dla zalogowanych]
a tak się auto prezentuje po założeniu spoilera i pomalowaniu błotnika tylnego i progów w kolorze nadwozia(konserwacja barankiem na to lakier w kolorze karoserii)
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzień 23.08.2012 Obecnie auto jest malowane od strony kierowcy(tak na raty bo nie mam warunków od razu pomalować wszystkiego).A i tak to wygląda dużo ładniej niż te parchoły na lakierze(ktoś wcześniej próbował malować sprayem i mu nie wyszło,ja jeździłem tak od dnia zakupu,aż sam spróbowałem polakierować już z kompresora) i efekt widać,a będzie jeszcze lepiej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Sie 2012 0:30 Temat postu: |
|
|
idziesz ładnie do przodu, wydech bardzo mi się podoba - setka jakby fabrycznie ma wycięcie w zderzaku na dwururkę
oprócz 4-2-1 cos dalej w wydechu pomodziłes czy tylko końcowy ?
ten ostatni tłumik to przelotowy czy komorowy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Sie 2012 17:27 Temat postu: |
|
|
hehe jakby fabrycznie,ale zobaczyłem go na allegro po taniości a chciałem z nierdzewki,wogóle to bym od poczatku do końca chciał cały z nierdzewki ale koszty,wiadomo wolałem w co inne włożyć,a tłumik kupiłem był z mojej okolicy więc koleś mi go przywiózł,wziąłem ale bałem się czy się zmieści,bo to był podobno tłumik dedykowany do hondy civic(komorowy) a komore ma ze dwa razy taką jak w nissanach heh,musiałem swoje zaczepy dospawać żeby to miało i ręce i nogi także żeby wyglądało.Różnicy niby nie widać ale ogólnie delikatnie jest zderzak w miejscu dwururek przyciśnięty.A co do kolektora to jak miał dawać te ok.10KM to albo zamała różnica albo może i daje(bo coś dało,napewno lepiej się zbiera,ale byłem nastawiony na więcej) to co ten ma teraz to DS miał bez tego(niewiem czemu ktoś mówi że dsy są błee) ale tu planuje kiedyś zmienić kolektor dolotowy jeszcze na ten73C więc wtedy może będzie ok :)na youtubie mam filmiki, jak chodzi na samym tłumiku a jak chodzi po wymianie kolektora(sam dźwięk) chociaż to realistycznie nie odda tego,ale na filmiku już różnice słychać :
http://www.youtube.com/watch?v=eg9JGcSK8jQ&feature=g-upl
mały UP!
14.09.2012 - tak wygląda auto na pierwszej sesyjce po lakierowanku
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
niestety na ten czas jako że pierwszy raz wyjechałem po praktycznie półtora miesięcznej przerwie z garażu,nie zdążyłem naprawić dziurawej opony i auto stoi pół na zimówkach a pół na letnich,aaale czy to ważne....
a tu taki mały top:
[link widoczny dla zalogowanych]
dodam że auto tylko po lakierowaniu,zaraz po dokładnym umyciu, bez polerowania jak narazie a mam jeszcze taki mały as w rękawie jak DIAMOND BRITE ,dużo osób mi już mówi że auto jak z salonu,albo -to nowe? hehe a co się będzie działo po polerce i użyciu diamond brite ...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Juzek198720 dnia 16 Wrz 2012 18:56 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|